Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Tsja, ik denk dat van Basten een hoop over zich heen heeft gekregen door v.Bommel te passeren. Niet dat de bondscoach de 'druk' niet aankan oid, maar hopenlijk is hij tot inzien gekomen dat Mark een nuttige speler is voor iedere ploeg |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Sandersss ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En over Melchiot die is er pas echt bij sinds van Basten. Even opletten ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het is dat het voetbal de laatste jaren internationaal gezien achter uitgegaan is. Er is geen team meer met meerdere sterren. Neem bijvoorbeeld Brazilie, die heeft eigenlijk alleen nog Ronaldinho. Ik vind het Nederlandselftal echt niet om aan te zien. Zo zwak voetbal passes die niet aankomen ectera. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Het gaat te goed (resultaat telt "helaas") om hem er weer bij te halen vrees ik. En wat mij betreft heeft Seedorf wel zn kansen gehad bij Oranje...
||
Citaat:
||
Citaat:
En trouwens alsof Nederland zo geweldig speelt ze zijn voor 90% afhankelijk van de vorm van Robben of denk je dat Van Nistelrooy een kans voor zichzelf of een andere kan creeeren? En die vorm van Robben is toevallig in de 2 redelijk moeilijke interlands goed geweest(Roemenie en Duitsland thuis)
Laatst gewijzigd op 20-08-2005 om 14:21. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik ben het ook met je eens dat ik Nederland helemaal neit zo goed vind. Iedereen doet alsof van Basten het geweldig doet, maar dat is naar mijn mening niet zo. Slecht heeft hij het niet gedaan anders kan je ook niet helemaal niets verloren hebben. Maar het team speelt niet veel beter dan een paar jaar geleden.
||
Citaat:
Kluivert moest toen naar de bank en van Nistelrooy kreeg toen wel het krediet (welk krediet? Heeft hij het ooit heel goed gedaan voor oranje?), maargoed, dat is de keuze van een trainer. Vervolgens is hij alleen nooit meer opgesteld en buiten de selectie gelaten en dat vind ik niet okee. Seedorf heeft met oranje altijd problemen gehad en hij weigerde gewoon te luisterren. Van Basten had misschien moeten testen of hij bij hem wel wou luisterren, maar ik kan me voorstellen dat hij dat niet deed.
||
Citaat:
Door niet te luisteren, en je taken binnen het veld niet uit te voeren, ontstaat er altijd wrijving binnen een team. Spelers pikken het niet als ze ineens een stapje harder moeten zetten omdat meneer het teveel moeite vind om mee te verdedigen. Ik denk dat van Basten dat risico te groot vind met van Bommel.
||
Citaat:
Maar dat maakt niet zo heel veel uit als je een rechtlijnig beleid wil uitvoeren... Dus eigenlijk kan ik met deze uitleg wel leven. Maar ik vind wel dat van Bommel hoe dan ook nog een kans moet krijgen ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Maar goed, gisteren was gewoon niet best.
||
Citaat:
En Nederland staat 3e op de plek op de FIFA ranglijst, dan moet je je toch op zijn minst kunnen kwalificeren voor een WK of niet?
||
Verwijderd
|
Citaat:
Beetje een wedstrijd zoals ik wel verwachtte, maarja er is gewonnen en daar gaat het om. Alleen hopen dat er in de volgende wedstrijden wat leuker wordt gespeeld. |
![]() |
||
Citaat:
|
Zo ik kon m'n lol niet op dankzij Roemenie
![]()
||
Citaat:
![]() Pierre van Hooijdonk bakt er ook al een hele tijd niets van maar staat hoger in pikorde ![]() Roy Makaay is dan wel in vorm maar hij is nooit in vorm bij het Nederlands elftal... dus voor mij is hij zeker niet hoger in de pikorde hoor
|
Ik hoop dat van Basten kluivert een keertje opstelt in een vriendschappelijk interland, dat Kluivert ten minste 1 kans krijgt om zich te bewijzen.
En wat Seedorf betreft, we hebben veel betere middenvelders. En ik vind Seedorf ook een arrogante speler, een gigantische egoist. En penalties kan hij ook al niet nemen. Davids mag ook nog wel een keertje meespelen vind ik, geweldige speler, veel ervaring en fysiek erg sterk. En van Bommel, waarom vind iedereen het zo raar dat hij er niet in komt, oke hij speelt de laatste tijd erg goed, vooral bij psv was hij goed maar dat kwam ook omdat psv erg goed als team was en hij goed werd aangespeelt maar op het middenveld bij oranje vond ik hem zwak, hij paste niet in het team en voerde zen taken niet goed uit en dan moet je gewoon verkassen jammer dan.
||
Citaat:
En van Hooijdonk bakt er niets van dat is logisch met een blessure. En vorig jaar door ruzie met de trainer.
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Vrije tijd |
Opmerkelijke Sportberichten, deel IV. Verwijderd | 332 | 17-12-2008 11:58 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
WK-voetbal voor niet bestaande landen. Verwijderd | 20 | 07-11-2005 12:42 | |
Vrije tijd |
de mooiste sportuitspraken tinus11 | 146 | 26-07-2005 15:47 | |
Vrije tijd |
[voetbal]Kameroense International Foe overlijd tijdens duel B@RTOLI | 1 | 26-06-2003 20:52 | |
Vrije tijd |
België en het WK - Praga Khan - | 238 | 29-06-2002 09:45 |