Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-06-2002, 18:27
Blue*Angel
Blue*Angel is offline
Haay haay menssies..
Hoestie met jullie nah met mij zekersz niet goed..!
Ik heb hier al is eerder een berichtje neer gezet
Dat mijn vader is overleden nu zo'n 3-4 maanden geleden en mijn opa nu zo'n 6 maanden.
En daar heb ik heel erg veel verdriet om ni normaal meer.
Mijn vriend nu dus fucking ex.. heeft mij daar een 'beetje' door geen geholpen. Ik was vant weekend jarig toen heb ik een kettinkje van hem gehad van rond de 200 gulden..
En nu maakt ie het één dag na mijn verjaardag uit?!?!
Ik kan niet zonder hem leven sireus.. hij is alles voor me.
De reden voor hem dat ie het uitmaakte was: Dat ik elke dag boos op hem was en meestal verdrietig.
Ik weet niet wat ik nu moet doen.. hij was de rede dat ik nog leefde en denk over iets.. zelf moord ( kan er niks aan doen)
Hij zei ook dat als ik lief voor hem was.. dat ie het dan wel weer zou aanmaken.. maar ik laat me niet aan het lijntje houden en al helemaal NIET gebruiken!!!
Ik wil hem echt heel graag terug en aan onze relatie gaan werken.. want het ging ook niet goed!
Hebben jullie misschien advies IK RAAK GVD IEDEREEN KWIJT
*sorry* maar tis wel zow weet iemand wat ik tegen hem moet zeggen ofzow

Bedankt een bang en eenzaam meiske..
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-06-2002, 18:35
shy girl
shy girl is offline
Kun je niet met je vriend gaan praten. Ik denk dat je boos en verdrietig bent , omdat je veel te verwerken hebt. Dat heeft tijd nodig. Ooit komt er eendag dat je je beter gaat voele, echt waar, tis nu niet voor te stellen, maar tis wel zo. Je kunt je vriend misschien uitleggen dat je het moeilijk hebt en dat jejevaak eenzaam voelt end aarom zo doet? Dat kan wel helpen....heeel veel sterkte en knuffels shy girl!
Met citaat reageren
Oud 17-06-2002, 18:49
Juliah
Juliah is offline
Praat eens met hem, leg hem uit waarom je boos en verdrietig bent. Het lijkt mij heel logisch dat je dat bent nl. Maar misschien ziet hij dat niet of voelt het voor hem niet zo. Praten is soms een toverwoord, zeker in dit soort situaties. Heel veel sterkte en succes.
Met citaat reageren
Oud 18-06-2002, 14:36
Geraldine
Geraldine is offline
Ik ken jou en je vriend niet persoonlijk, dus ik kan er vrij weinig over zeggen, maar zoals ik het nu zie
(en dat kan helemaal verkeerd zijn, ik wil niemand ergens van beschuldigen, maar het komt gewoon een beetje zo op mij over)
lijkt het alsof hij je alleen wil als je vrolijk en gezellig bent, en als je verdrietig bent (zou ik ook zijn in jouw situatie) dan maakt hij het uit.
Nou is het voor hem waarschijnlijk ook niet gemakkelijk, omdat hij er nix aan kan doen, en hij vind het ook niet leuk als jij vaak boos op hem/verdrietig bent, maar jij kan er ook nix aan doen.

Als ik jou was zou ik idd even met hem praten.
veel sterkte.
Geertje
Reageren

Regels voor berichten