Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Nee, ik kan nu ook even niets bedenken. Maar binnenkort ga ik Trainspotting kijken, en ik hoorde ergens dat die redelijk op Requiem For A Dream lijkt. Zal wel ff kijken of dat zo is. ![]() Ik vind het wel een leuk idee. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Wat een hoop verschillende films die volgens mij toch in dezelfde kast passen. O ja, iedereen die Tim Burton digt moet Das Kabinett des Doktor Caligari zien.
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]() Voor iedereen die Fucking Amal goed vond, ga Lilja-4-Ever kijken. En als je die goed vond is [b]Christiane F/b] ook het bekijken waard, en als je Christiane F goed vond kom je weer uit bij Requim for a Dream en is de circel compleet. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Alleen Das Kabinett ken ik niet. Maar nu wil ik 'm zien aangezien het blijkbaar wel snor zit met je filmsmaak. ![]() Iedereen die Fuckin Åmål leuk vindt moet ook Jalla Jalla zien. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde a la 'tiswah' Verwijderd | 500 | 07-10-2005 00:33 | |
Muziek |
Het grote off-topic. crenshaw | 104 | 05-04-2004 21:42 | |
Muziek |
soulseek. crenshaw | 266 | 21-02-2004 09:47 | |
De Kantine |
Wat staat er onder jouw CTRL - V part II Bruut | 500 | 14-12-2003 15:56 | |
Software & Hardware |
[JAVASCRIPT] Mouseover gedoetje DrFreeman | 28 | 08-07-2002 21:44 | |
Software & Hardware |
Ik sta rustig op, doe me pc aan, en dan zomaar een viruswaarschuwing? Bikinie-meisje | 28 | 25-05-2002 12:57 |