![]() |
|
Verwijderd
|
POPULAIRSTE MUZIEKFORUMMER 2005
DAG 15 KWARTFINALES Uitslagen Achtste finales #2: Eresh'kigål 58,2% - Escapism 41,8% cut_off 40,0% - cha0s 60,0% terror koe 34,5% - Tsasil 65,5% Hi, I'm Nora 32,7% - Ufke 67,3% Eresh'kigål, cha0s, Tsasil en Ufke door naar Kwartfinales. Korte introductie en informatie over de wedstrijd. Jaja, de laatste 8. Spanning tot op het bot. Roxy trok de lootjes en zie hier: Roxy - Ufke De halve finale van vorig jaar, die toen getiteld werd als Spanje - Zweden. De Forumbaas tegen het Lid. Het Lid won uiteraard, want ja, wie stemt er nou op een Forumbaas? Dit jaar wel een spannende confrontatie, want nu zijn het allebei Forumbazen. Roxy tegen Ufke. Forumbaas tegen Forumführer. Metal - Eresh'kigål Zaterdag gaan deze twee heren samen bieren. Symbolisch voor de band tussen de eigenlijk Vlaamse provincies Limburg en Brabant. Metal, de IDM-boer die hout krijgt van Breakcore. Eresh'kigål die hout krijgt van Metal. Zal de sfeer zaterdag vriendschappelijk zijn of niet? Aan jullie de eer wie de ander zaterdag mag pwnen. cha0s - Tom Violence Om de kwartfinale te bereiken versloeg halve finalist van vorig jaar cha0s niemand minder dan Lifestyler van 2005: cut_off. Tom Violence versloeg antigone, maar dat is een Forumbaas, dus dat is logisch. cha0s, de ultieme punk0r die zijn ziel verkocht heeft aan de 8bit en na jaren de lounge gebracht te hebben nu weer pwnt op school. Tom Violence, die ondanks het afbranden van bijna iedere forummer toch een ieders hart gestolen heeft. Strooien met ziektes!!!1 Tsasil - Carn Men hoopte op terror koe - Lepra de Clown, men kreeg Tsasil - Carn. Tsasil, weet precies hoe de muzikale pepke in elkaar steekt. Carn luistert nog steeds naar Nu-Metal. Tsasil komt uit Haarlem en weet hoe het leven er aan toe gaat. Carn komt uit Valkenswaard, de suburb van dorp Eindhoven. Ja, dit riekt naar een partijtje Übermensch gegen Untermensch. Maar niets is minder waar. Want Carn is in Hongarije geweest en houdt van drummen. Tsasil tegen Carn. Patronaatbier tegen Hongaars bier. Nog even het rijtje: Roxy - Ufke Metal - Eresh'kigål cha0s - Tom Violence Tsasil - Carn Kies per wedstrijd je favoriete forummer, het is niet verplicht om op iedere wedstrijd te stemmen. Winnaars gaan door naar de halve finales, verliezers zijn n00bs. Stemmen kan tot 0.00. Wij stellen argumentatie zeer op prijs. |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|||
Citaat:
Citaat:
![]()
Laatst gewijzigd op 01-12-2005 om 23:55. |
![]() |
||
Citaat:
![]() OT Roxy Eresh'kigål Tom violence Carn
||
Citaat:
Roxy - Ufke Op jezelf stemmen is een beetje gay en daarnaast vind ik roel ook wel een leuk joch eigenlijk. Maar dat van die naaktfoto's zit er niet voor hem in. Metal - Eresh'kigål Ik ben dan wel niet zo'n limburg fan, maar de keren dat ik metal even vluchtig sprak vond ik hem wel aardig en eresh heb ik nog nooit gesproken alleen vaak gebanned geloof ik. cha0s - Tom Violence Ik zag chaos ooit op lowlands en ik vond het grappig dat ie zo klein was. Niet zo klein als ik natuurlijk, maar toch best wel wat kleiner dan ik verwacht had. Ennuh verder ken ik ze allebei niet echt. Tsasil - Carn Nou ja als het gaat om haarlems bier tegen hongaars bier dan is dat een makkelijke keuze want zelfs ik, niet echt een bierdrinker, vond de arany's op sziget goed te doen. Met haarlem heb ik verder niet zo veel, maar ik weet sinds wel mn weg te vinden naar het patronaat.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|||
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Roxy - En ik zou Ufke hierbij willen quoten:
Citaat:
Metal - zijn muzieksmaak blijft <33 Zijn foto's ook overigens. cha0s - Omdat ik nog steeds cHa0s wil schrijven en nachtmerries heb over draaischijven en whisky. Tsasil - Dop, kunst en muziek. Wat wil je nog meer. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Fototopic I Decemberrrr Verwijderd | 460 | 07-12-2005 12:43 | |
Muziek |
Populairste muziekforummer 2005, Halve finales Verwijderd | 86 | 03-12-2005 20:09 | |
Muziek |
Populairste muziekforummer 2005, Achtste finales #2 Verwijderd | 65 | 01-12-2005 22:44 | |
Muziek |
Populairste muziekforummer 2005, Achtste finales #1 Verwijderd | 68 | 30-11-2005 22:35 |