Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Muhahaha... Je snelheid hangt echt niet af van hoeveel kaartjes je hebt aangesloten op je modem, maar word bepaald door de centrale zoals Chimera dat ook al zei. Ik denk zelfs eerder dat je internet trager zal gaan, aangezien beide kaartjes nu ontvangen en verzenden...
Hoeveel 'snelheidswinst' heb je dan wel niet?? ![]() |
![]() |
|
Zoals al eerder gezegt... de snelheid wordt afgeknepen... Echter... je kan hem nog steeds sneller maken, door je modem te upgraden... Dit werkt niet bij alle abbo's En vergeet niet dat je het nog steeds vanaf de centrale trekt, en deze klokken ook jou snelheid... dus stel dat je 24 uur met 0.5 mb/s zit te downloaden dan merken hun op "he.... hij gaat veel te snel..." en dan ben je dus wel mooi je ADSL kwijt...
Wacht af... want binnekort komt er een sneller abbo... en stap gerust eens over op zakelijk want die gaan al 0.5 mb/s maar je betaald er natuurlijk wel voor...
||
![]() |
Citaat:
Als je het niet gelooft woon in gouda kom maar langs kan je het zelf zien. Goed de download snelheid ect is eits sneller maar wat het grootste voordeel is hij heeft veel meer bandbreete als ik nu 30 downloads open heb staan met morpheus kan ik nog normaal internetten vroeger was dat niet zo. Groeten Edwin
||
![]() |
Citaat:
't is maar hoe je het inricht denk ik zo ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() [edit] kwa techniek is mijn opstelling zeker niet ideaal maar ja die kabel ga i echt niet verleggen.[/EDIT] Groeten Edwin
||
Citaat:
want zakelijk daar is gewoon 128... maar over zakelijk anders... want die zijn er wel sneller... en daar betaal je ook meer voor...
||
Citaat:
![]() okay... is wel via zijn werk gegaan, maar als nog...
||
Citaat:
Bij ADSL via KPN kun je niet harder dan 1024kbps. PUNT UIT. Dit wordt in de centrale, door het modem dáár afgeknepen. Je kunt aan je modem prutsen wat je wil, het modem in de centrale gaat gewoon NIET harder. Je broer heeft OF geen KPN, OF heeft z'n modem in de centrale via een 'connectie' laten veranderen, of hij lult uit z'n nek. |
![]() |
||
Citaat:
Bandbreedte is hoeveel je maximaal tegelijk kunt down/uploaden. Dit is bij KPN MXstream basic 512kbps down. Wat je ook doet, het modem in de centrale laat niet meer door. Dat het voor jouw gevoel sneller gaat is volgens mij weinig meer dan wishfull thinking. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
je begrijpt me verkeerd ik bedoel niet dat de totale snelheid sneller gaat maar de verbinding opzich zelf is gewoon tien keer sneller. Dat hij wordt afgeknepen heb ik ook niet ontkent, zeker niet gezegt dat ik daar overheen ga tuurlijk niet. ik snap niet hoe iedereen bij het idee komt dat ik beweer de afgeknepen snelheid te verbeteren c.q. te halen. Ik heb het over de snelheid van mijn modem naar alle computer's in het huis die deze techniek gebruiken. En of je het gelooft of niet is niet mijn probleem. en nee, ik verbeeld mij niets integendeel.(geld trouwens ook voor mijn broer sus en pa die het ook is opgevallen.) En daardoor wordt de verbinding naar het internet een stuk sneller. Dit is een constatering na 6 computers die allemaal een stuk sneller gaan zo. Groeten Edwin
||
Citaat:
Volgens mij hebben ze in Kaasstad geen ADSL, want dit suck je uit de duim... ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Persoonlijk intresseert het mij ook geen ruk dat jullie het niet geloven ik zie o.a. nu aal dat het klopt. Groeten Edwin
||
![]() |
Citaat:
Simpel gezegd: je snelheid wordt door het MXStream netwerk bepaald, niet door de eindgebruiker die op het netwerk is aangesloten. Je krijgt maar een bepaalde bandbreedte toegewezen. ATM staat trouwens voor Asynchronous Transfer Mode, 'de' techniek die gebruikt wordt voor breedband backbones. Voor meer informatie zie www.atmforum.com ![]() |
![]() |
||
Citaat:
[Dit bericht is aangepast door Jack_Ass (10-01-2002).]
||
Citaat:
|
![]() |
|
Zo "zwaar verouderd" is Frame Relay niet, en bovendien wordt het momenteel net zo makkelijk ingezet als ATM.
Huurlijnen worden inderdaad veelal aangeboden op ISDN niveau, t/m 2Mbit. Erg handig, ook wanneer men een lijn wil upgraden, dan is het kwestie van je modeminstelling laten aanpassen (aan beide kanten).
|
![]() |
http://www.bruring.com/adsl/article....=0&thold=0#1.2
Dit is een FAQ voor het tweaken van een ADSL-modem. Er wordt echter beschreven dat je meerdere computers op je ADSL-modem kan aansluiten. De 2e vraag luidt al meteen: Wordt de ADSL verbinding sneller door deze tweak? Antwoord: Nee, de snelheid van de ADSL verbinding wordt in de centrale bepaald en is dus niet te veranderen in de modem. En dit soort berichten over het tweaken van je modem is het enige wat ik kan vinden.
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Tuurlijk heb ik nou niet die snelheid van 2 meier abbo. maar wel het maximale wat mijn xs4all adsl basic kan halen. Je gelooft het of niet jou probleem, de mijne niet. Groeten Edwin
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Als je 0,5 MB/s bedoelt, dan zal het een ander soort abo zijn. Want opvoeren is NIET mogelijk.
||
Citaat:
hij werkt bij UPC, en die hebben toegang tot de centralen... dus ja... een bedrijfs lijn... logische dat hij sneller gaat... en dit gaat dan idd niet via mxstream.
||
Verwijderd
|
Citaat:
2. Je bent 12, dat laat school ook wel toe ![]() 3. Ik ken een beetje het waarheid niveau in je replyes. Vind je het heel erg dat ik je niet geloof? ![]() Laatst gewijzigd op 29-01-2013 om 10:58. |
![]() |
|
![]() |
ik heb net de website van zijn school (candea college: http://www.candea.nl/ ) gecheckt en daar staat toch echt:
Je kunt via deze pagina's kennismaken met een school die de cyber-ontwikkelingen op de voet volgt en op dit moment stevig investeert in een netwerk voor beide gebouwen (onderling verbonden door een eigen glasvezelkabeltje). We hebben tijdens de nieuwbouw dan wel niet de centjes gekregen die op dat moment (!) de voorhoedescholen kregen, maar hebben toch besloten voorop te gaan lopen...dus zelf investeren (voorfinanciëren) in voorsprong... De bouw van het netwerk (met switch automatisering als partner ligt op schema. Er wordt momenteel een netwerk van 200 PC's gebouwd; de belangrijkste aansluitingen zijn al gerealiseerd.... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Bovendien: waarom is dit jou eerste (en enige) post? |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde a la 'tiswah' T_ID | 500 | 02-06-2005 14:02 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Invallen in studentenhuizen om illegale software Wolter | 38 | 23-04-2004 17:31 | |
Software & Hardware |
kabel internet OLD DIRTY BASTERD | 17 | 18-04-2002 20:48 | |
Software & Hardware |
kabel of adsl? lake bodom | 17 | 14-02-2002 14:20 | |
Software & Hardware |
ADSL, iemand ervaring mee? ick | 43 | 25-09-2001 15:49 | |
Software & Hardware |
Mxstream vs Kabel ............ LaDyKiLLeR | 19 | 14-03-2001 14:52 |