![]() |
|
![]() |
ik heb die van mij eigenlijk nooit echt gevoeld, 'k ben blij dat ik ze heb, de rest van m'n lichaam voelt er een stuk beter door.
Wel is het zo dat ik mijn schoenen ook altijd een maat groter moet nemen, omdat ze er anders niet in passen. Nu heb ik zowieso al vrij brede voeten, dus veel smalle schoenen waar ze niet in passen vallen voor mij toch al af. Uit de schoenen van Wolky (www.wolky.nl) kun je trouwens bijna altijd de zool uithalen. Wel een beetje aan de prijs maar ja... je moet toch wat. Mijn zolen "bijknippen" lukt trouwens echt niet hoor, daar is het materiaal veel te hard voor! 'k denk dat jullie een ander soort zolen hebben dan.... ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik heb ze ook heel vaak niet aan, maakt niet zoveel uit, tenzij je er zelf heel veel last van hebt. Mijn voeten gaan ze nu opereren, dus hopelijk heb ik ze straksniet meer nodig ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Steunzolen welke hebben jullie en hoe aangemeten? Annemarie99 | 16 | 29-04-2011 16:09 | |
Lichaam & Gezondheid |
Steunzooltjes Daantje_0705 | 18 | 11-06-2008 20:11 | |
Lichaam & Gezondheid |
(IJzeren/Metalen) Steunzolen wie heeft ze ook/gehad? Annemarie99 | 15 | 13-02-2007 13:31 | |
Lichaam & Gezondheid |
Steunzolen Annemarie99 | 34 | 02-09-2006 16:40 | |
Lichaam & Gezondheid |
steunzooltjes duivelaartje | 33 | 08-05-2005 20:27 | |
Lichaam & Gezondheid |
Steunzolen pluizeb33stje | 40 | 05-04-2005 12:25 |