Advertentie | |
|
![]() |
|
Iriver H10 of Iriver H320 (maar die is volgens mij net te duur)
H10 pricewatch H10 Review Ipod betaal je idd vooral voor het design. Hij heeft wel een aantal voordelen t.o.v. de touch. Kleurenscherm, video ondersteuning, kleiner.. Iriver is qua geluidskwaliteit gewoon beter dan Creative en Apple.
|
Verwijderd
|
Zen touch! ♥
Ik heb 'em, tis een fijne. http://www.gamesplanet.be/index.php?...chk=5So507f20g |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
ook de geluidskwaliteit, ik vind de iriver zelf beter klinken (vol geluid, en een equalizer die duidelijk verschil maakt itt tot die van de ipod). heb twee reviews in de Duitse magazines Stereoplay en Audio gelezen waar de ipod photo & iriver h320 vergeleken werden.. de iriver scoorde in beide gevallen hoger op het vlak van geluidskwaliteit: met technische onderbouwing erbij etc.. dus niet beter doordat die bladen subjectief zouden beoordelen. signal to noise ratio van de iriver was bijvoorbeeld beter. verder heeft de h320 een hoop dingen die de ipod niet heeft: - fm radio - line input, microfoon input (goede kwaliteit, tot 320kbit), functionaliteit overstijgt die van een minidisc recorder - ook een ingebouwde microfoon - mogelijkheid voor LCD remote - usb storage support (dus geen itunes oid nodig om bestanden te verplaatsen, je plugt de kabel in en het werkt als een externe disk) - usb on the go: verbind een camera, pendrive, andere mp3 speler of cardreader in en je kunt bestanden zonder pc tussen beide kopieeren. scheelt de kosten van extra geheugenkaarten voor een camera.. op reis schrijf je de kaart gewoon weg op de mp3 speler twee nadelen van de iriver h320 vind ik dat hij iets dikker is dan de ipod 4g 20gb (non-photo) en dat de menuknop niet zo snel werkt als die van ipod's |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
het geld waard imho. dit al gelezen?
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Creative MuVo V200 - Doodvonnis Verwijderd | 10 | 07-11-2006 13:05 | |
Software & Hardware |
Gezocht: MP3-speler, +-20 gb, goedkoop, klein & degelijk Verwijderd | 1 | 14-10-2006 22:01 | |
Software & Hardware |
Ipod VS. Creative Jahney | 82 | 28-08-2006 14:40 | |
Software & Hardware |
Welke MP3 speler? Verwijderd | 10 | 18-03-2006 07:17 | |
Software & Hardware |
[Geluid]Nieuwe mp3-speler.... real.scary | 14 | 07-11-2004 14:49 |