![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
soa?? ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar het hoeft helemaal geen soa of schimmelinfectie te zijn ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik heb er vrij vaak last van, en vrijwel niets vind ik een onprettiger gevoel geven. Soms kan het gewoon écht pijn doen net of het bijt. Voor dat m'n vriend is klaargekomen heb ik nergens last van, daarna des te meer. Het heeft dan ook niets te maken met 'schraal' worden of niet nat genoeg zijn, want stel dat we 2 uur lang seks zouden hebben, dan voel ik het nog steeds niet. Het gaat echt enkel om het sperma, dat op een bepaalde manier keer op keer pijn veroorzaakt. Behalve buiten het lichaam klaarkomen, gebruik van condooms of inderdaad misschien glijmiddel een keer proberen zou ik niet echt iets kunnen bedenken om het te vermijden.. ![]() Ik denk in ieder geval niet gelijk aan een soa/schimmelinfectie, het zou misschien wel kunnen, en als je er onzeker over bent zou je even een testje kunnen laten doen natuurlijk. ![]() Het verhaal van Sarah klinkt mij het meest logisch eigelijk. ![]()
Laatst gewijzigd op 09-10-2005 om 19:48. |
![]() |
||
Citaat:
maar het KAN altijd
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Als ik jou was zou ik een SOA test laten doen voor zekerheid, bij schimmels als candida kan dit soms wel, zijn makkelijk en snel te behandelen en komen (jammer genoeg)best vaak voor bij vrouwen! Kan natuurlijk ook door scheurtje zijn ofzo, maar beter geen risico lopen. |
![]() |
||
Citaat:
Als jij denkt dat je een soa kan hebben, is het verstandig om je sowieso even te laten testen. Van chlamydia bijvoorbeeld merk je vaak niets, maar je kunt er wel onvruchtbaar van worden. En als je het eng vindt, ga je met een vriendin ofzo (of met je vriend ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Pijn na vrijen veer2110 | 12 | 20-01-2013 00:04 | |
Liefde & Relatie |
Lichamelijk gevoelige vriendin binnen relatie Vip3r | 45 | 01-06-2007 14:22 | |
Lichaam & Gezondheid |
Wat kan dit zijn? XQseMe2 | 28 | 28-09-2006 21:57 | |
Seksualiteit |