Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
edit: ik heb een beter idee: ga lekker weg als je er niet tegen kunt dat wij je gedicht met goede intenties proberen te verbeteren. En als je alleen maar lovende woorden wil, laat het dan aan je moeder lezen, maar zulk kinderlijk gedrag als dit siert niemand, zelfs al ben je pas 15.
Laatst gewijzigd op 23-11-2005 om 13:48. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar als je zo reageert, doe ons en jezelf dan een plezier en blijf hier weg. Dan hoeven wij jouw topics niet over te slaan en hoef jij je niet te ergeren aan het ongelofelijke lef om jouw geweldige gedichten slechts af te kraken op een onbelangrijke dt-fout. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
(Het is overigens ook bezig met een z en geven met een n, maar daar mag zeker ook niet opgewezen worden?) Laatst gewijzigd op 23-11-2005 om 16:01. |
![]() |
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
Ik denk dat ik dat dan maar zal doen.
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Dat aanstormend talent zal er heus wel uitspringen, maar spelfouten zijn gewoon echt not-done als je je met taal wil bezighouden. En als je het dan ook nog zelf weet en er nog niets aan doet, dan héb ik de behoefte al niet meer om een gedicht te lezen. En dan gaat het niet over die enkele fout die in een vreemd woord sluipt of een grammaticaal twijfelgeval, maar over standaard fouten maken en het nog weten ook. Hij kan zichzelf helpen. Laat gedichten herlezen, zoek hulp op dat gebied, maar stel je niet aan en begin niet te schelden tegen de mensen die wel moeite hebben gedaan hun taal te beheersen. Citaat:
Had je overigens niet over uit jezelf vertrekken? Zou je dan niet de eer aan jezelf kunnen houden, ipv nog onzin uit te 'schreeuwen'? (geendichter, als je de eerste replies leest, wordt er daadwerkelijk geholpen, waarop er meteen geschreeuwd wordt. Hulp wil hij blijkbaar niet.) |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
zelfgeschreven gedicht LauraJansen | 9 | 05-04-2011 11:37 | |
Verhalen & Gedichten |
Short story LaValentino | 2 | 07-08-2005 15:59 | |