Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-10-2005, 22:02
Zonnemeisje
Zonnemeisje is offline
Hoi allemaal,
Ik heb al 9 maanden een hartstikke leuke vriend en ik ben nog steeds helemaal gek op hem, maar soms heeft hij als we elkaar een paar dagen achter elkaar zien, dat hij chagerijnig gaat doen en dan wil hij de volgende dagen liever niet afspreken. Ik heb hier zelf echt compleet geen last van, ik wil hem juist het liefst iedere dag de hele dag zien.
Ik vraag me af of jullie dat ook hebben en of (als jullie samen zijn gaan wonen) hier dan ook nog last van hebben.
Oud 16-10-2005, 22:06
Lente
Lente is offline
Wij wonen best ver uit elkaar dus als we elkaar zien is het meestal ook voor een paar dagen. Ik vind het dan jammer als hij (of ik) weer weg gaat, maar meestal ook wel lekker om weer alleen te zijn en geen rekening met elkaar te hoeven houden
Met citaat reageren
Oud 16-10-2005, 22:09
Verwijderd
Ja, dat heb ik ook.
Met citaat reageren
Oud 16-10-2005, 22:10
Zonnemeisje
Zonnemeisje is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 16-10-2005 @ 23:09 :
Ja, dat heb ik ook.
wat heb jij ook..? Wat lente zei, wat ik heb of wat mijn vriendje heeft..?
Oud 16-10-2005, 22:16
Verwijderd
Citaat:
Zonnemeisje schreef op 16-10-2005 @ 23:10 :
wat heb jij ook..? Wat lente zei, wat ik heb of wat mijn vriendje heeft..?
Wat je vriendje heeft.
Met citaat reageren
Oud 16-10-2005, 22:27
Chosen
Chosen is offline
Citaat:
Ja, dat heb ik ook.
Same here.
Met citaat reageren
Oud 16-10-2005, 22:36
Verwijderd
mag ik even opmerken dat je echt een GEWELDIGE avatar hebt gekozen bij je onderwerp, haha!
Met citaat reageren
Oud 16-10-2005, 22:37
Zonnemeisje
Zonnemeisje is offline
Citaat:
MargotTenenbaum schreef op 16-10-2005 @ 23:36 :
mag ik even opmerken dat je echt een GEWELDIGE avatar hebt gekozen bij je onderwerp, haha!
hahahaha ja nu je het zegt
Oud 16-10-2005, 22:37
ZerO
ZerO is offline
omg nu je het zegt
Oud 16-10-2005, 22:58
Verwijderd
Heb ik ook.
Met citaat reageren
Oud 16-10-2005, 23:01
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
Ik en mijn vriend hebben er geen last van, maar velen kunnen er gewoon niet tegen om elkaar elke dag te zien. Ze zijn dan bang elkaar te vaak te zien, waardoor een relatie snel ten einde kan lopen. En dat willen ze niet. Ze willen hun nog niet zat zijn en daarom zien sommige mensen elkaar niet elke dag.
Oud 16-10-2005, 23:06
Optima
Optima is offline
Om dat te voorkomen, wil ik mijn toekomstige vriend hoogstens twee keer in de week zien.

een keer doordeweeks, en een keer in het weekend
Oud 16-10-2005, 23:09
Verwijderd
Geen last van. Normaal gesproken zien we elkaar toch niet zo vaak, en als het af en toe in een vakantie wel gebeurt, dan hebben we daar allebei geen problemen mee.
Met citaat reageren
Oud 16-10-2005, 23:11
Dato_16
Dato_16 is offline
Ik heb daar eigelijk totaal geen last van nog...
Maar we hebben er wel eens over gepraat omdat we elkaar elke dag zagen en ze bang was dat we op den duur ook elkaar te vaak zouden zien...
We zien elkaar nu ongeveer 4 keer in de week
Met citaat reageren
Oud 16-10-2005, 23:14
Lente
Lente is offline
Citaat:
BrunetJuh schreef op 17-10-2005 @ 00:01 :
Ik en mijn vriend hebben er geen last van, maar velen kunnen er gewoon niet tegen om elkaar elke dag te zien. Ze zijn dan bang elkaar te vaak te zien, waardoor een relatie snel ten einde kan lopen. En dat willen ze niet. Ze willen hun nog niet zat zijn en daarom zien sommige mensen elkaar niet elke dag.
dat is idd altijd de reden
Met citaat reageren
Oud 16-10-2005, 23:22
Iduna
Iduna is offline
Gun hem gewoon een dagje (of meer) alleen. Dat kun je zelf ook fijn vinden, want dan kun je met je vriendinnen/moeder/zus/broer wat leuks doen.
Met citaat reageren
Oud 17-10-2005, 08:01
Verwijderd
Valt het iemand op dat (bijna) alle mannen in dit topic het ook hebben?
Met citaat reageren
Oud 17-10-2005, 10:28
the exploding boy
the exploding boy is offline
Mijn vriend had het toen we net hadden ook wel, dan wilde hij mij 2x per week zien en dan werd ie al gek... maar na meer dan 2 jaar is het wel een stuk verminderd en zei ie laatst zelfs dat ik iedere dag moet komen slapen en nu zie ik hem ook 5x per week ofzo.

Maar ik blijf het raar vinden dat mensen dat zo hebben, ik heb dat totaal niet.
Met citaat reageren
Oud 17-10-2005, 10:30
Zonnemeisje
Zonnemeisje is offline
oke bedankt allemaal
Oud 17-10-2005, 13:06
gurl19
gurl19 is offline
Bij mij ist niet zo. Mijn vriend zou echt wel willen dat ik elke dag ff langskom! Ik doe liever soms een keer een hele avond, en anders een avondje voor mezelf!
Met citaat reageren
Oud 17-10-2005, 14:38
Mariekje*
Mariekje* is offline
Geen last van. Ik zie mijn vriend graag, en al zou hij onverwachts 3 weken achter elkaar bij mij in huis bivakeren zou ik daar toch echt geen problemen mee hebben. Vind het juist fijn om hem vaak te zien.
Oud 17-10-2005, 15:23
George
George is offline
We zien elkaar sowieso niet echt veel, aan de ene kant denk ik dat je het zo wel langer met elkaar uithoudt, aan de andere kant missen we elkaar al als de ander nog niet eens weg is, bij wijze van spreken, en kunnen we ook heel goed een paar dagen samen zijn, graag zelfs.
Met citaat reageren
Oud 17-10-2005, 15:27
snoopy
snoopy is offline
geen last van, hoor.
Wel is het extra leuk om hem weer te zien als je elkaar een tijdje niet gezien hebt, dus wat dat betreft snap ik je vriend wel.
Oud 17-10-2005, 15:47
tuttebel
tuttebel is offline
ik heb het heel erg.
met mijn ex was ik het ook niet gewend, ik zag hem alleenin het weekend.
en toen met lowlands vorig jaar, waren we in totaal 5 dagen bij elkaar.
op het laatst ergerde ik me kapot aan hem, en ik wou even een weekje rust.
dus daarna die week hem helemaal niet gezien, hij was er wel even kapot van. want hij had dat totaal niet.
maar na die week ging alles weer super, nog lang uitgehouden met m dus.
Oud 17-10-2005, 15:52
Verwijderd
Citaat:
Optima schreef op 17-10-2005 @ 00:06 :
Om dat te voorkomen, wil ik mijn toekomstige vriend hoogstens twee keer in de week zien.

een keer doordeweeks, en een keer in het weekend
Ja, bij voorbaat regels maken op dat gebied, dat is een goede tactiek

Ik kon er soms wel last van hebben, ik heb gewoon af en toe tijd nodig voor mezelf. Dan zie en spreek ik niemand, vooral als het wat minder gaat. Maar, nou kwam dat denk ik ook omdat ik bij mijn ex niet het gevoel had me echt te kunnen voelen zoals ik me voelde.. Als ik wat chagerijnig was, niet wat betreft hem, dan werd hij ook meteen chagerijnig en dan was ik weer vooral bezig hem op te vrolijken en had dus geen tijd voor mezelf...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-10-2005, 15:54
Jolene
Jolene is offline
Ik vind het ook fijner om als ik een vriend heb hem niet elke dag te zien.Ga me dan sneller ergeren en je hebt elkaar wat meer te vertellen als je elkaar wat minder ziet
Met citaat reageren
Oud 17-10-2005, 16:41
Maija
Maija is offline
Het leek me eerst ook verschikkenlijk, maar nu woon ik zelfs van het begin van mijn relatie al samen (stiefbroer, voor de mensen die het niet weten,) En dat valt eigenlijk reuze mee..
Ik was eerst ook zo als je vriend, verschikkkenlijk verstikkend vond ik het allemaal,
Maar mischien kwam het omdat ik mijn huidige vriend ook al eerst heel vaak zag, maar dan gewoon als hele goede vrienden, hij is namenlijk jaren mijn beste vriend geweest en weet dus gewoon wanneer ik hem even niet wil zien, en ik voel het ook meteen aan hoe hij zich voelt, En daar passen we dan op aan..
Oud 17-10-2005, 16:45
Naru
Naru is offline
Citaat:
Ja, dat heb ik ook.
ik ga me dan gewoon aan hem irriteren, dat geklef enzo.. bah.. nee als ik hem dan een paar dagen niet gezien heb is het weer leuk!
Met citaat reageren
Oud 19-10-2005, 00:26
Verwijderd
Vond ik bij m'n ex ook altijd heel hatelijk. Ging je naar huis "Zie ik je morgen weer?" Pfff... of als ik dan (aan de telefoon) zei dat ik een keer geen zin had o.i.d. was het meteen van "Wat heb ik gedaan dan? Waarom ben je boos op me?"

Ik heb echt zoiets van 'je had voor mij ook een sociaal leven, dus ga daar dan ook vooral mee door'.
Met citaat reageren
Oud 19-10-2005, 00:45
Lorelei
Lorelei is offline
Ik heb juist wat jij (ts) ook hebt. Op sommige momenten sterker dan op andere, maar toch.
Oud 19-10-2005, 01:09
Verwijderd
Logisch. Het is irritant om continu iemand om je heen te hebben, mensen zijn sociale wezens maar ze hebben ook ruimte voor zichzelf nodig.
Met citaat reageren
Oud 19-10-2005, 07:58
Verwijderd
Gewoon hem de ruimte geven
Daarna komt ie toch wel weer terug naar jou toe
Met citaat reageren
Oud 19-10-2005, 09:17
RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Op een gegeven moment gaat het vervelen als je dezelfde persoon/mensen om je heen hebt en heb je wat ruimte voor jezelf nodig.

Waarschijnlijk hebben mannen dat nog wat meer nodig hebben dan vrouwen.
Oud 19-10-2005, 10:45
xXxEvaxXx
xXxEvaxXx is offline
Het is toch ook zo, dat wanneer je elkaar té vaak ziet de spanning minder wordt en de irritaties groeien?

Dit hoeft natuurlijk niet het geval te zijn, maar het is toch goed mogelijk, lijkt mij?
Jongens ( en meisjes ook ) hebben vaak wanneer iemand thuis op ' ze wacht ' dat ze dit ook niks vinden.
Met citaat reageren
Oud 19-10-2005, 12:06
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
nare man schreef op 19-10-2005 @ 02:09 :
Logisch. Het is irritant om continu iemand om je heen te hebben, mensen zijn sociale wezens maar ze hebben ook ruimte voor zichzelf nodig.
Juh, maar de een heeft dat meer nodig dan de ander. En dat hangt af van je karakter, van hoe druk je het normaal gesproken hebt, in hoeverre een 2e persoon je ritme verstoort en hoe erg je dat vindt, etc. etc. Ik zou ook niet 24/7 365 dagen per jaar bij hem in dezelfde kamer kunnen zijn. Maar wel een stuk meer (of iig makkelijker) dan andersom.
Oud 19-10-2005, 12:23
xXxEvaxXx
xXxEvaxXx is offline
Bij mij is dit denk ik andersom, maar mijn vriend is er sowieso al erg weinig door zijn werk.
Maar toch zou hij denk ik mij meer en langer om zich heen verdragen zonder irritaties als andersom.
Al wordt het dan uiteindelijk natuurlijk een wisselwerking.
Met citaat reageren
Oud 19-10-2005, 13:23
Kapoen
Kapoen is offline
Ik zie mijn vriend bijna elke dag omdat we nu allebij op stage zijn en het dus erg druk hebben, maar zodra we kunnen willen we gaan samenwonen zodat we lekker iedere dag bij elkaar kunnen zijn.

Wat ik me wel voor kan stellen is, dat je moe kan worden van je vriend of vriendin als deze konstant op je lip zit. Ik word ook welleens moe van mn vriend als ik bijvoorbeeld kleding aant uitkiezen ben en hij komt gwoon staan kijken dan jaag ik hem ook a,tijd de kamer uit. Maar meestal als mijn vriend en ik bij elkaar zijn laten we elkaar gwoon lekker met rust. Hij computert een beetje op de pc ik werk een beetje op mn laptop of lees een boek ofzow, en savonds als we lekker tv kijken hangen we de hele avond tegen elkaar.

Dus mischien is het een tip om gewoon iets voor jezelf te doen als je bij je vriend bent. Je hoeft toch niet de hele tijd bij hem op schoot te zitten
Oud 19-10-2005, 13:58
Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Geen last van, ik kan d'r altijd wel zien, 24/7, maar das helaas niet mogelijk met de afstand enzo, maar ik zie d'r iig gelukkig wel heel vaak, EN DAAR WORD IK BLIJ VAN
Met citaat reageren
Oud 19-10-2005, 14:05
Rollo Tomasi
Rollo Tomasi is offline
Citaat:
nare man schreef op 19-10-2005 @ 02:09 :
Bovendien, als hij bij z'n ouders gewend is z'n eigen gang te gaan dan is het wel wennen om bijna elke dag met iemand dingen samen te doen. Dat had ik ook. Bij m'n ouders scharrelden we allemaal een beetje door het huis, vaak zat ik op m'n kamer wat te lezen, spelletjes te spelen of TV te kijken. Daarna ging ik op kamers wonen en had ik een groot deel van de tijd het rijk alleen. Toen m'n vriendin op een gegeven moment stage ging lopen en elke avond bij mij was kreeg ik ook wel eens de kriebels. Maar goed, het gaat nu wel een stuk beter, het is alleen een beetje wennen.
Oud 19-10-2005, 14:38
Yurgentje
Yurgentje is offline
Ik heb er totaal geen probleem mee om mijn vriendin elke dag te zien.
Maar helaas gaat dat door de afstand niet, en zien we elkaar alleen in het weekend.
Afgelopen zomer vakantie zijn we 6 weken bij elkaar geweest, en dat verveelt ook totaal niet.

En mensen die zeggen ik wil mijn vriend(in) maar 2x per week zien....
misschien over een paar jaar woon je samen met diegene, zie je elkaar denk ik wel veel vaker.
WEN ER DUS MAAR AAN
Oud 19-10-2005, 14:41
Verwijderd
Misschien ook niet.
Met citaat reageren
Oud 19-10-2005, 16:04
Rioto
heb ik ook
Met citaat reageren
Oud 19-10-2005, 17:38
xXxEvaxXx
xXxEvaxXx is offline
nou nou, waarom MOET je er aan wennen?
Ten eerste hoeft de huidige partner niet ' de ware ' te zijn.
Ten tweede is een samenwonend/getrouwd stel niet voor iedereen weggelegd.
Ten derde, niks moet alles mág.

Zo nu jij weer.
Bovendien zijn we hier in dit topic allemaal relatief erg jong en is het logisch dat dit niet direct ideaal is en/of werkt.
Met citaat reageren
Oud 19-10-2005, 18:05
evanescence
evanescence is offline
heeft mijn vriend ook en ik snapte het eerst ook nie, maar het is heeel erg normaal..dus maak je niet druk...ik begin het nu zelf ook te merken..ben net 4 dagen bij hem geweest 24 uur steeds op elkaars lip en eigenlijk niks gedaan dan alleen maar tv kijken, beetje comp en sexen, eten en slapen....op een gegeven moment was ik ook wel blij dat ik naar huis ging....
Oud 21-10-2005, 02:06
crook
crook is offline
Citaat:
Zonnemeisje schreef op 16-10-2005 @ 23:02 :
Hoi allemaal,
Ik heb al 9 maanden een hartstikke leuke vriend en ik ben nog steeds helemaal gek op hem, maar soms heeft hij als we elkaar een paar dagen achter elkaar zien, dat hij chagerijnig gaat doen en dan wil hij de volgende dagen liever niet afspreken. Ik heb hier zelf echt compleet geen last van, ik wil hem juist het liefst iedere dag de hele dag zien.
Ik vraag me af of jullie dat ook hebben en of (als jullie samen zijn gaan wonen) hier dan ook nog last van hebben.
nou, je moet elkaar wel een beetje vrijheid kunnen geven, anders werkt een relatie benauwend. En denk eens aan al die tijd die je over houdt, die kun je nu mooi aan je vriendinnen besteden
Met citaat reageren
Oud 21-10-2005, 09:46
Verwijderd
Citaat:
evanescence schreef op 19-10-2005 @ 19:05 :
heeft mijn vriend ook en ik snapte het eerst ook nie, maar het is heeel erg normaal..dus maak je niet druk...ik begin het nu zelf ook te merken..ben net 4 dagen bij hem geweest 24 uur steeds op elkaars lip en eigenlijk niks gedaan dan alleen maar tv kijken, beetje comp en sexen, eten en slapen....op een gegeven moment was ik ook wel blij dat ik naar huis ging....
Maar ben je hem dan zat of heb je dan gewoon zin om iets anders te doen? Dat heb ik nl. wel. Ik zou gerust hem elke dag kunnen zien zonder er gek van te worden. Ik zou alleen ook ándere mensen willen zien. Het is niet dat ik hem zat ben na een week, maar dat ik op dat moment Qimm weer wil zien. Zoiets.
Met citaat reageren
Oud 21-10-2005, 11:22
vosje16
vosje16 is offline
Heeft mijn vriend ook een beetje. Hij had mij ooit gezegd dat het voor hem genoeg is om mij maar 1 keer per week te zien. Als het aan mij zou liggen, zou ik hem elke dag kunnen zien! Maar ik ben redelijk afhankelijk en word mensen niet snel beu
Maar we zijn onlangs 2 weken naar Italië gegaan en dat was geen enkel probleem. Misschien ook omdat we leuke dingen te doen hadden (en niet hele dagen nix gedaan hebben zoals sommigen hier typen...)
Met citaat reageren
Oud 21-10-2005, 23:49
Smobbo
Smobbo is offline
nee, geen last van.
Oud 21-10-2005, 23:55
spoof
spoof is offline
Ja heb ik ook wel, en mijn vriendin dus niet. Als je elkaar zo lang achter elkaar gaat het speciale er er zo snel af. Ik weet wel dat dat sowiezo wel gebeurt, maar ik wil me nu nog niet teveel hechten en het gewoon leuk houden samen.
Met citaat reageren
Oud 22-10-2005, 08:16
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Ik heb t niet, mn vriend af en toe wel. Soms kunnen we hele weken bij elkaar zijn en dan opeens is hij het zat. Dan moet ie weer even lucht.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten