![]() |
|
![]() |
![]() Zaterdag 26 november is het weer zover. PRSPCT presenteert vol trots de vierde XL editie. PRSPCTXL 4. Voor dit tweejaarlijkse evenement worden weer de beste artiesten van de planeet overgevlogen. De drie zalen van Nighttown zullen worden omgetoverd tot ware epicentra met ieder een eigen karakter. ROOM 1: DRUM ‘N BASS GRIDLOK (USA) violence / project 51 BREAK (UK) dnaudio / metalheadz / commercial suicide EVOL INTENT (USA) renegade hardware / outbreak B-KEY (UK) freak / obscene EYE-D + HIDDEN (NL) outbreak / ruffteck CB + MINDSCONNECT (NL) prspct DELANO (USA) heat hosted by: MIKE REDMAN (NL) ROOM 2: DNB / BREAKCORE / JUNGLE / HARDCORE EXILE live (UK) planet mu BRYAN FURY live (UK) pacemaker / white donkey EYE-D + HIDDEN vs OUTSIDE AGENCY (NL) genosha / killing sheep THRASHER + RANDOMIZE (NL) prspct CAPS LOCK live (NL) ketacore ATIQ (NL) jungle soundclash ROOM 3: ELEKTRO / BREAKS MANONSTER (NL) RICHELLE SOIGNI (NL) TURBO G (NL) PRSPCTXL 4 “voor je kijken doordansen!" Zaterdag 26 November 2005 22:00 – 06:00 14 Euro Ex vvk. Nighttown Rotterdam West Kruiskade 26-28 3014 AS Rotterdam www.nightown.nl Kaarten zijn te koop via: Ticktetservice: www.ticketservice.nl / 0900-300-1250 ( 99 cpm ) Velvet Music Rotterdam Triple Vision Rotterdam KillaCuts Amsterdam Rare Records Eindhoven De Waterput Middelburg Twist&Shout Utrecht Confused Den Haag Bam Bam Antwerpen Meer info @ info@prspct.nl / www.prspct.nl PRSPCT 001 (DJ HIDDEN - The Resonators / LIMEWAX - pain) on promo NOW / full release end October distributed by ST-Holdings & Triple Vision |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
randomize is ook de vriend van een vriendin van me dus ik hoor dr wel meer van ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Dan neem ik mijn panfluit en knapzak mee.
||
Citaat:
![]() Neem ik m'n picknickmand mee, met bijpassend kleed.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Laten we wel oppassen voor de grote boze wolf.
||
Citaat:
|
![]() |
Check www.prspct.nl doe mee aan de prijsvraag en win vrijkaartjes voor de PRSPCT XL4 editie!
|
![]() |
|
![]() |
XL4 timetables NOW available here! http://www.prspct.nl/content/timetable_xl4.pdf
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat: