Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
MXStream verschilt vreselijk per gebied. Ik weet niet of je wel eens op GoT komt, maar de kwaliteit van MXStream is in sommige gebieden om te huilen...6 maanden wachten na de aanvraag, knullige installateurs...komt nog bij dat je idd 100 piek per maand betaalt voor een magere 64kb/s maximaal en een ****trage upload van 8k/s. 175 piek en dan heb je nog maar 128k/s maximaal en een upload van 32k/s. Je haalt die snelheden wel vrij vaak overigens.
Mensen die echter denken dat MXStream stabieler is dan chello hebben het mis. Er zijn genoeg mensen die er om het uur uitgeflikkerd worden door de brakke servers bij KPN. Ik woon zelf in Zutphen en ik vind de kwaliteit van chello hier best redelijk. Meestal rond de 140-150 k/s en ik heb nog nooit een storing langer dan een half uurtje gehad. Je kunt beter wachten op ADSL bij Cistron, dat schijnt veel beter te zijn dan via MXStream (niet-begrensd modem, dus maximaal 8mbit down en 1mbit up) |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
8Mbit down = 1000Kb/s 56Kbit is 7Kb/s Dus nog wel meer dan 200x zo snel. 8000 / 56 != 200 ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Maar je haalt bij een 56K toch meestal maar iets van 5 Kbyte per seconde, dus: 5 X 1024 = 5120 (Bytes) X 8 = 40960 Bits per second. Goed, da's 40960 / 1024 = 40 Kbit/sec 8000 / 40 = (jaja!) 200 Heb ik toch gelijk! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
![]() |
Je hoort het al allemaal.
Ik heb hetzelf nu net en ja soms gaat het maar 20kb/s en soms tussen de 40 en 50 kb/s bij mijn. Maar ja dat ligt ook waar je het vandaan haalt, de server uploaden en dat soort werk. Ik gebruik ook nog eens dap dat het sneller maakt. Maar voor de rest zijn de prijzen nu tot 27 maart de aanschaf gratis (via planet en mxstream) als je het dan wel zelf installeert en de eerste 3 maanden op proef. Kijk even op www.mxstream.nl ofzo anders. Kortom, ik vind het tot nu toe aardig gaan en je hebt een eigen lijn dus ook al is het erg druk is het altijd nog sneller dan als het druk is bij chello. Over het algemeen gaat Mxstream denk toch winnen. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|