Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
‘‘In de lange straat hoorde ik mijn voetstappen op de krakende bladeren klinken.’’ -> klinken vind ik hier niet echt mooi ‘‘Kinderen speelde een hinkelspel.’’ -> dit weet je zelf ook wel ‘‘Een grazend hert keek verdwaast en boog zijn kop.’’ -> van zo'n fout kijk ik verdwaasd op ![]() Verder hier en daar een komma (in enkele gevallen misschien wel in plaats van een punt)...maar dit moet je zelf maar bekijken. Let ook op tegenwoordige tijd en verleden tijd. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Bedankt ![]() en @I C U en lilarcor het is idd een inleiding, op iets dat ik nog niet goed genoeg in mijn hoofd heb zitten ![]()
||
Citaat:
Ik heb het nog eens gelezen...het blijft wel spannend. Sexy bijna. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Maarre, post het inderdaad maar! Ik ben wel benieuwd ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Voor de rest ziet het er standaard uit, zoals vele schrijvers het zouden doen. Ik wil dus nog wel eens zien of er nog een stuk gaat komen waarin ik originaliteit en een eigen kleur kan herkennen.
|
De zon staat al lager als ik wakker schrik. Ik zie het aan het licht dat tussen die kieren van de gordijnen schijnt. Eventjes lig ik te staren naar de gordijnrails. Dan word ik echt wakker en knipper even. Buiten klinken geluiden. Buiten klinken altijd geluiden. Hier is het stil. Waarom werd ik wakker? Ik draai me op mijn zij en kijk op de klok. Bijna vier uur. De rode secondewijzer tikt over de zwarte statige wijzers. Langzaam komen de beelden terug. Ik voel mijn maag in een krimpen. En dan hoor ik de bel.
Er gebeurt niks. Eventjes wacht ik en doe een stap na achteren. De witte, gehaakte, gordijnen van haar slaapkamer zijn gesloten. Het zijn háár gordijnen. Nogmaals bel ik aan. En wacht. Als ik na een paar minuten op wil geven, zie ik door het groene glas naast de deur iets bewegen. Er loopt iemand de trap af.
Laatst gewijzigd op 21-11-2005 om 18:48. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Stukje steen/schelp in mijn voet! hopipopi | 19 | 02-09-2006 09:52 | |
Verhalen & Gedichten |
[Stukje van vroeger] Geen commentaar geven Verwijderd | 4 | 06-07-2004 05:25 | |
Verhalen & Gedichten |
Puberaal stukje Rareman2 | 3 | 06-05-2004 21:36 | |
Seksualiteit |
Welk stukje is precies de voorhuid? pietjansen50 | 1 | 15-02-2004 21:56 | |
Software & Hardware |
Stukje uit film halen Dutchian | 8 | 18-05-2002 14:28 | |
Verhalen & Gedichten |
een stukje in mij misspretty | 14 | 24-01-2002 16:03 |