Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als een vriend(in) van mij een strippenkaart moet kopen dan wil ik ze best wat geld lenen daarvoor, maar dan is het wel lenen wat betekend dat ik het weer terug krijg. Ik zie geen reden waarom je iemand zomaar geld zou geven. En al helemaal niet onder het motto van 'als je geen 2 euro geeft zijn we geen vrienden meer'. Dan zijn het al geen vrienden, dan maken ze gebruik van je. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
"Vrienden".
||
Verwijderd
|
Citaat:
Wil jij een dergelijke vriendschap? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En als dat niet kan volgens hen, dan zou ik de vriendschap toch beeindigen, want vriendschap hoort niet zo te zijn dat je er voor moet betalen. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Wat versta jij precies onder vriendschap? En daarmee: wat verst je precies onder vrienden? |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Zeg ze eens dat je ze geen geld (meer) geeft en kijk hoe ze daar op reageren. Als ze niet meer met je om gaan waren het geen echte vrienden en dan ben je beter af zonder ze. Misschien kun je buiten school op zoek gaan naar vrienden als je ze op school niet hebt/kunt maken? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Nouja geef 'm die 2 euro en zeg dat je het over een paar dagen terug wil hebben. Als hij het niet geeft en hij vraagt je nog eens om geld herinner je hem eraan dat hij jou nog schuld staat. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Zodra je ze weer ziet zou ik ze zeggen dat ze niets (meer) van je krijgen. En als de vriendschap dan over is, dan is dat jammer, het was dan toch al geen echte vriendschap als je het mij vraagt. Natuurlijk moet je hier zelf achter staan en het niet alleen maar doen omdat ik het zeg. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het is een keuze die jij zelf moet maken, dat kan een ander niet voor je doen. Als jij het er voor over hebt om te betalen voor omgang met hen, dan moet je dat doen. Als je het doet omdat je vrienden wilt, dan niet: want het zijn geen vrienden als ze je chanteren. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Maar dan nog vind ik het nergens over gaan. Vrienden die om geld zeuren en als ze dat niet krijgen ook geen vrienden meer willen zijn zijn bij voorbaat al geen vrienden. Ik zou ze dan ook mooi niets geven en voor die 2 euro zelf wat te eten gaan halen en dat onder hun neus opeten.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Spoiler: zeer lang verhaal Scarlet Spider | 21 | 21-09-2012 11:27 | |
Liefde & Relatie |
Geld voorschieten aan je lover Lunaaaaa | 77 | 16-08-2006 17:23 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |