Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-08-2005, 17:57
knijtert!
knijtert! is offline
Al die apparte topics voor oefenwedstrijden enzo hoeven van mij niet. Tijd voor een interland topic?

Topic voor discussies over bijvoorbeeld de voorselectie van van Bommel...
Oud 19-08-2005, 17:59
knijtert!
knijtert! is offline
Ik vraag me af of spelers waar van Basten het niet zo op heeft wel een kans krijgen van hem...
Wat moet van Bommel in godsnaam doen om wel geselecteerd te worden? Mag hij dan tijdens zijn wedstrijden bij barca dan nooit meer een mannetje laten lopen?
en wat moet kluivert doen? Moet hij topscorer worden in de primaira division en in de Champions Leage?
Oud 19-08-2005, 18:27
Co
Co is offline
Citaat:
knijtert! schreef op 19-08-2005 @ 18:57 :
Tijd voor een interland topic?
Goed idee, dunkt mij

Tsja, ik denk dat van Basten een hoop over zich heen heeft gekregen door v.Bommel te passeren. Niet dat de bondscoach de 'druk' niet aankan oid, maar hopenlijk is hij tot inzien gekomen dat Mark een nuttige speler is voor iedere ploeg
Met citaat reageren
Oud 19-08-2005, 19:11
McDuck
McDuck is offline
Maar Kluifert, met alle respect hoor, maar ik denk dat hij zijn tijd bij Oranje wel heeft gehad. Net als Davids, Seedorf, en dat soort jongens.
Kluifert was ooit geniaal, maar wat maakt het uit dat hij er nu niet meer bij zit steeds. Zijn Van Nistelrooy, Kuijt, Makaay en van Hooijdonk geen geweldige spelers? We hebben Kluifert gewoon niet meer nodig.
En ik bedoel dit helemaal niet racistisch hoor, maar het viel me op dat er volgens mij geen een niet-blanke speelde tegen Duitsland, op Maduro na dan. Vroeger was dat wel anders. Reiziger, Kluifert, Van Bronkhorst, Seedorf, Davids, Melchiot..
Van Basten doet m.i. iets dat al veel eerder had moeten gebeuren. Al die oude-garde eruit. Een nieuw elftal bouwen. Nieuwe spelers zoals Van Galen, Opdam, Kuijt, Te Cler, Vlaar, Maduro, Lantzaad. Frisse en jonge jongens die het gewoon graag willen en daar voor willen knokken. En die nog respect voor een man als Van Basten hebben.
En je kunt ook zeggen wat je wilt, maar het is een feit dat we sinds Van Basten nog geen één wedstrijd hebben verloren, en ook echt niet alleen maar gelijk hebben gespeeld..
Met citaat reageren
Oud 19-08-2005, 19:54
Sandersss
Sandersss is offline
Citaat:
McDuck schreef op 19-08-2005 @ 20:11 :
Kluifert, Te Cler, Lantzaad
Kluivert, De Cler, Landzaat (namen spellen is moeilijk )
Met citaat reageren
Oud 19-08-2005, 20:39
McDuck
McDuck is offline
Citaat:
Sandersss schreef op 19-08-2005 @ 20:54 :
Kluivert, De Cler, Landzaat (namen spellen is moeilijk )
Inderdaad ja
Sandersss
Met citaat reageren
Oud 19-08-2005, 21:45
Verwijderd
Citaat:
McDuck schreef op 19-08-2005 @ 20:11 :
Maar Kluifert, met alle respect hoor, maar ik denk dat hij zijn tijd bij Oranje wel heeft gehad. Net als Davids, Seedorf, en dat soort jongens.
Kluifert was ooit geniaal, maar wat maakt het uit dat hij er nu niet meer bij zit steeds. Zijn Van Nistelrooy, Kuijt, Makaay en van Hooijdonk geen geweldige spelers? We hebben Kluifert gewoon niet meer nodig.
En ik bedoel dit helemaal niet racistisch hoor, maar het viel me op dat er volgens mij geen een niet-blanke speelde tegen Duitsland, op Maduro na dan. Vroeger was dat wel anders. Reiziger, Kluifert, Van Bronkhorst, Seedorf, Davids, Melchiot..
Van Basten doet m.i. iets dat al veel eerder had moeten gebeuren. Al die oude-garde eruit. Een nieuw elftal bouwen. Nieuwe spelers zoals Van Galen, Opdam, Kuijt, Te Cler, Vlaar, Maduro, Lantzaad. Frisse en jonge jongens die het gewoon graag willen en daar voor willen knokken. En die nog respect voor een man als Van Basten hebben.
En je kunt ook zeggen wat je wilt, maar het is een feit dat we sinds Van Basten nog geen één wedstrijd hebben verloren, en ook echt niet alleen maar gelijk hebben gespeeld..
Ik zou Seedorf en Davids niet afschrijven.
En over Melchiot die is er pas echt bij sinds van Basten. Even opletten
Met citaat reageren
Oud 19-08-2005, 22:18
ChInA
ChInA is offline
Allemaal leuk en aardig, maar van Bommel is naar mijn mening niet beter dan landzaat. Individueel is van Bommel misschien beter, maar van Basten wil (denk ik ) met echte teamspelers spelen.
Davids zal ik niet zo snel afschrijven, nu hij bij Tottenham speelt en de kans krijgt om zich in de kijker te spelen, zal van Basten hem vast en zeker selecteren.
Seedorf vind ik persoonlijk geen Nederlandse elftal speler. Bij een topclub komt hij beter tot zijn recht omdat hij de ballen goed aangespeeld krijgt en vaak ook ruimte heeft. Hij is net zo'n speler als van Bommel.
En mijns inziens is de interlandcarriere van Kluivert voorbij. Als van Basten 4-4-3 speelt, is er maar 1 echte spitspositie. Ik schat Van Nistelrooy, Makaay en zelfs Kuijt beter dan hem. Van Hooijdonck hoeft van mij niet meer geselecteerd te worden. Hij is toch een beetje te "oud"
Met citaat reageren
Oud 19-08-2005, 22:44
Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Ik begin dat gelul over van Bommel echt zat te worden... Die gast heeft gewoon niet gedaan wat van hem gevraagd werd. Wat dat precies was weet niemand (behalve de bondscoaches), maar accepteer hun keuze eens.

Nederland speelde heel redelijk tegen de Duitsers. En ik weet zeker dat het niet direct beter was gegaan mét van Bommel. Laat van Basten maar lekker zijn gang gaan. Zodra prestaties tegen gaan vallen en resultaten minder gaan worden kunnen we weer gaan zaniken over spelers die er wel of niet bij zouden moeten...

Ik krijg steeds meer vertrouwen in het selectie beleid van van Basten. Resultaten zijn goed, spelers geven elke wedstrijd weer alles, en er lijkt zich een goed / hecht team te vormen.
Oud 19-08-2005, 22:52
Verwijderd
Citaat:
Brain-Damage schreef op 19-08-2005 @ 23:44 :
Ik begin dat gelul over van Bommel echt zat te worden... Die gast heeft gewoon niet gedaan wat van hem gevraagd werd. Wat dat precies was weet niemand (behalve de bondscoaches), maar accepteer hun keuze eens.

Nederland speelde heel redelijk tegen de Duitsers. En ik weet zeker dat het niet direct beter was gegaan mét van Bommel. Laat van Basten maar lekker zijn gang gaan. Zodra prestaties tegen gaan vallen en resultaten minder gaan worden kunnen we weer gaan zaniken over spelers die er wel of niet bij zouden moeten...

Ik krijg steeds meer vertrouwen in het selectie beleid van van Basten. Resultaten zijn goed, spelers geven elke wedstrijd weer alles, en er lijkt zich een goed / hecht team te vormen.
Ik vind de prestatie toch niet om naar huis te schrijven.
Het is dat het voetbal de laatste jaren internationaal gezien achter uitgegaan is. Er is geen team meer met meerdere sterren. Neem bijvoorbeeld Brazilie, die heeft eigenlijk alleen nog Ronaldinho.

Ik vind het Nederlandselftal echt niet om aan te zien. Zo zwak voetbal passes die niet aankomen ectera.
Met citaat reageren
Oud 20-08-2005, 00:18
knijtert!
knijtert! is offline
Citaat:
Pibbo schreef op 19-08-2005 @ 22:45 :
Ik zou Seedorf en Davids niet afschrijven.
En over Melchiot die is er pas echt bij sinds van Basten. Even opletten
Denk je serieus dat Seedorf er nog bij komt? Ik heb daar helemaal niet meer over nagedacht en nu ik er over nadenk geef ik hem heel weinig kans

Het gaat te goed (resultaat telt "helaas") om hem er weer bij te halen vrees ik.

En wat mij betreft heeft Seedorf wel zn kansen gehad bij Oranje...
Oud 20-08-2005, 00:21
knijtert!
knijtert! is offline
Citaat:
Brain-Damage schreef op 19-08-2005 @ 23:44 :

Als hij zijn taken niet goed uitvoert dan hoef je hem niet meteen uit de selectie te scrappen. Iemand met dermate veel kwaliteit verdiend iets meer krediet. En het is al helemaal slecht om hem hoop te geven door te zeggen "het komt wel goed" (oid) en hem vervolgens daarna niet meer te selecteren.
Oud 20-08-2005, 09:17
Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Best grappig... Toen Seedorf onder van Gaal en Advocaat niet altijd goed speelde, en zijn taken niet uitvoerde, moest hij van alles en iedereen oprotten... Zelfde geldt voor Kluivert overigens.

Nu heeft van Bommel meerdere keren slecht gespeeld en zijn taken niet uitgevoerd, en nu zou hij meer crediet moeten krijgen.
Oud 20-08-2005, 10:09
number9
number9 is offline
Nog steeds denken veel mensen dat de 10 beste Nederlandse voetballers van Nederland tezamen met Van der Sar het beste Nederlands elftal vormen.
Dat is niet zo. Veel spelers krijgen vedette neigingen en zoals die al eerder onder Advocaat waren, akkefietjes en gezeur als ze niet spelen.

Omdat Van Basten nu ook veel "groentjes'" (niet beledigend) oproept die zich maar al te graag willen bewijzen, zullen die spelers zich wel 200 % geven.
Terwijl een Kluivert of een Van Bommel een mannetje even laat lopen of een bal laat gaan omdat het hun te veel moeite is.

Marco weet gelukkig een balans te vinden en de resultaten zijn goed.

Marco ga zo door
Oud 20-08-2005, 10:43
vreselijke fout
vreselijke fout is offline
Citaat:
knijtert! schreef op 19-08-2005 @ 18:59 :
Ik vraag me af of spelers waar van Basten het niet zo op heeft wel een kans krijgen van hem...
Wat moet van Bommel in godsnaam doen om wel geselecteerd te worden? Mag hij dan tijdens zijn wedstrijden bij barca dan nooit meer een mannetje laten lopen?
en wat moet kluivert doen? Moet hij topscorer worden in de primaira division en in de Champions Leage?
In Alkmaar of Amsterdam spelen(of wissel zijn) is meer dan genoeg.

En trouwens alsof Nederland zo geweldig speelt ze zijn voor 90% afhankelijk van de vorm van Robben of denk je dat Van Nistelrooy een kans voor zichzelf of een andere kan creeeren?

En die vorm van Robben is toevallig in de 2 redelijk moeilijke interlands goed geweest(Roemenie en Duitsland thuis)

Laatst gewijzigd op 20-08-2005 om 14:21.
Met citaat reageren
Oud 20-08-2005, 13:37
Verwijderd
Citaat:
Pibbo schreef op 19-08-2005 @ 23:52 :

Het is dat het voetbal de laatste jaren internationaal gezien achter uitgegaan is. Er is geen team meer met meerdere sterren. Neem bijvoorbeeld Brazilie, die heeft eigenlijk alleen nog Ronaldinho.
Adriano, Robinho, Kaká, Dida, normaal gezien ook terug Ronaldo...
Met citaat reageren
Oud 20-08-2005, 15:36
knijtert!
knijtert! is offline
Citaat:
vreselijke fout schreef op 20-08-2005 @ 11:43 :
In Alkmaar of Amsterdam spelen(of wissel zijn) is meer dan genoeg.

En trouwens alsof Nederland zo geweldig speelt ze zijn voor 90% afhankelijk van de vorm van Robben of denk je dat Van Nistelrooy een kans voor zichzelf of een andere kan creeeren?

En die vorm van Robben is toevallig in de 2 redelijk moeilijke interlands goed geweest(Roemenie en Duitsland thuis)
Ik word serieus moe van jou en je gelul over voortrekken van Ajax en nu ook AZ... Maargoed... Het beleid van van basten is ook niet helemaal correct, anders had Heitinga ook thuis moeten blijven net zoals Davids.

Ik ben het ook met je eens dat ik Nederland helemaal neit zo goed vind. Iedereen doet alsof van Basten het geweldig doet, maar dat is naar mijn mening niet zo. Slecht heeft hij het niet gedaan anders kan je ook niet helemaal niets verloren hebben. Maar het team speelt niet veel beter dan een paar jaar geleden.
Oud 20-08-2005, 15:42
knijtert!
knijtert! is offline
Citaat:
Brain-Damage schreef op 20-08-2005 @ 10:17 :
Best grappig... Toen Seedorf onder van Gaal en Advocaat niet altijd goed speelde, en zijn taken niet uitvoerde, moest hij van alles en iedereen oprotten... Zelfde geldt voor Kluivert overigens.

Nu heeft van Bommel meerdere keren slecht gespeeld en zijn taken niet uitgevoerd, en nu zou hij meer crediet moeten krijgen.
Kluivert verdiende naar mijn mening al helemaal meer krediet. Hij heeft het in Oranje nooit helemaal verprutst, toen met van Nistelrooy samen liep het niet. Maar dat lag net zo goed aan van Nistelrooy, en ook aan de rest van de spelers in het veld.

Kluivert moest toen naar de bank en van Nistelrooy kreeg toen wel het krediet (welk krediet? Heeft hij het ooit heel goed gedaan voor oranje?), maargoed, dat is de keuze van een trainer. Vervolgens is hij alleen nooit meer opgesteld en buiten de selectie gelaten en dat vind ik niet okee.

Seedorf heeft met oranje altijd problemen gehad en hij weigerde gewoon te luisterren. Van Basten had misschien moeten testen of hij bij hem wel wou luisterren, maar ik kan me voorstellen dat hij dat niet deed.
Oud 20-08-2005, 19:44
Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
knijtert! schreef op 20-08-2005 @ 16:42 :
Seedorf heeft met oranje altijd problemen gehad en hij weigerde gewoon te luisterren. Van Basten had misschien moeten testen of hij bij hem wel wou luisterren, maar ik kan me voorstellen dat hij dat niet deed.
Blijkbaar heeft van Bommel hetzelfde probleem... Niet willen luisteren. Een uitstekende reden om iemand uit de selectie te laten, als je het mij vraagt.

Door niet te luisteren, en je taken binnen het veld niet uit te voeren, ontstaat er altijd wrijving binnen een team. Spelers pikken het niet als ze ineens een stapje harder moeten zetten omdat meneer het teveel moeite vind om mee te verdedigen. Ik denk dat van Basten dat risico te groot vind met van Bommel.
Oud 20-08-2005, 23:12
knijtert!
knijtert! is offline
Citaat:
Brain-Damage schreef op 20-08-2005 @ 20:44 :
Blijkbaar heeft van Bommel hetzelfde probleem... Niet willen luisteren. Een uitstekende reden om iemand uit de selectie te laten, als je het mij vraagt.

Door niet te luisteren, en je taken binnen het veld niet uit te voeren, ontstaat er altijd wrijving binnen een team. Spelers pikken het niet als ze ineens een stapje harder moeten zetten omdat meneer het teveel moeite vind om mee te verdedigen. Ik denk dat van Basten dat risico te groot vind met van Bommel.
Ik wou er alweer een maar in gooien... Namelijk dat van Bommel niet zo heel vaak zn taak niet goed heeft uitgevoerd... en Seedorf wel...
Maar dat maakt niet zo heel veel uit als je een rechtlijnig beleid wil uitvoeren... Dus eigenlijk kan ik met deze uitleg wel leven.
Maar ik vind wel dat van Bommel hoe dan ook nog een kans moet krijgen
Oud 03-09-2005, 20:04
PV
PV is offline
Wat een prutwedstrijd vanavond. 3 punten meenemen en snel vergeten
Met citaat reageren
Oud 03-09-2005, 20:07
number9
number9 is offline
Als iemand me zou vertellen dat er 11 look-a-likes van Oranje in het veld stonden, zou ik het nog geloven ook.
Oud 03-09-2005, 20:30
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
0-1.
0,0 gezien, maar de bovenstaande reacties zeggen al genoeg dat het ook niet waard was om naar te kijken.

Maar waar ik wel blij om ben: Tsjechie met 2-0 achter tegen Roemenie! Met nog 15 minuten te gaan, zou toch niet meer mis moeten gaan lijkt mij. Dan wordt de wedstrijd in Praag tussen Tsjechie en Nederland slechts een formaliteit (verschil van 4 punten tussen Nederland en Tsjechie, als beiden verder geen puntverlies meer lijden in de overige wedstrijden).
Oud 03-09-2005, 21:02
Shox
Shox is offline
dat tenue van die lui zeg... verschikkelijk
Met citaat reageren
Oud 03-09-2005, 22:33
mrhanky
mrhanky is offline
ik heb gewoon liggen slapen een stuk van de 1e helft
Oud 04-09-2005, 07:55
0oFZo0
0oFZo0 is offline
Wat een kutwedstrijd
Oud 04-09-2005, 10:15
M. Arnoldi
M. Arnoldi is offline
3 punten binnen, Tsjechie verloren.
Winnen tegen Andorra thuis, dan verliezen tegen Tsjechie uit in het slechste geval, en dan thuis kunnen afmaken in Macedonie.

Het ziet er nu heel gunstig uit.
Met citaat reageren
Oud 04-09-2005, 10:50
0oFZo0
0oFZo0 is offline
Citaat:
M. Arnoldi schreef op 04-09-2005 @ 11:15 :
Het ziet er nu heel gunstig uit.
Dat kon ook niet anders met deze poul.
Oud 04-09-2005, 10:52
M. Arnoldi
M. Arnoldi is offline
Citaat:
0oFZo0 schreef op 04-09-2005 @ 11:50 :
Tsjechie, Roemenie en Finland zijn geen makkelijke tegenstanders. Het is dat Tsjechie ietsjes meer tegenvalt dan vorig jaar zomer.
Met citaat reageren
Oud 04-09-2005, 11:03
Pinksterhaas
Pinksterhaas is offline
Citaat:
0oFZo0 schreef op 04-09-2005 @ 11:50 :
Het stond niet echt vast vantevoren dat Nederland boven de Tsjechen zou eindigen.

Maar goed, gisteren was gewoon niet best.
Oud 04-09-2005, 11:21
Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Het is niet dat van Bommel een speler is die je er graag bij hebt, het is dat van Bommel een speler is die een duidelijke meerwaarde geeft aan een team. Laten we hopen dat van Basten dat de volgende keer ook zo ziet. Je moet een team om die jongen heen bouwen, niet andersom.
Oud 04-09-2005, 12:06
vreselijke fout
Wat een prachtig dominant voetbal meer dan 70% balbezit en geen enkele kans weggegeven en dat nog wel op een slecht veld. En de WK kwalificatie zit in de achterzak
Oud 04-09-2005, 13:39
0oFZo0
0oFZo0 is offline
Citaat:
Pinksterhaas schreef op 04-09-2005 @ 12:03 :
Het stond niet echt vast vantevoren dat Nederland boven de Tsjechen zou eindigen.

Maar goed, gisteren was gewoon niet best.
wat dacht je van de rest van de pouls dan?

En Nederland staat 3e op de plek op de FIFA ranglijst, dan moet je je toch op zijn minst kunnen kwalificeren voor een WK of niet?
Oud 04-09-2005, 13:48
Gimme more beer
3e?
Oud 04-09-2005, 14:06
Verwijderd
Citaat:
Gimme more beer schreef op 04-09-2005 @ 14:48 :
3e?
Jazeker.

Beetje een wedstrijd zoals ik wel verwachtte, maarja er is gewonnen en daar gaat het om. Alleen hopen dat er in de volgende wedstrijden wat leuker wordt gespeeld.
Met citaat reageren
Oud 04-09-2005, 14:07
vreselijke fout
Achter Brazilie en Argentinie dacht ik.

Maar neemt iemand die lijst serieus?

Volgens mij staan Mexico en Amerika in de top 10.
Oud 04-09-2005, 14:12
Gimme more beer
Als Nederland 3e staat, neem ik hem in ieder geval niet serieus
Oud 04-09-2005, 14:20
vreselijke fout
Ze hadden eerste moeten staan?

http://www.fifa.com/en/mens/statisti...g-2005,00.html
Oud 04-09-2005, 14:24
Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
. (1) Brazilië 846
2. (3) Argentinië 787
3. (4) Nederland 781
4. (2) Tsjechië* 778
5. (6) Mexico 768
6. (10) Verenigde Staten 765
7. (5) Frankrijk 749
8. (7) Engeland 744
(10) Spanje 744
10. (8) Portugal 739
11. (21) Duitsland 723
12. (14) Turkije 716
13. (18) Japan 715
14. (11) Italië 713
15. (17) Iran 711
(16) Ierland 711
17. (12) Zweden 710
18. (18) Uruguay 703
19. (16) Denemarken 698
(14) Griekenland 698
31. (32) Roemenië* 651
43. (40) Finland* 619
94. (94) Macedonië* 490
119. (121) Armenië* 391
135. (135) Andorra* 347
205. (204) Amerikaans Samoa 17
Oud 04-09-2005, 14:31
vreselijke fout
He ketjing waar zijn de * voor?
Oud 04-09-2005, 16:37
Twanos
Twanos is offline
concurrenten van NL.
Oud 04-09-2005, 20:31
Pinksterhaas
Pinksterhaas is offline
Citaat:
0oFZo0 schreef op 04-09-2005 @ 14:39 :

En Nederland staat 3e op de plek op de FIFA ranglijst, dan moet je je toch op zijn minst kunnen kwalificeren voor een WK of niet?
Allicht, maar dat ze het 3 westrijden voor het einde al min of meer binnen hebben, lijkt me geen slecht resultaat. Die lijst zou ik me niet zo veel van aantrekken, de top is gewoo breed en - cliche of niet - kleine landen bestaan niet meer. Bij Finland lopen ook internationale topspelers rond. Bovendien het is niet alsof we ons voor het laatste WK hebben geplaatst, of wel soms?
Oud 04-09-2005, 21:10
Wawl
Wawl is offline
Nederland heeft weinig moeite om zich te kwalificeren, dat hebben we nog niet vaak gezien.
Oud 04-09-2005, 21:25
RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Zo ik kon m'n lol niet op dankzij Roemenie als ik aan de uitslag van die wedstrijd dacht verdween mijn kater spontaan.
Oud 05-09-2005, 19:18
knijtert!
knijtert! is offline
Citaat:
De 29-jarige spits is nog altijd topscorer aller tijden van Oranje met veertig goals in 79 interlands. De concurrentie in de punt van de aanval is echter groot. Ruud van Nistelrooy, Roy Makaay, Dirk Kuijt, Jan Vennegoor of Hesselink en Pierre van Hooijdonk stonden onder Van Basten tot nog toe hoger in de pikorde.

vi.nl
Jan Vennegoor of Hesselink hoger in pikorde? Hoe kan dat nou weer... Afgelopen wedstrijd heeft hij de wedstrijd toevallig opengebroken maar in feite is het een vrij waardeloze speler... Hij is niet eens goed genoeg voor PSV

Pierre van Hooijdonk bakt er ook al een hele tijd niets van maar staat hoger in pikorde

Roy Makaay is dan wel in vorm maar hij is nooit in vorm bij het Nederlands elftal... dus voor mij is hij zeker niet hoger in de pikorde hoor
Oud 05-09-2005, 19:20
Wijzerplaat
Wijzerplaat is offline
Vennegoor wordt gebruikt als stormram. Dat is dus een concurrent van Van Hooijdonk, niet van Kluivert of Makaay.
Met citaat reageren
Oud 05-09-2005, 19:41
Cola
Cola is offline
Ik hoop dat van Basten kluivert een keertje opstelt in een vriendschappelijk interland, dat Kluivert ten minste 1 kans krijgt om zich te bewijzen.
En wat Seedorf betreft, we hebben veel betere middenvelders.
En ik vind Seedorf ook een arrogante speler, een gigantische egoist. En penalties kan hij ook al niet nemen. Davids mag ook nog wel een keertje meespelen vind ik, geweldige speler, veel ervaring en fysiek erg sterk.
En van Bommel, waarom vind iedereen het zo raar dat hij er niet in komt, oke hij speelt de laatste tijd erg goed, vooral bij psv was hij goed maar dat kwam ook omdat psv erg goed als team was en hij goed werd aangespeelt maar op het middenveld bij oranje vond ik hem zwak, hij paste niet in het team en voerde zen taken niet goed uit en dan moet je gewoon verkassen jammer dan.
Oud 06-09-2005, 13:38
vreselijke fout
Citaat:
knijtert! schreef op 05-09-2005 @ 20:18 :
Jan Vennegoor of Hesselink hoger in pikorde? Hoe kan dat nou weer... Afgelopen wedstrijd heeft hij de wedstrijd toevallig opengebroken maar in feite is het een vrij waardeloze speler... Hij is niet eens goed genoeg voor PSV

En Kluivert niet voor Newcastle United. En daarbij Vennegoor wordt echt nooit basisspeler hoor alleen om een breukje te forseren met zijn lengte en kopkracht.

En van Hooijdonk bakt er niets van dat is logisch met een blessure. En vorig jaar door ruzie met de trainer.
Oud 07-09-2005, 16:51
Cola
Cola is offline
Citaat:
vreselijke fout schreef op 06-09-2005 @ 14:38 :
En Kluivert niet voor Newcastle United. En daarbij Vennegoor wordt echt nooit basisspeler hoor alleen om een breukje te forseren met zijn lengte en kopkracht.

En van Hooijdonk bakt er niets van dat is logisch met een blessure. En vorig jaar door ruzie met de trainer.
Kluivert speelt nu bij Valencia
Oud 07-09-2005, 18:02
ythguaN
ythguaN is offline
Kunnen ze die nutteloze landen (Armenie, Macedonie, Andorra, Faroer Eilanden, Liechtenstein enz. enz.) niet gewoon niet mee laten doen, of A- en B-landen poules maken (net als bij tennis en ijshockey enzo) want wedstrijden als Nederland - Andorra zijn geen lolletje.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten