Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-11-2005, 14:04
your_lovin
your_lovin is offline
Wat doe je als je al een paar jaar een vriendin hebt, maar merkt dat haar (5 jaar) jongere bloedmooie zusje verliefd op je is geworden. Eerlijkheidshalve moet ik er wel bij zeggen dat het een zeer aantrekkelijk meisje is waar ik direct voor zou vallen als ik vrijgezel zou zijn geweest.
Eigenlijk zou ik best wel eens willen kijken hoever ze zou gaan of ben ik dan heel fout?

Los van alle moralistische reacties, ben ik er benieuwd naar of er mensen zijn die dit herkennen. Vooral de reacties van meiden die ook verliefd zijn (geweest) op de vriend van hun zus ben ik uiteraard nieuwsgierig naar.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-11-2005, 14:07
Zeenimf
Zeenimf is offline
ik herken het niet, maar volgens mij moet jij of dat zusje uit je hoofd zetten of er serieus over praten met je vriendin.
Oud 03-11-2005, 14:13
Verwijderd
Lijkt me er nogal aan liggen wat jij zelf voelt.

Als je kijkt hoe ver zij zou gaan zit je heel erg fout...vind ik dan iig. Je hebt een relatie en vreemd gaan (waar het dan toch wel op gaat lijken) vind ik niet kunnen.

Ik ken het verder zelf niet (sowieso hebben mijn zusjes nog nooit een vriend gehad, de situatie heeft zich dus ook niet voor kunnen doen).
Met citaat reageren
Oud 03-11-2005, 14:13
Bloem
Bloem is offline
Duh, tuurlijk zit je fout als je kijkt hoever ze zou gaan, je hebt een relatie man. Dan begin je toch een grietje dat 5 jaar jonger is, en waarvan je weet dat ze verliefd op je is, niet even 'uit te proberen'.
Met citaat reageren
Oud 03-11-2005, 14:18
Verwijderd
Alleen al het feit dat je er een topic over opent (je bent er dus kennelijk echt over aan t denken) is weerzinwekkend.
Als ik je vriendin was had ik je gecastreerd. 'Haar 5 jaar jongere zusje'
Met citaat reageren
Oud 03-11-2005, 14:22
Amma
Amma is offline
Kijken tot hoe ver ze zou gaan?? uuh..
Volgens mij weet je zelf wel dat je dan fout zit
En hoe oud is dat zusje?
Met citaat reageren
Oud 03-11-2005, 14:23
Verwijderd
Daar heb ik dus nog nooit last van gehad!

De meesten hadden altijd wel broertjes of broers, maar daar kon ik dan niet verliefd op worden (afgezien van het moraal) aangezien ze toch allemaal verschillende karaktereigenschappen hebben, en vaak niet de karaktereigenschappen waar ik dan in mijn vriend op gevallen was.
En uitproberen? fout...
Alleen maar omdat ze bloedmooi is? Dat is nog eens oppervlakkig ook nog...

(zo even snel afgeleid uit je post, ken je persoonlijk natuurlijk niet, maar goed)
Met citaat reageren
Oud 03-11-2005, 14:35
Methuselah
Methuselah is offline
Keihard batsen natuurlijk.
your_lovin
your_lovin is offline
Citaat:
lady-kebiss schreef op 03-11-2005 @ 15:23 :
Daar heb ik dus nog nooit last van gehad!

De meesten hadden altijd wel broertjes of broers, maar daar kon ik dan niet verliefd op worden (afgezien van het moraal) aangezien ze toch allemaal verschillende karaktereigenschappen hebben, en vaak niet de karaktereigenschappen waar ik dan in mijn vriend op gevallen was.
En uitproberen? fout...
Alleen maar omdat ze bloedmooi is? Dat is nog eens oppervlakkig ook nog...

(zo even snel afgeleid uit je post, ken je persoonlijk natuurlijk niet, maar goed)
geefnie, ik vroeg erom.

is niet alleen omdat ze erg mooi is. Belangrijkste is eigenlijk dat het een hele lieve meid is, die ongeveer alles in zich heeft wat ik in een meisje zoek. (in reactie op een andere poster, ze is 16). Ze is zeg maar de nog veel 'betere' versie van haar grote zus. Wil niet zeggen dat mijn vriendin een doos is, totaal niet eigenlijk.
Met citaat reageren
Verwijderd
haha 'batsen'. Beetje teveel Break Out! gelezen?
Met citaat reageren
Oud 03-11-2005, 14:41
Heikneuter
Heikneuter is offline
Trio for teh win!
Met citaat reageren
Oud 03-11-2005, 14:42
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Katje schreef op 03-11-2005 @ 15:35 :
Nee, teveel op 't Onzin-forum gezeten en gedacht dat ik daar stoer en hip Hollands leerde.
Oud 03-11-2005, 14:48
bamiPoep
bamiPoep is offline
als je ballen hebt maak je het uit en ga je met haar zusje.

en wtf is batsen
Oud 03-11-2005, 14:49
RockaholiC
RockaholiC is offline
Citaat:
Katje schreef op 03-11-2005 @ 15:35 :
bestaat die dan nog?
Oud 03-11-2005, 14:50
Cookie
Cookie is offline
Hmz, proberen hoever je kan gaan zou ik sowieso niet doen, ik denk namelijk dat daar nogal pijnlijke situaties uit voort kunnen komen.
Bovendien weet je toch niet zeker of zij verliefd op je is, misschien is zij jou wel aan het uitproberen, kijken hoever jij ingaat op "de hints die ze geeft?"Ik kan niet uit je verhaal opmaken of ze dat doet maar ik zou niet weten hoe je er anders achter zou moeten komen.
Als je werkelijk verliefder op dat zusje bent dan op je vriendin .....sjah....denk niet dat je vriendin je dat in dank afneemt, en de sfeer zal ook nie zo heel leuk meer zijn als je straks voor dat zusje komt in plaats voor haar.
Gevoel kan je niet tegenhouden maar ik zou er zo weinig mogelijk mee doen als ik jou was. Misschien is het een bevlieging.

Ken je dat zusje eigenlijk wel net zo goed als je eigen vriendin? Is ze echt wel lief?
Oud 03-11-2005, 14:51
Cookie
Cookie is offline
Citaat:
RockaholiC schreef op 03-11-2005 @ 15:49 :
bestaat die dan nog?
Zolang er nog mensen in de leeftijd van 13, 14 rondlopen denk ik wel jah
Oud 03-11-2005, 14:56
RockaholiC
RockaholiC is offline
Citaat:
Cookie schreef op 03-11-2005 @ 15:51 :
wat heeft dat er nou mee te maken, alsof dat blad voor altijd gaat bestaan ofzo
Oud 03-11-2005, 14:57
Ici-Paris_#
Ici-Paris_# is offline
Citaat:
Cookie schreef op 03-11-2005 @ 15:51 :
Haha,
Ts: het is heel fout en nog een fout. dat je daar ooit eens over hebt nagedacht.
shame on you!
Met citaat reageren
Oud 03-11-2005, 15:00
Cookie
Cookie is offline
Citaat:
RockaholiC schreef op 03-11-2005 @ 15:56 :
wat heeft dat er nou mee te maken, alsof dat blad voor altijd gaat bestaan ofzo
Jah weet jij veel, dat jij dat blad nie leuk vind zegt toch niets over het voortbestaan ervan
Oud 03-11-2005, 15:06
RockaholiC
RockaholiC is offline
Citaat:
Cookie schreef op 03-11-2005 @ 16:00 :
Jah weet jij veel, dat jij dat blad nie leuk vind zegt toch niets over het voortbestaan ervan
het gaat helemaal niet om het feit dat ik het een kutblad vindt, het gaat om het feit dat jij zegt dat dat blad zal blijven bestaan zolang er kindjes zijn van 13 en 14 jaar en dat is natuurlijk onzin
en het enige wat ik me afvroeg was of het blad nog bestond, mijn mening over dat blad staat terzijde.
Oud 03-11-2005, 15:08
Cookie
Cookie is offline
Citaat:
RockaholiC schreef op 03-11-2005 @ 16:06 :
het gaat helemaal niet om het feit dat ik het een kutblad vindt, het gaat om het feit dat jij zegt dat dat blad zal blijven bestaan zolang er kindjes zijn van 13 en 14 jaar en dat is natuurlijk onzin
en het enige wat ik me afvroeg was of het blad nog bestond, mijn mening over dat blad staat terzijde.
De doelgroep is er nog dus waarschijnlijk zal het blad er ook nog zijn, magoed dit gaat nergens over punt
Oud 03-11-2005, 15:09
Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Citaat:
your_lovin schreef op 03-11-2005 @ 15:04 :
of ben ik dan heel fout?
Ja, dan ben jij héél fout.
Met citaat reageren
Oud 03-11-2005, 15:10
RockaholiC
RockaholiC is offline
oooh zzz
Oud 03-11-2005, 15:14
Garibaldi
Garibaldi is offline
Citaat:
Eresh'kigål schreef op 03-11-2005 @ 16:09 :
Enorm fout. Ten eerste kun je dat niet maken tegenover je vriendin en ten tweede ook niet tegenover dat zusje, omdat je alleen maar 'mee speelt' omdat je wilt weten hoe ver ze gaat. Ik zou haar proberen uit je hoofd te zetten.
Met citaat reageren
Oud 03-11-2005, 15:25
adon1s
adon1s is offline
ah gozer hoe geil om de liefde met het zusje van je vriendin te bedrijven. Hier zijn mensen voor bij Jerry Springer geweest. Ik zou m'n kans pakken vooral omdat ze het toch waarschijnlijk niet door zal vertellen aan haar oudere zus.
Oud 03-11-2005, 15:25
Magican
Magican is offline
Mag alleen ná aanschaf van de pedopas.
Oud 03-11-2005, 15:35
Verwijderd
Citaat:
your_lovin schreef op 03-11-2005 @ 15:35 :
is niet alleen omdat ze erg mooi is. Belangrijkste is eigenlijk dat het een hele lieve meid is, die ongeveer alles in zich heeft wat ik in een meisje zoek. (in reactie op een andere poster, ze is 16). Ze is zeg maar de nog veel 'betere' versie van haar grote zus. Wil niet zeggen dat mijn vriendin een doos is, totaal niet eigenlijk.
Whoh dat je zo over je vriendin durft te praten! Ik zou bij jezelf wel eens goed nagaan hoe veel je vriendin nog voor je betekent. Als ik dat zo lees...

Daarnaast zou ik ongeacht of jij ook verliefd op haar bent of wordt nooit iets met haar beginnen. Kom op dat kan je toch echt niet maken naar haar je huidige vriendin toe???

Het lijkt wel een gtst; nina wordt verliefd op bing; het vriendje van Sjors haar au-paire....
Met citaat reageren
Oud 03-11-2005, 16:00
organixx
organixx is offline
Ik vind het ook raar van dat zusje, je kan dat toch niet maken..verliefd worden op de vriend van je zus, dat is zo not done!
Bedoel het kan dan misschien een leuke jongen zijn, maar dat doe je je zus toch niet aan als je een beetje een hart hebt..
Met citaat reageren
Oud 03-11-2005, 16:09
RockaholiC
RockaholiC is offline
Citaat:
organixx schreef op 03-11-2005 @ 17:00 :
Ik vind het ook raar van dat zusje, je kan dat toch niet maken..verliefd worden op de vriend van je zus, dat is zo not done!
alsof je het zelf in de hand hebt op wie je verliefd wordt..? er voor uit komen is een tweede.
Oud 03-11-2005, 16:17
meisje833
meisje833 is offline
Dat is zo, je kan er niks aan doen, daar heb je gelijk in maar je kan het gewoon niet maken om wat met de vriend van je zus te beginnen, dat is veel te pijnlijk..
Met citaat reageren
Oud 03-11-2005, 16:18
RockaholiC
RockaholiC is offline
maar dat is hier toch helemaal niet het geval? hij denkt er ZELF toch aan? volgens mij heb dat zusje het ook niet eens gezegd ofzo maar heeft ie dat zelf uit haar gedrag opgemaakt. misschien vindt ze hem wel gewoon heel aardig.

als er iemand fout zit is het de ts.
Oud 03-11-2005, 16:25
woezel
woezel is offline
nou, de opa van mn vriend was ook eerst met de zus van de oma en toen met de oma
Oud 03-11-2005, 16:29
WolterB
WolterB is offline
Het kan wel, maar hoe jij het stelt, spreekt niet echt waarde uit voor jouw huidige vriendin, om eerlijk te zijn.
En als je al denkt aan 'uitproberen' hoe ver ze zal gaan, moet je het gelijk uitmaken met je huidige vriendin, dan zou je evt. verder kunnen kijken.
Oud 03-11-2005, 16:29
Verwijderd
Citaat:
Eresh'kigål schreef op 03-11-2005 @ 16:09 :
Citaat:
your_lovin schreef op 03-11-2005 @ 15:04 :Wat doe je als je al een paar jaar een vriendin hebt, maar merkt dat haar (5 jaar) jongere bloedmooie zusje verliefd op je is geworden.
Dan kies je voor je huidige vriendin, en pm je mij telefoonnummer van haar zusje
Met citaat reageren
Oud 03-11-2005, 16:44
Verwijderd
uitmaken met je vriendin, want je voelt blijkbaar toch niks voor haar.
en je bedriegt haar gewoon achter haar rug om.
Met citaat reageren
Oud 03-11-2005, 17:14
Cookie
Cookie is offline
Citaat:
_Mosquito_ schreef op 03-11-2005 @ 17:44 :
uitmaken met je vriendin, want je voelt blijkbaar toch niks voor haar.
en je bedriegt haar gewoon achter haar rug om.
Hij bedriegt haar niet.
Oud 03-11-2005, 17:15
RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Regel een trio.
Oud 03-11-2005, 17:17
Cookie
Cookie is offline
Citaat:
RHCP_NAC schreef op 03-11-2005 @ 18:15 :
Regel een trio.
Haha leuk een trio met je zusje
Oud 03-11-2005, 18:07
I C U
I C U is offline
Een beetje genaaid om er met haar zusje vandoor te gaan hé? Lijkt me geen strak plan.
Oud 03-11-2005, 18:23
Verwijderd
Fout, fout en nog eens fout. Het is behoorlijk lullig om er met het zusje van je vriendin vandoor te gaan. Er is toch iets niet goed als je zegt: "Ze is zeg maar de nog veel 'betere' versie van haar grote zus. " Dat zeg je toch niet over je vriendin? Doe normaal man. Vraag je toch eens af of je nog wel gelukkig bent in je relatie.

Ik denk dat ik daar trouwens het antwoord wel op weet. Als je nog gek op vriendin bent, heb je niet eens oog voor een ander!
Met citaat reageren
Oud 03-11-2005, 18:33
Aurora
Aurora is offline
Ik ben blij dat ik jouw vriendin niet ben
Oud 03-11-2005, 18:34
Vice
Vice is offline
Stuur een brief naar de Fancy.
Oud 03-11-2005, 19:31
mysecret
mysecret is offline
wat een sukkel ben jij.. met je bloedmooi! beetje zo'n klein kind uitproberen hoe ver ze gaat! als je straks niemand meer overhebt, hebben die 2 zussen voorgoed ruzie misschien om een sukkel als jou
Oud 03-11-2005, 19:45
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Aurora schreef op 03-11-2005 @ 19:33 :
Ik ben blij dat ik jouw vriendin niet ben
Inderdaad. Of het zusje for that matter. Ik zou niet willen worden geprobeerd door de vriend van m'n zus, met alle consequenties die daar aan vast zitten.
Oud 03-11-2005, 20:21
zeep007
zeep007 is offline
Jezus, als ik wist dat mijn vriend dat soort gedachtes had, dan had ik hem z'n ballen via zn mond naar zn anus getrapt!

Gatver man!

Citaat:
Enorm fout. Ten eerste kun je dat niet maken tegenover je vriendin en ten tweede ook niet tegenover dat zusje, omdat je alleen maar 'mee speelt' omdat je wilt weten hoe ver ze gaat. Ik zou haar proberen uit je hoofd te zetten.
en btw! denk je nou serieus dat zoiets zou werken?
Goh, ik vind je zusje lekkerder en beter, een 2.0 van jouw, dus ik ga met haar verder. Wordt nog vet gezellig aan de ontbijttafel in dat huis!
Die familie is beter af zonder jouw!
Met citaat reageren
Oud 03-11-2005, 20:39
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
Als ik jouw vriendin was had ik gelijk je ballen eraf getrapt en je in de container gegooid. God, dit is wel erg triest.
Oud 03-11-2005, 20:41
Verwijderd
Arme vriendin...
Met citaat reageren
Oud 03-11-2005, 20:50
Heikneuter
Heikneuter is offline
Ach wat is fout. als haar zusje lekkerder is, gewoon die vriendin dumpen als die minder leuk is. je gaat toch ook geen dode hond houden.
Met citaat reageren
Oud 03-11-2005, 21:40
Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Citaat:
zeep007 schreef op 03-11-2005 @ 21:21 :
Jezus, als ik wist dat mijn vriend dat soort gedachtes had, dan had ik hem z'n ballen via zn mond naar zn anus getrapt!
Citaat:
BrunetJuh schreef op 03-11-2005 @ 21:39 :
Als ik jouw vriendin was had ik gelijk je ballen eraf getrapt en je in de container gegooid. God, dit is wel erg triest.
Plagiaat? Of gewoon een echt gedeelde mening?
Met citaat reageren
Oud 03-11-2005, 21:48
mysecret
mysecret is offline
Citaat:
Eresh'kigål schreef op 03-11-2005 @ 22:40 :
Plagiaat? Of gewoon een echt gedeelde mening?
ga nu niet zeuren .. wa gaan die pedo/eikel/sukkel/loser verder uitschelden!
Reageren

Regels voor berichten