![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Beetje eten is wel ok, maar ik denk dat je lichaam niet voor niets geen trek heeft?
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als ik zo hoge koorts heb eet ik alleen maar naturel chips en sinaasappels. Beetje vreemd, maar werkt als een tierelier voor mij ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Men neemt: Perssinaasappels (genoeg voor een half glas 1/2 (in de zin van een halve) Limoen 1 Maracuja (oftewel passievrucht) Goed mengen met een lepeltje, en dan opdrinken. 1 brok vitamine C
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() maar er is niet echt 1 middeltje wat je in 1 dag van de griep afhelpt. uitzieken...
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
'Angst' voor epilepsie Prospect | 11 | 24-10-2013 23:11 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
[STELLING] De nadelen van een verzorgingsstaat zijn groter dan de voordelen. Verwijderd | 110 | 21-09-2006 00:04 | |
Lichaam & Gezondheid |
[scholieren_stand.nl] inentingen verplicht stellen ? Raven | 29 | 15-09-2004 15:23 | |
Verhalen & Gedichten |
Als de dag van gisteren. ro-tje | 53 | 16-07-2004 17:04 | |
Psychologie |
Mijn leven.... graag een paar tips en reacties? Verwijderd | 15 | 09-01-2004 17:15 | |
Verhalen & Gedichten |
op zoek naar onderwerpen! Snippie | 14 | 08-01-2003 17:07 |