Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-10-2005, 15:43
i'mstronger
i'mstronger is offline
Ik hoop dat ik dit bericht juist in 'psychologie' staat..

Ik vind een jongen leuk, een jaar al nu. Een jaar geleden hebben we wel eens gezoend, en meer. Toen gingen we ook wel eens met elkaar om. Maar toen werd ik verliefd op hem en hij niet op mij, en deed hij heel lullig tegen mij. Ik kon er niet mee omgaaan en heb toen het contact verbroken. Ik dacht het gaat wel over!
niet dus..

Ik heb hem nu al een half jaar uit mijn msn verwijdert, maar ik check nog altijd of hij dat ook bij mij gedaan heeft, heeft hij niet.
De reden is denk ik dat dat is, omdat hij er simpelweg niet mee bezig is. Hij is totaal niet geinteresseerd. Hij vindt me wel aardig maar verder niet. Mijn vraag: (k weet dat het misschien dom is, maar feit is dat ik hem nog steeds in mijn hoofd heb zitten, en of het dom is voor mijzelf, dat doet er nu even niet toe)

Is het raar als ik hem weer zou toevoegen op msn? Ik ben in zijn scherm al een half jaar niet online geweest en dan Ching! ben ik ineens online. Hij wist dat ik hem leuk vond, en hij wist ook dat ik het contact wilde verbreken. Het zal wel dom overkomen deze vraag, maar ik wil graag jullie mening weten, ik word gek anders.. Wat zal hij denken? Heej zie je wel ze wil me nog?...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-10-2005, 16:31
J'Landa
J'Landa is offline
Hij zal niet denken 'Ze wil me nog' als hij er totaal niet mee bezig is.

Maar ik denk dat het belangrijker is om jezelf de vraag te stellen wat jíj wil.
Wil je weer gewoon contact met hem hebben?
Of wil je meer?
Oud 22-10-2005, 16:40
i'mstronger
i'mstronger is offline
wat ik wil..
Hij doet me natuurlijk nog wel wat, maar ik wil hem niet meer denk ik, want hij zal nooit moeite voor mij doen.

Het is gewoon zo dat het 'onafgemaakt' is ofzo in mijn hoofd. Ik zou wel weer met hem willen praten, omdat ik het gevoel heb dat hij denkt dat ik een domme bimbo ben. Ik wil dat hij respect voor me heeft, en misschien een beetje daarover gaat nadenken.
Ik heb de laatste tijd 'raar' contact met hem gehad. (in het echt) De ene keer is het leuk praten, dan weer negeren, dan weer arrogant doen (van beide kanten). Ik hoop door weer op msn te praten dat dit overgaat.. en dat hij uit mijn hoofd verdwijnt? Het begint zo langzamerhand echt vervelend te worden namelijk, de constante aanwezigheid van hem in mijn hoofd..
Met citaat reageren
Oud 22-10-2005, 16:42
J'Landa
J'Landa is offline
Misschien is het wel een goed idee om hem weer toe te voegen.

Ook al geeft hij (denk je) niks om je, je kunt gewoon uitleggen dat je het voelt als onafgemaakt en dat je het eigenlijk uit je leven wilt zetten.
Zodat je verder kunt gaan.

Maar heb je hem daarbij wel nodig? *Niet serieus bedoeld om een antwoord op te hebben, maar gewoon om daar even over na te denken *
Oud 22-10-2005, 17:26
Ingetjuhh
Ingetjuhh is offline
Je kunt hem toch natuurlijk gewoon toevoegen.
Het maakt niet uit wat hij denkt, ik bedoel misschien is hij er niet mee bezig..
Hij zal er misschien niet eens aan denken van vindt ze me nog wel leuk..

Je kunt gewoon praten over.. allerlei dingen hoe het gaat, lang niet gesproken, hoe het met school/werk gaat en zo langzaam alles weer opbouwen?

Succes
Reageren

Regels voor berichten