Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-12-2005, 23:50
roman
roman is offline
IK weet het... het is vroeg maar dat is nu juist mijn vraag..

Ben jij al bezig waar je heen gaat met oud & nieuw.. en/of is het feest waar je heen wil nu zelfs uitverkocht dat je al moet terug vallen op je backup feest...

Ik heb er al over nagedacht... en ja waar ik heen wou is uitverkocht nu ga ik denk ik naar pacific parc
Oud 02-12-2005, 23:55
merels
merels is offline
hmm vaak overgewaardeerd, vreselijk van die plaatselijke kroegen die vijftig euro vragen voor een nacht lang onbeperkt drinken plus rotmuziek en dronken boeren of sowieso alleen maar dronken mensen.
ik zit dan in portugal dus dat is relaxed maar ik zal dus niet bij een feest oid aanwezig zijn al vind ik dat ergens wel jammer omdat ik het vorig jaar ook heb gemist.
Oud 02-12-2005, 23:58
Miles
Miles is offline
daar ga ik me hoogstens twee dagen van tevoren druk over maken.
Oud 03-12-2005, 00:06
innogen
innogen is offline
Ik ben in Boston met kerst en ook oud en nieuw en vlieg weer terug op nieuwjaarsdag.
Wel jammer dat ik een feest moet missen, maar ach
Oud 03-12-2005, 00:06
Verwijderd
ik vind oud&nieuw niets, overal entree betalen (voor meestal een themafeest waar ik al een hekel aan heb) en dan zit je er zo aan vast zz en ik weet nooit waar het nou echt leuk zal zijn.
De enige leuke oud&nieuw die ik me kan 'herinner' is wanneer ik voor 12 uur al opgehaald moest worden en een week boven de wc heb gehangen. 40 euro entree maar de 'gratis' bier, wijn en sterke drank heb ik er wel uitgehaald
Oud 03-12-2005, 00:12
Blenderhead
Blenderhead is offline
Dunno, hou niet zo van die massale feesten. Liever in m'n kroeg met goede vrienden...
Oud 03-12-2005, 00:15
Dexter_M
Dexter_M is offline
Beslissen we altijd op de avond zelf.
Oud 03-12-2005, 01:02
Heroïn Chique
Heroïn Chique is offline
ik ga n keertje niet uit maar ik blijf gezellig thuis. gezellig met mn 25 huisgenoten plus aanhang vuurwerk van t dakterras af steken enzo en ik hoef dan lekker niet de deur meer uit en t scheelt n hoop geld
Oud 03-12-2005, 01:15
Verwijderd
Citaat:
roman schreef op 03-12-2005 @ 00:50 :
IK weet het... het is vroeg maar dat is nu juist mijn vraag..

Ben jij al bezig waar je heen gaat met oud & nieuw.. en/of is het feest waar je heen wil nu zelfs uitverkocht dat je al moet terug vallen op je backup feest...

Ik heb er al over nagedacht... en ja waar ik heen wou is uitverkocht nu ga ik denk ik naar pacific parc
Maar jij bent dan ook hip. Je staat in de Ellegirl. Dat soort ideeen komen niet in mij op. Daarvoor ben ik te Fries denk ik.
Oud 03-12-2005, 01:39
Verwijderd
ik heb de afgelopen 6 jaar de meest leuke nachten gehad tijdens oud en nieuw, met veel drank en leuke mensen. meestal huisfeestjes, altijd het leukst, vorig jaar winston wat een beetje uit de hand liep, mortischa was getuige

dit jaar huisfeest bij kennissen denk ik, of ik ga alsnog een kaartje kopen ergens voor
Oud 03-12-2005, 02:13
Jolene
Jolene is offline
iig iets met veel drank en vrienden en geen vuurwerk want dat vind ik eng
Oud 03-12-2005, 02:13
Gary X
Gary X is offline
waterfront, rock'n'roll feessie in het caféeeeee! Gary blij.
Oud 03-12-2005, 08:18
wizkid
wizkid is offline
Beetje vroeg, open dan nog maar eens eentje
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten