Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-11-2005, 23:34
ThE MaSTeR 2oo3
ThE MaSTeR 2oo3 is offline
(hou er rekening mee ik ben een amateur in dit gebied:$)

nou we waren alleen thuis met mijn vriendin dus gingen we gekken dingen doen.. probleem was dat ik geen condoom bij me had...we werden zo gek dat ik toch (echt een heel klein beetje) erin ging.. ze was nog maagd en er is niks uitgekomen. nu is zij HEEL bang dat ze zwanger kan worden. is het mogelijk dat ze zwanger kan worden??? en wat kunnen we eraan doen! hoelang duurt het totdat we het weten???? ik heb jullie hulp nodig!!

DANK JE WEL!
Oud 30-11-2005, 23:46
Hulk
Hulk is offline
voorvocht kan ook zaadcellen bevatten, maar ik denk dat de kans héél klein is dat ze zwanger is. voor de zekerheid heb je zwangerschapstesten.
Oud 30-11-2005, 23:59
Verwijderd
Als ze nog maagd was dan is de kans vrij groot. Heb je echt door het maagdenvlies heen geprikt of niet?
Oud 01-12-2005, 00:01
Escapism
Escapism is offline
en je dan nog the master noemen ook
Oud 01-12-2005, 00:03
ThE MaSTeR 2oo3
Citaat:
perseus schreef op 01-12-2005 @ 00:59 :
Als ze nog maagd was dan is de kans vrij groot. Heb je echt door het maagdenvlies heen geprikt of niet?
nee heb ik niet gedaan
Oud 01-12-2005, 01:06
Tiño
Tiño is offline
Spermacellen leven ook nog n tijdje buiten de vagina en kunnen dan alsnog toeslaan ,

dat ze maagd is/was doet er niet echt toe,maar de kans is opzich wel klein,maar aanwezig dat ze zwanger is misschien.

Moet ze binnenkort ongesteld worden? of pas geweest?dat soort dingen spelen ook mee.

klote hoor,succes.
Oud 01-12-2005, 06:10
justhanna
justhanna is offline
ThE MaSTeR 2oo3
17V - Lid

Vraag me af waarmee je er dan in ging
Oud 01-12-2005, 08:04
Lieved
Lieved is offline
Citaat:
justhanna schreef op 01-12-2005 @ 07:10 :
ThE MaSTeR 2oo3
17V - Lid

Vraag me af waarmee je er dan in ging
Hij zegt dat hij er maar een heel klein beetje is ingeweest, dus niet door het maagdenvlies heenge"prikt"

@ ts: de kans dat je vriendin zwanger is is niet groot, maar wanneer deden jullie het? slikt ze de pil? is/wordt ze binnekort ongesteld?
Oud 01-12-2005, 08:53
swaggyman
swaggyman is offline
Citaat:
Lieved schreef op 01-12-2005 @ 09:04 :
Hij zegt dat hij er maar een heel klein beetje is ingeweest, dus niet door het maagdenvlies heenge"prikt"

@ ts: de kans dat je vriendin zwanger is is niet groot, maar wanneer deden jullie het? slikt ze de pil? is/wordt ze binnekort ongesteld?
ik denk dat justanna dat gedeelte wel begreep maar niet hoe een meid van 17 aan een lid komt!! lijkt er meer op dat hij over zijn geslacht gelogen heweft of dat niet hij maar zij het geschreven heeft als in de trant van ik heb een vriend die dit overkomen is.

maar over de vraag:

de grootste kans om zwanger te worden heb je halverwege je mensturatie cyclus. als je van een gemiddelde bij een regelmatige menstruatie cyclus van 28 dagen, is dat twee weken na je laatste menstruatie. hierom heen zit nog een periode van plus of min 4 dagen waar er ook nog kans is op zwangerschap. dus een vuist regel zou kunnen zijn:

Bij een regelmatige menstruatie cyclus van 28 dagen kan een vrouw zwanger worden vanaf de 10de tot de 18de dag.
Oud 01-12-2005, 09:01
JJ13
JJ13 is offline
ja, als je vriendin niet aan de pil is, kan het zijn dat ze zwanger is. beetje dom om niks te gebruiken he...
maar goed, je kan idd al zwanger worden van voorvocht, die kans is klein, maar hij is er wel. ook kunnen zaadcellen in de vagina nog een aantal dagen in leven blijven (ik meen 5), dus je kan een paar dagen erna nog zwanger worden.
ik zou een test doen als je vriendin overtijd is, dus niet eerder, want dan werkt de test niet.
Oud 01-12-2005, 09:37
ThE MaSTeR 2oo3
we deden het 2 dagen terug. dus wil ik even vragen wanneer zij die zwangerschapstest kan doen. ze zei dat ze al eentijdje niet ongesteld was. maar verder weet ik het ook niet.

t was gewoon een foutje over mijn geslacht ik heb het veranderd ik ben gewoon de jongen
Oud 01-12-2005, 09:55
2B!
2B! is offline
Citaat:
Escapism schreef op 01-12-2005 @ 01:01 :
In 2003 was hij the master,

ot: ik zou niet zo bang zijn.
Oud 01-12-2005, 10:06
Supersuri
Supersuri is offline
Citaat:
ThE MaSTeR 2oo3 schreef op 01-12-2005 @ 10:37 :

t was gewoon een foutje over mijn geslacht ik heb het veranderd ik ben gewoon de jongen
Misschien zou je nog niet aan sex moeten beginnen als je je geslacht niet eens weet.

En ja ze kan zwanger zijn, kans is klein, maar toch maar testje doen he?
Oud 01-12-2005, 15:09
BleuEyes
BleuEyes is offline
Citaat:
Escapism schreef op 01-12-2005 @ 01:01 :
Ik wou net zeggen...
Oud 01-12-2005, 15:16
adoruler
adoruler is offline
Citaat:
Supersuri schreef op 01-12-2005 @ 11:06 :
Misschien zou je nog niet aan sex moeten beginnen als je je geslacht niet eens weet.

En ja ze kan zwanger zijn, kans is klein, maar toch maar testje doen he?
Oud 01-12-2005, 16:34
ThE MaSTeR 2oo3
ipv dat jullie mij uitlachen kunnen jullie best wel zeggen wanneer zij die test kan doen...??? (we deden het 2 dagen terug)...

toch bedankt mensen !!!!!
Oud 01-12-2005, 17:26
Escapism
Escapism is offline
jezus gast dat kan je zelf toch ook wel bij elkaar googlen?
Oud 01-12-2005, 17:30
Sherco
Sherco is offline
Waarom hebben sommige mensen het hier over "door het maagdenvlies heen geprikt"... Mensen, wake up, er zit geen groot vlies waar je doorheen moet, vrouwen zijn ook gewoon ongesteld he, dat bloed moet er ook uit...
Oud 01-12-2005, 17:32
Escapism
Escapism is offline
(l)
Oud 01-12-2005, 17:34
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
Sherco schreef op 01-12-2005 @ 18:30 :
Waarom hebben sommige mensen het hier over "door het maagdenvlies heen geprikt"... Mensen, wake up, er zit geen groot vlies waar je doorheen moet, vrouwen zijn ook gewoon ongesteld he, dat bloed moet er ook uit...
Idd, het maagdenvlies is niet meer of minder dan een randje weefsel bij de ingang van de vagina wat opgerekt wordt tijdens de seks, bij maagden kan hij soms een beetje inscheuren waardoor het wat gaat bloeden, maar hoeft lang niet altijd.

Verder: Zie FAQ in mededeling.
Oud 01-12-2005, 17:36
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
Voorvocht kan ook zaadcellen bevatten zoals Hulk al zei. Je vriendin zou best zwanger kunnen zijn, maar dat is natuurlijk niet zeker. Gewoon even een testje halen, dan ben je van alle onzekerheid af!

Regels voor berichten