Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
2. basis: powerrangers middel: eastpack uni: aktentas 3. bandstickers 4. te kort 5. een boodschappentasje van een niet nader te noemen supermarkt, dit om exorbitante alcoholhoeveelheden mee te versjouwen Laatst gewijzigd op 16-06-2002 om 12:09. |
![]() |
|
![]() |
1) hoe ziet uw tas eruit
hmmz,mijn schooltas is van Kipling,zo'n lichtgroene 2) wat voor tassen horen bij basisschool, middelbare school en uni basisschool:een boekentas van Micky Mouse(voor het eerst,tweede,derde leerjaar of zo) en voor de rest kipling,middelbare:eastpak en uni zo'n versleten,oude lerene tas ![]() 3) zijn er dingen die echt niet kunnen denk het niet 4) hoe lang gaan tassen mee (die van jou dan) lang,'k denk niet dat er ooit al een kapot geschoten is 5) hoeveel en wat voor handtasjes heb je en wanneer gebruik je die ok, -een schoudertasje met 2 vakjes,moeilijk te beschrijven,'t komt uit zo'n hipie winkeltje -een schoudertas(een gebreide,groen/blauwachtig) van mijn moeder nog geweest ![]() -een leren tas,uit Griekenland,ook van mijn moeder geweest ![]() ![]() -een zwarte rugzak van stad Gent(gratis gekregen bij paspoort afhaling) -een groene van survival,maar die is bijna aan vervanging toe(grr,en ik mag geen nieuwe 'voorwat heb jij een nieuwe nodig?'
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]()
|
1) hoe ziet uw tas eruit
- ik heb er te veel ![]() ![]() 2) wat voor tassen horen bij basisschool, middelbare school en uni - basis: oilily en benneton met allemaal van die blije lettertjes ![]() - middel: eastpack: rose en chocobruin tommy: donkerblauw/wit/rood camel: donkerbruinleer 3) zijn er dingen die echt niet kunnen - vast wel..maar dat moet iedereen zelf weten 4) hoe lang gaan tassen mee (die van jou dan) - wel paar jaartjes...vooral die van toernooi ![]() 5) hoeveel en wat voor handtasjes heb je en wanneer gebruik je die - te veel ![]() - shoppen etc. |
![]() |
|
1) hoe ziet uw tas eruit
Ik heb twee schooltassen die ik vaak gebruik: een beige Eastpak en een lichtblauwe schoudertas van Eastpak 2) wat voor tassen horen bij basisschool, middelbare school en uni Basisschool: klein rugtasje, die van Oilily zijn leuk ![]() Middelbare school: een Eastpak ofzo Uni: Ook een Eastpak, waarom niet 3) zijn er dingen die echt niet kunnen Uiteraard ![]() 4) hoe lang gaan tassen mee (die van jou dan) Na een paar jaar zijn ze behoorlijk gaar ![]() 5) hoeveel en wat voor handtasjes heb je en wanneer gebruik je die Een leren tasje van Esprit: lichtblauw met beige. Die gebruik ik als ik ga winkelen, of uitga, boodschappen doe of naar een verjaardag ga etc. Verder nog een oud zwart tasje, die gebruik ik voor naar m'n werk. Verder jat ik vaak het tasje van m'n zusje: felrose met een burberry ruitje (ook Esprit). Kheb ook nog een felgekleurd rugzakje van Oilily, en een roodwit geruite "picknicktas" En ik wil eigenlijk ook nog een donkerblauw tasje.
Laatst gewijzigd op 16-06-2002 om 10:13. |
![]() |
|
1) hoe ziet uw tas eruit
hij heeft ongeveer dit kleurtje, en het is een soort rubberen monster ![]() ![]() 2) wat voor tassen horen bij basisschool, middelbare school en uni basisschool--> 1 kleur met een ander kleur randje ![]() middelbare school--> als je boeken er maar in kunnen ![]() 3) zijn er dingen die echt niet kunnen aktetassen, ![]() ![]() 4) hoe lang gaan tassen mee (die van jou dan) ik denk dat mijn kipling (leluk) wel minstens 6 jaar meegaat, die ik nu gebruik hoogstens 3 5) hoeveel en wat voor handtasjes heb je en wanneer gebruik je die handtasjes bleeeeeeeeeeeerghh ![]() ![]() ![]()
|
1) hoe ziet uw tas eruit
m'n schooltas...witte eastpak met rooie print, patches en buttons... 2) wat voor tassen horen bij basisschool, middelbare school en uni basis: maakt niet zoveel uit, kleine ![]() middelbare: eastpaks, yes or no, weet ik veel, die dingen uni: maakt niet uit 3) zijn er dingen die echt niet kunnen schoudertasjes ![]() 4) hoe lang gaan tassen mee (die van jou dan) lang 5) hoeveel en wat voor handtasjes heb je en wanneer gebruik je die kheb er geen
Laatst gewijzigd op 16-06-2002 om 10:23. |
![]() |
|
[
1) hoe ziet uw tas eruit * zwart met rood gehaakte tas uit mexico meegenomen, met lange hengsels *zwarte chinese stof tas met tja... van die chinese stof waar ook jurkjes van zijn enzo. ![]() 2) wat voor tassen horen bij basisschool, middelbare school en uni *mega kiplings ![]() 3) zijn er dingen die echt niet kunnen zie boven 4) hoe lang gaan tassen mee (die van jou dan) jaren 5) hoeveel en wat voor handtasjes heb je en wanneer gebruik je die *ik gebruik altijd 1 van de 2 bovenste, ze zijn niet heel groot ofzo.
||
![]() |
Citaat:
![]() 2) basisschool zo'n knalrode met een groenrandje, of ewoon zo'n barbie/powerranger tas. middelbare school een eastpack. 3) tsja, ik ben geen voorstander van kiplingtassen, maar alles kan. ![]() 4) Die bruine eastpack heb ik nu 4 jaar, en de rits krijgt een beetje kuren maar verder 'tast' hij nog prima. 5) Ik heb geen handtasjes.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
2) Basisschool: kleurige tasjes, beetje klein. Middelbare: rugzakken waar wat in kan, maar niet van die hele grote, meer zoiets als Eastpack. Uni: ook gewoon rugzakken ofzo denk ik.. 3) Vast wel.. kan zo ff niet zo snel wat heel fouts bedenken.. 4) De rugzak die ik nu heb, heb ik gekocht in de 4de of de 5de, maar dr is nog nix echt kapot aan.. wel kapot geweest, mja, das gemaakt ![]() 5) Ik heb nog een tas, niet voor school.. is een schoudertas, zo'n soort van gehaakte met veel kleurtjes.. nja, volgens mij is er wel een naam voor zon tassen maar kweenie.. die gebruik ik als ik naar de winkel moet ofzo, of naar de stad ga.. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Een grijze ribstoftas met allemaal belletjes eraan. 2)Ligt een beetje aan de persoon,maar basisschool kleine tasjes met vrolijke printjes,makkelijke ritsen, om je eten in te kunnen doen. 3)Van die ienie mienie tasjes (ten grote van een etui)waar NIKS in past,en dan om het uur naar je kluisje lopen om je boeken te verwisselen...echt achterlijk Middelbare school gewoon een makkelijke tas,maar niet zo'n 4 bij meter tassen (vooral niet als je zelf zo klein bent dat je ongeveer IN die tas past) 4)Redelijk lang,ik doe er geen gekke dingen mee ofzo...als ik een tas niet meer gebruik is het meestal omdat ik hem zat ben. 5)Ik heb een hele hoop tassen,is een van mn obsessies geweest ![]() Ik heb er ongeveer 32 ![]() De meeste zijn schoudertassen. |
![]() |
|
Verwijderd
|
1) hoe ziet uw tas eruit
*slik* Ik heb er nogal veel. Maar de tassen die ik voor school gebruik, zijn: - Een roze eastpack, een oranje schoudertas met zo'n zwart getekend mannetje erop, een Bjorn Borg schoudertas, je weet wel, die iedereen heeft ![]() ![]() wat voor tassen horen bij basisschool, middelbare school en uni Basisschool: van die beesttassen, weetjewel ![]() ![]() zijn er dingen die echt niet kunnen Van die kleine rugzakjes ![]() hoe lang gaan tassen mee (die van jou dan) Redelijk lang, ik koop eigenlijk veel tassen, maar doe er wel lang mee, gebruik ze ook allemaal wel, wissel het af. Ik heb nog tassen van de basisschool. ![]() hoeveel en wat voor handtasjes heb je en wanneer gebruik je die Handtasjes.. Ik heb vooral veel iets grotere tassen, waar iets meer inkan, maar ik heb ook wel een paar handtasjes.. Ff denken hoor.. Ik heb gewoon simpele tasjes; roze, oranje, gele, paarse, zwarte, blauwe, rode.. Ik heb 1 geweldig tasje; van dat kimono-spul, en dan met allemaal versierseltjes. Allemaal uitgaantasjes, of als ik weinig mee moet slepen. ![]() |
![]() |
|
1) hoe ziet uw tas eruit
well, tis n felgroene eastpak, met n beetje tekening en n beetje patches dr op 2) wat voor tassen horen bij basisschool, middelbare school en uni uhm, dat weet ik niet, heb je daar speciale tassen voor dan? 3) zijn er dingen die echt niet kunnen dr zijn wel dingen die ik echt absoluut niet mooi vind, maar dingen die niet kunnen..nee (wat zijn we politiek correct vandaag) 4) hoe lang gaan tassen mee (die van jou dan) k heb em nu al 3 jaar geloof ik en hij doet et nog steeds prima 5) hoeveel en wat voor handtasjes heb je en wanneer gebruik je die ik heb uhm..eigenlijk 1 handtasje, maar die gebruik ik nooit.
|
1) hoe ziet uw tas eruit
wit met blauwe randjuhs en roode randjuhs / frutsels 2) wat voor tassen horen bij basisschool, middelbare school en uni van die tassen voor op je rug 3) zijn er dingen die echt niet kunnen ja 4) hoe lang gaan tassen mee (die van jou dan) ongeveer 3 kwart jaar een jaar als ik heel zuinig ben 5) hoeveel en wat voor handtasjes heb je en wanneer gebruik je die ik doe niet aan handtasjes
|
1) hoe ziet uw tas eruit?
donkerblauwe eastpack met een stuk of 5 patches, een zooi spikes en 1 button 2) wat voor tassen horen bij basisschool, middelbare school en uni zolang je je spullen er in kwijtkan is het goed 3) zijn er dingen die echt niet kunnen? tassen die vliegen, dat kan toch nooit ![]() 4) hoe lang gaan tassen mee (die van jou dan) totdat ik ze in de trein laat liggen ofzo, ze gaan nooit kapot, maar ik raak ze altijd kwijt 5) hoeveel en wat voor handtasjes heb je en wanneer gebruik je die Geen, en gebruik ze dus ook nooit |
![]() |
|
jeeeuh een tassen topic *iz tassenverslaafd*
1) hoe ziet uw tas eruit * beetje ´leger´groene stoffen schoudertas met op de flap wat patches en buttons *zown beetje dezelfde als de vorige maar dan int donkerblauw en met een slangetje op de flap * gifgroene marvin de martian ofzow tas van Shan (Everlong) genept trouwens ![]() 2) wat voor tassen horen bij basisschool, middelbare school en uni * basischool klein want dan hoeft alleen je broodtrommel mee, ik had geloof ik nooit een tas bij toen, middelbare van die kiplings of eastpacks en sommige kindjes schijnen te denken dat hoe groter hoe beter... uni weet ik nie, kheb in mijn half jaartje hbo weinig opvallends gezien in de tassen... tis zown beetje hetzelfde als op de middelbare school... 3) zijn er dingen die echt niet kunnen * die kleintjes inderdaad, er moet wel alles inkunnen wat je nodig -hebt... hoewel die kleine kindjes met meeeeega kiplings oowk erg irri zijn.. 4) hoe lang gaan tassen mee (die van jou dan) * nou ik heb nooit echt een vaste schooltas dat wisselt gewoon in hoeveel ik mee moet nemen en ik welke tas ik zin heb ![]() 5) hoeveel en wat voor handtasjes heb je en wanneer gebruik je die * handtasjes vink eng, ik moet van alles mee kunnen nemen anders dan neem ik liever geen tas mee... maar ik heb 2 kleine schoudertasjes, 5 kleine rugzakjes, 6 grotere schoudertassen en 2 grotere rugzakken.. nou jah ongeveer dan kwil trouwens nog wel een wat grotere rugzak dr bij... eastpack of lookalike dr van
|
![]() |
|
1) hoe ziet uw tas eruit
schooltas: een lichtpaarse eastpak 2) wat voor tassen horen bij basisschool, middelbare school en uni Basischool: Felle gekleurde ![]() 3) zijn er dingen die echt niet kunnen Kipling is echt zooo fout ![]() 4) hoe lang gaan tassen mee (die van jou dan) 2 jaar ofzo 5) hoeveel en wat voor handtasjes heb je en wanneer gebruik je die Ik heb 1 handtas een hele coole van puma. Ik gebruik ze als ik naar de stad ga of als ik uit ga
|
![]() |
1) hoe ziet uw tas eruit
blauwe beschreven eastpak 2) wat voor tassen horen bij basisschool, middelbare school en uni de tas die je op dat moment leuk vind (ik had op basisschool een aladinrugzak, die was pas gaaf) 3) zijn er dingen die echt niet kunnen ghehe, wat black rainbow al zei.... 4) hoe lang gaan tassen mee (die van jou dan) er stond op dat ik 30 jaar garantie had, dus als echte nederlander heb ik het bonnetje bewaard 5) hoeveel en wat voor handtasjes heb je en wanneer gebruik je die gebruik ik eigenlijk niet echt... ik heb een simpele zwarte en hmzz, neej, dat was het wel denk ik..... ghehe, ruim aanbod..
||
Citaat:
![]() Maar goed koop jij maar lekker een aktentas. Kijken hoe lang je ermee rondloopt.
|
Verwijderd
|
1) hoe ziet uw tas eruit
donkerpaarse verragte ondergepatchte eastpak, groene schoudertas met allemaal bloemen er op 2) wat voor tassen horen bij basisschool, middelbare school en uni op de middelbare school zie ik iedereen met eastpaks, basisschool hadden we geen tassen, universiteit heb ik geen idee van.. mocht ik naar de universiteit gaan ga ik in elk geval geen nieuwe tas kopen 3) zijn er dingen die echt niet kunnen neuj.. owjawel, onze mentrix loopt met zo'n ontzettende grote rode kampeertas rond, nu mag ze dat doen van mij maar als ze zich omdraait dan worden er gelijk een stuk of vijf mensen omgegooid door dat ding.. toch niet zo handig 4) hoe lang gaan tassen mee (die van jou dan) eastpaktas - drie jaar, nog steeds niet uit elkaar gevallen bloempjes-schoudertas - is redelijk nieuw, een jaar/halfjaar ofzo 5) hoeveel en wat voor handtasjes heb je en wanneer gebruik je die vind handtasjes ontzettende ondingen, ik loop overal met mn gewone tassen.. *zin in lijstjes-invullen* |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
1) hoe ziet uw tas eruit
schooltas: zwarte Easpack met patches ![]() winkeltas: paarse fluwelen ( inmiddels kapotte ) schoudertas of ook gewoon m'n rugtas. 2) welkel tas hoor er bij de basisschool, middelbare en uni? basisschool: klein rugzakje ( zo'n mini ding waar nog net je broodtrommeltje inpast. Middelbare: gewone rugzal als eastpack, liever geen Kipling, die zijn (meestal) lelijk. En schoudertassen zijn irri als je veel boeken mee moet nemen 3) zijn er dingen die echt niet kunnen Van die Grote halfronde schoudertassen waar heel groot een of ander merk op staat, k weet nu niet zo snel welke. Ieniemienie shcoudertasjes, helemaal als ze van beige leer zijn, gecombineerd met spijkerstof ![]() 4) hoe lang gaan tassen mee (die van jou dan ) M'n vorige schooltas viel na 1 jaar al uit elkaar, m'n eastpack heb ik nu al 2 jaar en die doet het nog erg goed. Meestal zo'n 1 á 2 jaar. 5) hoeveel en wat voor handtasjes heb je en wanneer gebruik je die GEEN! ik heb een hekel aan handtasjes!!! ![]()
|
![]() |
1) hoe ziet uw tas eruit
2) wat voor tassen horen bij basisschool, middelbare school en uni 3) zijn er dingen die echt niet kunnen 4) hoe lang gaan tassen mee (die van jou dan) 5) hoeveel en wat voor handtasjes heb je en wanneer gebruik je die 1) Ik heb voor school 2 tassen, een zwarte schoudertas en een rode rugtas van Eastpak met wat patches erop. 2) Basisschool : van die lievige kleurige tasjes met tekenfilmdingetjes dr op.. (ik zag er pas hangen van Betty Boop, waren errug leuk ![]() Middelbare : gewoon een rugtas of schoudertas, met een paar sleutelhangers/patches (maar het moet niet overdreven worden), bloemetjes vind ik persoonlijk heel leuk voor op een tas ![]() Uni : zou ik echt niet weten ![]() 3) Een overdreven aantal patches op een tas doen. 4) niet lang ![]() 5) 3 kleine(re) tasjes heb ik, 1 schoudertas met wat geborduurde dingetjes en "spiegeltjes", 1 rugzakje wat doorzichtig is, 1 klein roze tasje met allemaal kleurtjes en lange zwart bandje voor over mn schouder |
![]() |
|
1) hoe ziet uw tas eruit groen, met zwarte draak en die hond van garfield op de zijkant
2) wat voor tassen horen bij basisschool, middelbare school en uniminitasje waar je pakje drinken in past ![]() 3) zijn er dingen die echt niet kunnenalles kan, als het maar past toch? 4) hoe lang gaan tassen mee (die van jou dan)na 5 jaar istie echt aan z'n end.. tijd voor een nieuwe 5) hoeveel en wat voor handtasjes heb je en wanneer gebruik je diealleen een schoudertas, geen handtasjes, dan kan je een hand te kort en je hebt al handen te kort!
|
1) hoe ziet uw tas eruit
>>knalgroene Eastpack, met een getekende Stimpy erop(ja van Ren&stimpy), een ezelknuffding met hanekam en een roze rupsknuffding met evil hoofd, stel patches, stel knullige buttons, tags, vlekken 2) wat voor tassen horen bij basisschool, middelbare school en uni >> ??? 3) zijn er dingen die echt niet kunnen >> weet ik veel, zijn er trends en passe' s dan? 4) hoe lang gaan tassen mee (die van jou dan) >> tot er zo'n groot gat in zit dat het niet convenient meer is om er nog langer dingen in te stoppen. 5) hoeveel en wat voor handtasjes heb je en wanneer gebruik je die >> geen handtasjes
||
Citaat:
|
![]() |
|
[1] Hoe ziet uw tas eruit
-Blauwe eastpak met een Rancid patch op het voorvakje en een pleister middenop de tas. Op de achterkant een zelfportret van Marije [Hukkie op 't forum] en haar telefoonnummer, en nog wat andere tags/onzin op de achterkant... [2] Wat voor tassen horen bij basisschool, middelbare school en uni +Basisschool: Transformers/Gi-Joe/Actionman/Pokémon/Dragonball Z ofzo +Middelbare school: Eastpak ofzo +Universiteit: Aktentas ![]() Maar iedereen moet dit natuurlijk voor zichzelf weten, dit zijn gewoon dingen waar ik niet van op zal kijken... [3] Zijn er dingen die echt niet kunnen Nee [4] Hoe lang gaan tassen mee (die van jou dan) Jaartje of twee [5] Hoeveel en wat voor handtasjes heb je en wanneer gebruik je die Nee
||
Citaat:
|
![]() |
laat ik zelf ook antwoord geven
![]() 1) heb er meerdere, gebruik meestal merkloze grijze schoudertas 2) basis--had ik geen tas, oh ja toch een zwemtas, geen id meer hoe die eruit zag middelbare--eerste week echte schooltas, verder stoffen groene rugtas, warte leren rugtas(heeeeel fout), eastpak, maar afgelopen 2 jaar de grijze schoudertas waar 1 map en 2 boeken in konden uni--- zit NOG niet op de uni maar ga gewoon mijn schoudertas gebruiken en als die te klein is koop ik wel een nieuwe schoudertas of (roze) eastpak ofzo 3) van die hele kleine rugtasjes, nepleer en slangeptrint enzo, kipling tassen vind ik overigens ook verschrikkelijk lelijk, zo'n verschrikkelijke stof. en een tasje menemen als je uitgaat en dan schuin om zodat die band tussen je tieten doorgaat vind ik ook gheeeel erg 4) vrij lang, 2 jaar of langer 5) heb er 1 , van invito(ofzo) rood met bloemetjes, van wol, gebruik ik als ik ga winkelen ofzo
|
Verwijderd
|
1) hoe ziet uw tas eruit
-ik heb een schoudertas met het braziliaanze voetbalelftal er op -ik heb een groene eastpak met spikes die ik nooit gebruik -ik heb nog een oranje tas van de chill out, die inmiddels rose is geworden door de zon 2) wat voor tassen horen bij basisschool, middelbare school en uni -op de basisschool maakt het eigenlijk allemaal niet uit wat je draagt -op de middelbare is een eastpak wel ok, denk ik -op de universiteit maakt het denk ik ook niet uit wat je draagt 3) zijn er dingen die echt niet kunnen -die grote halfronde handtas (zie beschrijving van fallen tear) van replay -je adres met stift geschreven op de binnenflap van je rugtas -dingen zoals 'i wanna have sex with the devil' of '666' op je rugtas geklad met typex -bandplaatjes van nirvana, greenday of limp bizket 4) hoe lang gaan tassen mee (die van jou dan) -ik heb 4 jaar lang een eastpak gebruikt, maar wel afgewisseld met mijn andere schooltassen 5) hoeveel en wat voor handtasjes heb je en wanneer gebruik je die -ik heb geen handtassen ![]() ![]() |
![]() |
|
1) hoe ziet uw tas eruit
-ik heb er vrij veel, voor school gebruik ik een eastpack, een zwarte laktas van Kate Spade, een schoudertas van RL, of een schoudertas van Diesel 2) wat voor tassen horen bij basisschool, middelbare school en uni -mwah.. oilily, eastpack, eastpack, respectievelijk? 3) zijn er dingen die echt niet kunnen -ik heb het nooit zo op leren boekentassen, immens grote kiplingtassen en spijkerstoftassen. 4) hoe lang gaan tassen mee (die van jou dan) -vrij lang omdat ik er meerdere heb, ben er wel snel op uitgekeken.. 5) hoeveel en wat voor handtasjes heb je en wanneer gebruik je die -stuk of 3; een kleurrijke, een donkerbruine en een gestreepte. Ik gebruik die als ik ga shoppen of terrassen ofzo. |
![]() |
|
1) hoe ziet uw tas eruit
Bordeaux rode Eastpak 2) wat voor tassen horen bij basisschool, middelbare school en uni Zit daar dan verschil in?? 3) zijn er dingen die echt niet kunnen Euh... van die loeien van tassen waar de brugklassers soms hun hele boekenkast in proppen? 4) hoe lang gaan tassen mee (die van jou dan) Heel erg lang!!! 5) hoeveel en wat voor handtasjes heb je en wanneer gebruik je die Heb geen handtasjes... |
![]() |
|
1) hoe ziet uw tas eruit
Ik zal ff mijn nieuwste tas omschrijven ![]() 2) wat voor tassen horen bij basisschool, middelbare school en uni In principe zou die tas ook gebruikt kunnen worden op de basisschool, toch? Enneh... de meesten lopen op de middelbare school met zo'n eastpak rugtas. En van die schoudertassen. En op de uni? Ik denk schoudertassen... Maar ik loop daar niet rond dus zoveel verstand heb ik er niet van... 3) zijn er dingen die echt niet kunnen Jawel, van die tijgerprintjes en andere van dat soort printjes vind ik verschrikkelijk, en helemaal als het in combinatie is met lak (maarja, dat ligt natuurlijk aan de persoon die de tas draagt). 4) hoe lang gaan tassen mee (die van jou dan) Best lang... zo lang als ik wil eigenlijk. Ik had alleen wel een roze eastpak, die was super, alleen was mijn tipexpotje in m'n tas geknapt ![]() 5) hoeveel en wat voor handtasjes heb je en wanneer gebruik je die Ik heb geen handtasjes want die vind ik verschrikkelijk. Ook van die meiden die naar een discotheek gaan, nemen ze zo'n tasje mee. Is toch hartstikke onhandig? Kun je niet eens fatsoenlijk dansen enzo. |
![]() |
|
Verwijderd
|
1) hoe ziet uw tas eruit
rood/grijs/zwarte tas van jansport. heb er geen tekeningen of patches ofsow op 2) wat voor tassen horen bij basisschool, middelbare school en uni basisschool: dragonball Z, pokemon tassen en dat soort dingen middelbare school: toch wel de eastpak en ook beetje jansport universiteit: hmz, geen flauw idee, zie middelbare school 3) zijn er dingen die echt niet kunnen eenden die praten en breien 4) hoe lang gaan tassen mee (die van jou dan) jaar of 2 5) hoeveel en wat voor handtasjes heb je en wanneer gebruik je die geen handtassen, k heb aleen mn trouwe rugzak, die ik eigelijk altijd meeneem.. Laatst gewijzigd op 18-06-2002 om 10:13. |
![]() |
|
1) hoe ziet uw tas eruit
Een zwarte nepleren (maar niet glimmende) schoudertas met FUDGE of de voorkant, niet te klein, niet te groot, en met verdomd veel handige vakjes. 2) wat voor tassen horen bij basisschool, middelbare school en uni Een rugzak natuurlijk... *brrrrr* 3) zijn er dingen die echt niet kunnen Een rugzak! 4) hoe lang gaan tassen mee (die van jou dan) Ik heb die van mij al een jaar... 5) hoeveel en wat voor handtasjes heb je en wanneer gebruik je die Ik heb een handtasje maar ik gebruik hem niet zo vaak omdat ik toch liever mijn handen vrij heb.
|
![]() |
1) hoe ziet uw tas eruit
Een zwarte schoudertas, verder weinig bijzonders... er past een multomap in dus das genoeg. 2) wat voor tassen horen bij basisschool, middelbare school en uni uhm.. een felgekleurde bij de basisschool, een grote rugtas bij de middelbare, een schoudertas / kleine rugzak bij de uni (en hbo ![]() ![]() 3) zijn er dingen die echt niet kunnen merkentroep... eastpack, kipling, blablabla. doe eens niet zo standaard, dat je er in de brugklas mee loopt, ok, maar daarna moet t afgelopen zijn ![]() 4) hoe lang gaan tassen mee (die van jou dan) op de middelbare school waren de meeste binnen een half jaar / jaar versleten, nu doe k al een jaar met dezelfde. 5) hoeveel en wat voor handtasjes heb je en wanneer gebruik je die handtasjes klinkt zo oudewijverig, ik heb een stuk of 5 van die kleine rugtasjes die k niet zo vaak gebruik, en een klein schoudertasje dat k heel vaak gebruik waar net mn portemonnee, mobiel, zakdoekjes en sleutels in passen. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Hoeveel tassen heb jij wel niet?!?! G.T.C. | 72 | 02-03-2019 18:33 | |