Ik heb erg veel opgemerkt, dus kijk even goed naar de dingen tussen (haakjes). En bedenk dat ik ook niet perfect ben (maar wel heel erg goed

) en dat niet alles relevant, nuttig of perfect hoeft te zijn.
--------------------------------------------------------------------------------
This is the story about Francine, who works in a 'hot food cabinet'.
Francine is an
exceedingly (waarschijnlijk bedoel je 'extraordinarily') beautiful
woman (=vrouw. Je bedoelt meisje=girl) -
because (=omdat. Je zegt 'ze is mooi omdat er mannen zijn die naar haar kijken'. Maar hier twee zinnen van) there're a lot of
man (men, meervoud) who look at her and try to
flick (idd, squeeze, niet flick) (squeeze) her nipples and pretend to tickle her.
Because she looks different towards her friends (letterlijke vertaling > herschrijf compleet) she is being teased more often. She also is harassed by other men who touch her.
Francine's mother
had (tegenwoordige tijd > has) never been any help for her
, (breek in twee zinnen) she said that's the way how
goes ('hoe het werkt'='how things go') (with adolescents and teenagers).
In the story is also a boy (letterlijke vertaling, in het Engels wordt 'het verhaal heeft ook een jongen, Brian geheten'), called Brian.
Brian is a real
scruffy (=slordig, morsig. Is dit wat je wil zeggen?) kid
who's standing (geen continuous gebruiken -het is een algemeen iets- > who stands -
every morning (eerst plaats, dan tijd) near the hot food cabinet
from
where he looks inside (maak dit het begin van een nieuwe zin), to Francine, and
laugh ('laughs': he looks and laughs) at her.
Brian is
also (onnodig > weghalen) a shy boy who
(hier moet je 'does' invullen) not
dare to look (maar dat doet hij wel, zeg je net! Verduidelijk) and talk to Francine.
Later in the story
sees Francine, Brian back (foute woordvolgorde > 'Francine sees Brian again'(. (We can see that as she said: It's then… but this time he's taller.
So Francine is a young lady who gets more than her fair share of harras
sment and who is sick and tried of it all.
--------------------------------------------------------------------------------
Ik vind het een erg onduidelijke samenvatting. Ik denk dat het belangrijkste in het boek de relatie tussen Francine en Brian is, omdat het boek eindigt (lees ik hieruit) als Francine Brian weer ziet. Probeer daarom de volgende vragen te beantwoorden en in je samenvatting te stoppen:
1) Wat vindt Francine eerst van Brian?
2) Wat vindt Francine van Brian als zij hem terugziet?
(ik heb het boekje niet gelezen, dus deze vragen
kunnen irrelevant zijn, maar ik denk dat dit, als ik naar je samenvatting kijk, erg belangrijk is)