Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-09-2005, 13:30
Verwijderd
Nieuw topic.

Vorig topic

Advertentie
Oud 29-09-2005, 14:00
Balance
Balance is offline
Citaat:
nochtans schreef op 29-09-2005 @ 11:40 :
wie is dat ook alweer
Spoiler
Oud 29-09-2005, 19:44
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Heerlijk, al die oude personnages weer terug!
Oud 29-09-2005, 21:00
WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
@madameminke: who gives a fuck about articulatie, damn wat een leuk hoofd
Oud 29-09-2005, 21:31
nochtans
nochtans is offline
oja dat heb ik wel ergens gelezen ooit nu moet arnie eigenlijk nog terugkomen
Oud 29-09-2005, 21:35
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Ben er een tijdje tussenuit geweest, dus vergeef me als ik dingen zeg/vraag die al lang en breed aan de orde zijn geweest. Ik heb nl. nog niet de reacties in het vorige topic gelezen. Ben nu een beetje aan het 'bijwerken'.

Ik vind het allemaal veel te veel van het goede. Er lopen zóveel verhaallijnen, dat door de bomen het bos niet meer te zien is. Het lijkt wel of de serie binnen een jaar afloopt en de scenarioschrijvers er nog zoveel mogelijk uit proberen te slepen voordat het zover is. Zul je net zien dat over een paar maanden alles weer inzakt en het weer boring wordt.

Wat ik helemaal niet begrijp, is dat ze zoveel personages de nek omdraaien. Van Isabella denkt iedereen dat ze dood is, Yasmin is dood, Valerie dood. Valerie had bij wijze van spreken ook voor haar werk naar het buitenland kunnen gaan. Nu hebben we ons moeten vervelen bij Charlie die 3 weken aan haar ziekenhuisbed zat en die idiote verwijten die ze Barbara maakte. En waarom neemt niemand dat kind mee naar een psychiater? Ik bedoel; hoeveel kan één mens hebben? En om terug te komen op Isabella: vindt nou niemand in Meerdijk het raar dat er nooit een lijk is gevonden? Zelfs Ludo niet? En Yasmin; waarom zit die nog n de openingstune? Tegen de tijd dat die nieuwe tune begon, was zij al lang en breed verzopen. Dan vertrekt Stefano ook nog. Die vond ik juist zo goed altijd.

Wat ik ook zo bizar vind, is die hele verhaallijn rond Dennis. Dat dat de zoon zou zijn van Laura en Robert in plaats van Arnie. Ik snap dat het na 15 jaar moeilijk is om nog verhaallijnen te vinden voor Laura en Robert, maar heel het fundament van de serie ondergraven; Arnie? Nee, niet mijn cup of tea. Arnie had gewoon Arnie moeten blijven en Dennis Dennis.

Hadden de schrijvers sowieso de familie Alberts niet een beetje kunnen ontzien? Valerie dood, Dennnis blijkt Laura en Robert's zoon en dan ook nog het faillissement van A&A. Nog zoiets raars: maandenlang liegt Robert George voor en dan *opeens* doet-ie alles uit de doeken. Waarom? Hij had Charlie toch ook even buiten de camera's van Auntie Anni kunnen houden? Erg geforceerd vond ik dit. En nu wil Ludo de hele toko overkopen. Maar dat had hij toch al eens gedaan? Toen Pete zich uitgaf voor John had hij A&A toch verkocht aan Ludo? Jef en Robert besloten daarop verder te gaan als 'De garage', bij Laura aan huis. Toen fikte dat af en gingen ze weer verder met A&A. Hoe zat dat dan? Had Ludo dan niet de rechten op die naam?

Een hoop oude personages teruggehaald. Een nieuwe Dian, maar die vind ik nog best goed. Frits Junior (Jack Woods) is ook goed, maar doet me teveel aan een ander, vroeger personage denken. Ik kan er alleen niet de vinger op leggen. Ook zo'n gladde praatjesmaker. Een schat... wordt het soms een Indiana Jones-verhaal? Valt me nog mee dat Sjors en Jack er zo snel achter waren dat ze broer en zus zijn. Normaal duurt dat een paar maanden. Goed dat het nu af lijkt tussen Sjors en Bing want daar werd ik echt gestoord van.

En dan zijn er nog enkele losse eindjes. Dingen die echt nergens op slaan. Jef en Dorothea hebben een relatie, maar waarom? We zien ze praktisch nooit samen. Ze passen ook helemaal niet ij elkaar. Maar goed, Dorothea was natuurlijk verliefd op Jef, dus dan wordt Jef ook verliefd op haar. Dat is een ijzerenw et in GTST-land: als één personage op de ander verliefd is, wordt de ander dat ook automatisch. Over onrealistisch gesproken.. Dorothea heeft überhaupt geen functie behalve de praatpaal en bemoeial uithangen. Oké, haar humor is nog wel in orde. Wat doet dat Nina-kind in de serie? Een rondhuppelen als een bekakt hockey-k*tje. Ook overbodig. En dan Harmsen. Waar zit die man? Al twee weken uit zicht. Toenw as er een zijlijntje over dat hij zou moeten verhuizen. Niks meer van gehoord. Daar hadden ze dan ook wel mee kunnen wachten, met die verhaallijn. En waar zit Martine??

Zo, hè, effe flink uitgeraast.
Oud 29-09-2005, 22:15
Verwijderd
Citaat:
WishfulDreaming schreef op 29-09-2005 @ 22:00 :
@madameminke: who gives a fuck about articulatie, damn wat een leuk hoofd
Ik geef een fuck om articulatie
Heel veel fucken zelfs. of zoiets....

Maar dus... dat hoofd is zeker niet onaardig, maar ook weer niet zo denderend mooi (maar da's smaak, natuurlijk).
Oud 29-09-2005, 22:28
Balance
Balance is offline
Zo en nu mijn antwoorden voor Mark

- Isabella móest wel dood lijken, anders kunnen de schrijvers nooit verantwoorden dat Ludo niet achter d'r aan gaat. Yasmin moest dood omdat er in de cliffhanger altijd wel iemand dood hoort te gaan. En Valerie moest dood omdat ze een spannende cliff wilden met de 3000ste aflevering (die overigens nogal tegenviel) en daarbij hoort natuurlijk ook iemand die (bijna) dood gaat. Voor Valerie een makkelijke manier om d'r uit de serie te schrijven als ze toch al weg moet. Daarom zoveel doden de laatste tijd.
- Idd, dat Charlie nog niet bij een psychiater is een nogal onwerkelijk.
- Ik weet niet of je bij zo'n gigantische ineenstorting van een gebouw uberhaupt wel een lijk kan vinden? Dat was natuurlijk ook de opzet van Isabella: dat Ludo nooit zou twijfelen aan haar dood omdat hij geen lijk had.
- Yasmin: ze zijn te lui om d'r uit de tune te halen. En Stefano was idd goed, maar als zo'n acteur niet verder wil houdt het op hè?
- Idd, van Arnie hadden ze af moeten blijven Grootste fout allertijden, maar daar zijn ze zelf ook al achter, aangezien het technisch ook niet klopt.
- Idd, dat van Robert vond ik ook nogal vreemd, dat ie ineens z'n mond opende. Kwam echt uit het niets. Dat zouden ze normaal toch juist ontzettend rekken?
- Hoe dat zit met die rechten van Ludo weet ik niet.
- Jef en Dorethea samen, omdat de kijkers dat graag zien; die brombeer met die gekke surinaamse vrouw. Er moet naast al die doden toch ook iets van romantiek zijn?
- Martine dobbert nog op d'r bootje
Oud 29-09-2005, 22:28
Balance
Balance is offline
Citaat:
MadameMinke schreef op 29-09-2005 @ 23:15 :
Maar dus... dat hoofd is zeker niet onaardig, maar ook weer niet zo denderend mooi (maar da's smaak, natuurlijk).
eens
Oud 29-09-2005, 23:29
Lente
Lente is offline
ik snap niet hoe het kan dat als dennis een zoon van robbert is dat niet duidelijk werd bij die dna-test van dat andere kind van laura. waar is die eigenlijk gebleven? kijk niet zo vaak
Oud 30-09-2005, 01:25
Big Brother
Big Brother is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 29-09-2005 @ 22:35 :
Ben er een tijdje tussenuit geweest, dus vergeef me als ik dingen zeg/vraag die al lang en breed aan de orde zijn geweest. Ik heb nl. nog niet de reacties in het vorige topic gelezen. Ben nu een beetje aan het 'bijwerken'.

Ik vind het allemaal veel te veel van het goede. Er lopen zóveel verhaallijnen, dat door de bomen het bos niet meer te zien is. Het lijkt wel of de serie binnen een jaar afloopt en de scenarioschrijvers er nog zoveel mogelijk uit proberen te slepen voordat het zover is. Zul je net zien dat over een paar maanden alles weer inzakt en het weer boring wordt.

Wat ik helemaal niet begrijp, is dat ze zoveel personages de nek omdraaien. Van Isabella denkt iedereen dat ze dood is, Yasmin is dood, Valerie dood. Valerie had bij wijze van spreken ook voor haar werk naar het buitenland kunnen gaan. Nu hebben we ons moeten vervelen bij Charlie die 3 weken aan haar ziekenhuisbed zat en die idiote verwijten die ze Barbara maakte. En waarom neemt niemand dat kind mee naar een psychiater? Ik bedoel; hoeveel kan één mens hebben? En om terug te komen op Isabella: vindt nou niemand in Meerdijk het raar dat er nooit een lijk is gevonden? Zelfs Ludo niet? En Yasmin; waarom zit die nog n de openingstune? Tegen de tijd dat die nieuwe tune begon, was zij al lang en breed verzopen. Dan vertrekt Stefano ook nog. Die vond ik juist zo goed altijd.

Wat ik ook zo bizar vind, is die hele verhaallijn rond Dennis. Dat dat de zoon zou zijn van Laura en Robert in plaats van Arnie. Ik snap dat het na 15 jaar moeilijk is om nog verhaallijnen te vinden voor Laura en Robert, maar heel het fundament van de serie ondergraven; Arnie? Nee, niet mijn cup of tea. Arnie had gewoon Arnie moeten blijven en Dennis Dennis.

Hadden de schrijvers sowieso de familie Alberts niet een beetje kunnen ontzien? Valerie dood, Dennnis blijkt Laura en Robert's zoon en dan ook nog het faillissement van A&A. Nog zoiets raars: maandenlang liegt Robert George voor en dan *opeens* doet-ie alles uit de doeken. Waarom? Hij had Charlie toch ook even buiten de camera's van Auntie Anni kunnen houden? Erg geforceerd vond ik dit. En nu wil Ludo de hele toko overkopen. Maar dat had hij toch al eens gedaan? Toen Pete zich uitgaf voor John had hij A&A toch verkocht aan Ludo? Jef en Robert besloten daarop verder te gaan als 'De garage', bij Laura aan huis. Toen fikte dat af en gingen ze weer verder met A&A. Hoe zat dat dan? Had Ludo dan niet de rechten op die naam?

Een hoop oude personages teruggehaald. Een nieuwe Dian, maar die vind ik nog best goed. Frits Junior (Jack Woods) is ook goed, maar doet me teveel aan een ander, vroeger personage denken. Ik kan er alleen niet de vinger op leggen. Ook zo'n gladde praatjesmaker. Een schat... wordt het soms een Indiana Jones-verhaal? Valt me nog mee dat Sjors en Jack er zo snel achter waren dat ze broer en zus zijn. Normaal duurt dat een paar maanden. Goed dat het nu af lijkt tussen Sjors en Bing want daar werd ik echt gestoord van.

En dan zijn er nog enkele losse eindjes. Dingen die echt nergens op slaan. Jef en Dorothea hebben een relatie, maar waarom? We zien ze praktisch nooit samen. Ze passen ook helemaal niet ij elkaar. Maar goed, Dorothea was natuurlijk verliefd op Jef, dus dan wordt Jef ook verliefd op haar. Dat is een ijzerenw et in GTST-land: als één personage op de ander verliefd is, wordt de ander dat ook automatisch. Over onrealistisch gesproken.. Dorothea heeft überhaupt geen functie behalve de praatpaal en bemoeial uithangen. Oké, haar humor is nog wel in orde. Wat doet dat Nina-kind in de serie? Een rondhuppelen als een bekakt hockey-k*tje. Ook overbodig. En dan Harmsen. Waar zit die man? Al twee weken uit zicht. Toenw as er een zijlijntje over dat hij zou moeten verhuizen. Niks meer van gehoord. Daar hadden ze dan ook wel mee kunnen wachten, met die verhaallijn. En waar zit Martine??

Zo, hè, effe flink uitgeraast.
zo, ookal was je een maand weg, je hebt die hersentjes van je wel weer even laten kraken he?

owja je weet toch nog wel dat het gewoon een soap is he? en hoezo onrealistisch, nina (w00t) heeft gewoon een groeistuipje gehad
Oud 30-09-2005, 10:45
WishfulDreaming
ppsst mark almighty... tis niet echt
Oud 30-09-2005, 11:06
Balance
Balance is offline
Citaat:
Lente schreef op 30-09-2005 @ 00:29 :
ik snap niet hoe het kan dat als dennis een zoon van robbert is dat niet duidelijk werd bij die dna-test van dat andere kind van laura.
juh dat klopt. Daar is men later achter gekomen: het kán gewoon niet dat er nooit is gezien dat Arnie niet Laura's en Robert zoon was. Zo zou Arnie ook ooit bloed moeten krijgen en dat kon alleen van z'n familie. Toen heeft Robert dus bloed gedoneerd, maar achteraf kan dat dus niet kloppen.

(ik weet niet precies meer hoe het zat, dus er kan een foutje in zitten. Maar je hebt dus iig gelijk dat de schrijvers hier gewoon een stomme fout hebben begaan).
Oud 30-09-2005, 11:55
merijn
merijn is offline
Wat een gemopper op de 'fouten' van GTST. Geniet gewoon van het kijken!!

Ik heb trouwens net een geniale ingeving gehad. Volgens mij is zuster Vincenza onze oude bekende Alice de Boer. Ik zat pas de biografien van oude personages eens door te kijken en er zijn er niet zo heel veel die het kunnen zijn. Alice is ook in een inrichting opgenomen en zou nu dus best vrijgekomen kunnen zijn. Verklaart gelijk waarom zuster niet helemaal spoort, want Alice is knetter.

Nog een reden waarom ik dit dacht: vanmorgen kreeg ik de GTSTnieuwsbrief en daarin stond:
Wieowieobio
Wie is Jack? En wie was zijn moeder Trix? Dit lees je allemaal in de nieuwste biografieën. Deze week ook de biografie van lunatic Alice de Boer aka Inge Berkhout.

Waarom zouden ze ooit verwijzen naar iemand die allang vergeten is door iedereen? Dat heeft vast een bedoeling....

Wat denken jullie?
Oud 30-09-2005, 12:23
BCR
BCR is offline
Het is gewoon walgelijk dat Dennis Arnie is.
Oud 30-09-2005, 12:31
Balance
Balance is offline
Citaat:
merijn schreef op 30-09-2005 @ 12:55 :
Wat een gemopper op de 'fouten' van GTST. Geniet gewoon van het kijken!!

Ik heb trouwens net een geniale ingeving gehad. Volgens mij is zuster Vincenza onze oude bekende Alice de Boer. Ik zat pas de biografien van oude personages eens door te kijken en er zijn er niet zo heel veel die het kunnen zijn. Alice is ook in een inrichting opgenomen en zou nu dus best vrijgekomen kunnen zijn. Verklaart gelijk waarom zuster niet helemaal spoort, want Alice is knetter.

Nog een reden waarom ik dit dacht: vanmorgen kreeg ik de GTSTnieuwsbrief en daarin stond:
Wieowieobio
Wie is Jack? En wie was zijn moeder Trix? Dit lees je allemaal in de nieuwste biografieën. Deze week ook de biografie van lunatic Alice de Boer aka Inge Berkhout.

Waarom zouden ze ooit verwijzen naar iemand die allang vergeten is door iedereen? Dat heeft vast een bedoeling....

Wat denken jullie?
mjah, normaal zou ik echt niet zeuren om de fouten van gtst, maar ze hadden gewoon echt van arnie af moeten blijven. dat was (of is) gewoon het boegbeeld van gtst zo'n beetje! En dan is het gewoon stom als je niet eens de verhaallijnen nagaat om te kijken of het uberhaupt wel kán dat dennis en arnie vroeger zijn omgewisseld.

En ik zou het echt stom vinden als zij Alice is. Ten eerste betekent dat wéér een nieuwe actrice voor een oud personage en ten tweede is alice ook zo'n karakter dat je eigen moet laten rusten. Dat mens was geweldig dus elke poging om haar na te doen zal mislukken.
Ik hoop dat die non dus gewoon een nieuw karakter is. Kan de serie ook wel gebruiken na al die ouwe personages die opduiken.
Oud 30-09-2005, 14:07
Laen
Laen is offline
Vinden jullie Dian ook zo jong? Ik kan haar echt moeilijk serieus nemen
Oud 30-09-2005, 19:24
Ici-Paris_#
Ici-Paris_# is offline
Citaat:
Laen schreef op 30-09-2005 @ 15:07 :
Vinden jullie Dian ook zo jong? Ik kan haar echt moeilijk serieus nemen
Ik vind haar niet echt iets Dian-achtigs hebben
Oud 30-09-2005, 20:27
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
WishfulDreaming schreef op 30-09-2005 @ 11:45 :
ppsst mark almighty... tis niet echt
Oh ja. Laten we dan maar helemaal ophouden met televisiekijken. En ook geen romans meer lezen. Of videospelletjes doen. Het is toch allemaal niet echt.
Oud 30-09-2005, 21:30
Verwijderd
Lidewij Benus de Vries

zo nu weten we ook weer hoe ze zonder mutsje eruit ziet

schijnt dat ze ook speelt in de talpa comedie samen ofzo.
Oud 30-09-2005, 21:33
Verwijderd
Spoiler

geloven jullie het
Oud 30-09-2005, 21:38
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
merijn schreef op 30-09-2005 @ 12:55 :

Wieowieobio

Wat denken jullie?
Had die Alice -ik ken haar verder niet- ooit iets te maken met ene Jaap? Zat er ooit een Jaap in GTST? Zwinzwana noemde Ray nl. ooit Jaap.
Oud 30-09-2005, 21:41
Verwijderd
Citaat:
Mark Almighty schreef op 30-09-2005 @ 22:38 :
Had die Alice -ik ken haar verder niet- ooit iets te maken met ene Jaap? Zat er ooit een Jaap in GTST? Zwinzwana noemde Ray nl. ooit Jaap.
ja ze heeft het de hele tijd over jaap. maar ik kon niks vinden op de site.
Oud 30-09-2005, 21:48
Dinalfos
Dinalfos is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 30-09-2005 @ 22:38 :

Nee, Alice is die gestoorde jengelteef die Helen Helmink ooit ontvoerde voor vage doeleindes. Enkele jaren later kwam ze onder een andere identiteit(Lisette genaamd)weer terug in de serie om (sluip)wraak te nemen. Maar net op het moment dat ze fysiek wilde toeslaan vertrok Helen voorgoed naar het buitenland. Haar toenmalige liefje meneer Harmsen liet haar niet zo lang daarna opsluiten vanwege een(naar wat achteraf bleek)misverstand met betrekking tot haar baantje bij Ludo.
Oud 30-09-2005, 21:51
WishfulDreaming
nee je loopt gewoon te zeiken almighty.
Advertentie
Oud 30-09-2005, 22:45
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
WishfulDreaming schreef op 30-09-2005 @ 22:51 :
nee je loopt gewoon te zeiken almighty.
Oh bite me.

Als jij een roman zit te lezen en midden in het verhaal worden opeens allemaal *fouten* gemaakt die in tegenstrijd zijn met hetgeen daaraan voorafging, is het toch ook een slecht boek?

So buzz off.
Oud 30-09-2005, 22:46
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Dinalfos schreef op 30-09-2005 @ 22:48 :
Nee, Alice is die gestoorde jengelteef die Helen Helmink ooit ontvoerde voor vage doeleindes. Enkele jaren later kwam ze onder een andere identiteit(Lisette genaamd)weer terug in de serie om (sluip)wraak te nemen. Maar net op het moment dat ze fysiek wilde toeslaan vertrok Helen voorgoed naar het buitenland. Haar toenmalige liefje meneer Harmsen liet haar niet zo lang daarna opsluiten vanwege een(naar wat achteraf bleek)misverstand met betrekking tot haar baantje bij Ludo.
Aha, was dat Lisette! Ja, dié ken ik wel! Maar die had wel een 2e aanslag op Helen gedaan voordat die naar Canada vertrok.
Oud 01-10-2005, 09:54
zus en zo
zus en zo is offline
Citaat:
_Mosquito_ schreef op 30-09-2005 @ 22:33 :
Spoiler

geloven jullie het
lijkt me bullshit want
Spoiler
Oud 01-10-2005, 12:17
Solid
Solid is offline
haha Mark Almighty ik geef je op sommige punten gelijk ja, van arnie hadden ze bv af moeten blijven! echt meest domme verhaallijn ooit! het klopt allemaal niet plus dennis heeft het met zijn moeder én zijn halfzus gedaan hoe ranzig is dat...beetje raar ook voor gtst want kinderen van 12 kijken dit ook..

dingen zoals jef en dorothea voegen idd niks toe, beetje onlogisch..enige wat ik kan bedenken is dat dorothea er achter moet komen dat dian niet helemaal pluis is met haar geheime plannen...

jack vind ik trouwens erg leuk én goed spelen
dian vind ik ook wel goed spelen

bing is trouwens irritant, hij kijkt altijd hetzelfde als ie boos is! hij tuit dan zn lippen zeg maar en fronst echt heel typisch..

en ik wil dat ludo achter janine aangaat bovendien heeft dat klooster gedoe wel lang genoeg geduurd!!
Oud 01-10-2005, 13:42
Big Brother
Big Brother is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 30-09-2005 @ 23:45 :
Oh bite me.

Als jij een roman zit te lezen en midden in het verhaal worden opeens allemaal *fouten* gemaakt die in tegenstrijd zijn met hetgeen daaraan voorafging, is het toch ook een slecht boek?

So buzz off.
dan stop je met lezen en plaats je het op dit forum
Oud 01-10-2005, 13:42
kaatje27
kaatje27 is offline
jaaa ik vind dat klooster ook wel klaar..
btw wat is er gister avond gebeurd?
Oud 01-10-2005, 15:42
Balance
Balance is offline
Citaat:
zus en zo schreef op 01-10-2005 @ 10:54 :
lijkt me bullshit want
Spoiler
Spoiler
Oud 01-10-2005, 15:59
zus en zo
zus en zo is offline
Citaat:
Balance schreef op 01-10-2005 @ 16:42 :
Spoiler
ach ja, waarom ook niet
Oud 01-10-2005, 16:01
Balance
Balance is offline
Citaat:
zus en zo schreef op 01-10-2005 @ 16:59 :
ach ja, waarom ook niet
Oud 01-10-2005, 16:04
Verwijderd
Citaat:
zus en zo schreef op 01-10-2005 @ 16:59 :
ach ja, waarom ook niet
Spoiler
Oud 01-10-2005, 16:09
Balance
Balance is offline
Spoiler
Oud 01-10-2005, 17:04
Big Brother
Big Brother is offline
Spoiler
Oud 01-10-2005, 17:20
Balance
Balance is offline
Citaat:
Big Brother schreef op 01-10-2005 @ 18:04 :
Spoiler
Spoiler
Oud 01-10-2005, 17:24
Big Brother
Big Brother is offline
Citaat:
Balance schreef op 01-10-2005 @ 18:20 :
Spoiler
Spoiler
Oud 01-10-2005, 17:25
Laen
Laen is offline
Citaat:
Balance schreef op 01-10-2005 @ 18:20 :
Spoiler
en bootschoenen
Oud 01-10-2005, 18:45
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 30-09-2005 @ 23:46 :
Aha, was dat Lisette! Ja, dié ken ik wel! Maar die had wel een 2e aanslag op Helen gedaan voordat die naar Canada vertrok.
Haha, als ik aan Lisette / Alice de Boer denkt, dan denk ik altijd meteen aan een schaar. Ze wilde Helen een keer namelijk met een schaar in haar rug steken. Stond nog zo goed op mijn netvlies, ook al is het zo lang geleden. Vanaf toen ben ik het ook ongeveer gaan kijken, omdat ik die cliffhanger zo spannend vond.

En Nina is inderdaad een huppelkutje.
Oud 01-10-2005, 18:56
Ici-Paris_#
Ici-Paris_# is offline
Spoiler
Oud 03-10-2005, 15:20
Verwijderd
we zullen het zien
Oud 03-10-2005, 15:46
Verwijderd
Aaaaaaaah ik wil ook meedoen maar ik wil de spoilers niet lezen
Oud 03-10-2005, 16:14
Verwijderd
Citaat:
mmmarieke schreef op 03-10-2005 @ 16:46 :
Aaaaaaaah ik wil ook meedoen maar ik wil de spoilers niet lezen
ja het is maar een gerucht waarschijnlijk niet eens waar dus.
Oud 03-10-2005, 19:04
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
Kut! Het is al begonnen! Gauw kijken!
Oud 03-10-2005, 19:14
Verwijderd
Die Vinsjenza is echt gek
En Barbera (en Charlie) gaan er toch ook al nie uit?
Oud 03-10-2005, 19:35
Hanneke
Hanneke is offline
na die opbiechtingen van vincenca misschien bij iemand een lampje gaan branden vandaag?
Oud 03-10-2005, 19:36
Verwijderd
Citaat:
Hanneke schreef op 03-10-2005 @ 20:35 :
na die opbiechtingen van vincenca misschien bij iemand een lampje gaan branden vandaag?
euh nee, ze is gewoon nog gekker en weirder
Oud 03-10-2005, 19:38
Verwijderd
Citaat:
Hanneke schreef op 03-10-2005 @ 20:35 :
Je maakt me echt nieuwsgierig, ik ben echt aan't denken wie ze kan zijn ofzo.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten