Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
dat stukje met die eend is indd erg leuk. en als ze in die kring staan met alleenstaande ouders dat ze gaan zingen en elkaars handje vasthouden en gek gaan doen , dat is ook erg leuk |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik ben d'r ook heengeweest! Huge Grant is inderdaad wel cute... hij komt alleen wel superarrogant over! Is natuurlijk ook de bedoeling. Dat jongetje is echt een sulletje.. maar hijs aan de andere kant ook weer heel cool! Ik vond 't wel een leuke fillum.. heb wel gelachen!! Echt zo'n film voor alle leeftijden.......
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Is echt toffe film!
Mensen, jullie moeten ook echt het boek lezen, is ook onwijs onwijs tof: About a Boy - Nick Hornby = origineel Een Jongen - Nick Hornby = vertaalde versie Ik vond dat jongetje toch zó gaaf he! 'Shake ya ass, show me whatya got..' ;D En 'Killing Me Softly' was ook erg mooi ![]() |
![]() |
|
Heeft hem gisteren (=donderdagavond) gezien. Errug leuke film, helemaal kapot gelachen. Sommige stukken zijn zo droog, vooral dat stuk met die eend is tof. Maar andere stukken zijn wel heel zielig (regen, jongetje, schoenen weg....*snif*)
anyways, topfilmpje toch wel.
||
Citaat:
Maar in About A Boy trekt dat jongetje toch echt wel al mijn aandacht ![]() ![]() ![]() ![]()
|
![]() |
||
Citaat:
.. ![]()
|
ik ben absoluut geen hugh grant fan.... kweet nie ik mag um nie en ik vind um vaak irritant... maar in zown soort rol is ie al beter uit te houden dan in verlegen stotterend, like nothing hill en sense en sensibility bijvoorbeeld... ik zie hem liever een wat opener type spelen zoals in bridget jones dus... en wat ik hoorde leek zijn rol in deze film wel een beetje op die in bridget dus... nou jah ik zie tijdens het werk vanzelf wel of ie de moeite waard is om een vrije avond voor op te offeren... waarschijnlijk wel
![]()
|
|