Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Iedereen die ik ken die het heeft gedaan vond het goed te doen (ong. 7 mensen) maar wel stampwerk.
||
Citaat:
Met het cd voor bijvoorbeeld geschiedenis kun je niet als het niet bevalt opnieuw beginnen bij bv. bedrijfskunde ofzo. Je moet wel weten wat je wilt gaan doen, anders kun je beter VWO nog een keer proberen. Of staatsexamen misschien als dat je iets beter lijkt i.v.m. het schoolsysteem. Dit geldt trouwens ook voor het HBO.
|
Verwijderd
|
Kijk eens hier. Dat is het ROC in Dordrecht en zij bieden volwassenenonderwijs aan. Een colloquium doctum is leuk, maar onthoudt dat je dan nooit een midelbare schooldiploma zult hebben. als je de opleiding waar je c.d. voor gedaan hebt niet leuk vindt, sta je (weer) met lege handen.
Je mag me ook PM'en. Ik heb op de vavo in Dordrecht gezeten en heb colloquium doctum gedaan voor de universiteit. |
![]() |
|
![]() |
En kijk ook eens naar www.ou.nl :
daar kun je gewoon beginnen (zonder colloquium doctum, vwo-diploma, verplichte vakken of verplichte startdatum; enige toelatingseis is 18 jaar!). Met een hier behaalde propedeuse kun je vervolgens doorstromen in het 2e jaar van dezelfde opleiding van iedere andere universiteit. Ze hebben: Psychologie, Recht, Cultuur, Management, Milieu en Informatica. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
Ik wil arts worden, vmbo kader in bezit. Verwijderd | 85 | 30-05-2015 12:08 | |
Studeren |
Het grote IBG/DUO-topic (alles over stufi en ov-studentenkaarten enzo) #4 Verwijderd | 500 | 25-06-2010 15:44 | |
Studeren |
veranderen van studie morelo | 18 | 26-05-2009 12:10 | |
Algemene schoolzaken |
HAVO-Universiteit Pyromaniac | 50 | 06-12-2005 23:01 | |
Studeren |
eerst SPH afronden, dan psychologie doen kliwie | 40 | 30-09-2004 15:43 | |
Algemene schoolzaken |
Geen toga voor hbo-doorstromers Charlottetje | 86 | 22-03-2004 17:54 |