Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Ziet er verder goed uit nu die spareribs achterwege blijven ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Moest zijn ZOET toetje. Ik vind aardbeien met slagroom en een wafel namelijk redelijk zoet, ik zou persoonlijk dan nog niet zo'n trek hebben in bon bons. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
2. De rundercarpaccio met garnituur. 3. Tomatensoepje met lobbig geslagen room 4. Gebakken zalm 5. Als ze van spareribs houden dan zou ik dat gewoon doen alleen de combinatie met de rest van het menu klopt niet zo. Stukje varken of kalf zou lekkerder zijn. 6. Aardbeien is niet echt de tijd meer voor, ze zijn niet meer zo lekker zoet dan als ze van de volle grond komen. 7. Afsluiten met thee en bonbons. Alleen dit is geen 7 gangen, koffie/thee en olijven worden niet als een volledige gang gezien maar als smaakoppeppers en afsluiters. En omdat je meestal groter moet inkopen dan je nodig hebt zal je wel boven de prijs uitkomen.
||
![]() |
Citaat:
En misschien kan je de pasta laten vervangen door een simpele groente.
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
zo komt de carpaccio niet tot zijn recht.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Eten & Drinken |
kookgerechten gezocht AceSpade | 2 | 15-07-2011 08:06 | |
Eten & Drinken |
Vreemdste gerecht dat je ooit gegeten hebt Guissie | 86 | 19-03-2008 13:14 | |
Verhalen & Gedichten |
-Verhaal- Redhair | 430 | 21-09-2005 13:54 | |
Verhalen & Gedichten |