![]() |
||
Algemene DROOMtopic 1
Citaat:
Laatst gewijzigd op 29-03-2005 om 12:11. |
Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() jij mag je vriend wel, zo te zien ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Slaapverlamming is, (heb ik uitgezocht) een bekende nachtmerrie die mensen al sinds eeuwen vastleggen, en staat bekend als "the old hag syndrome". 's Nachts tijdens je REM slaap, zorgen je hersens ervoor dat je lichaam min of meer verlamd is, zodat je niet wakker wordt. Dan kan het gebeuren, dat iemand juist daarover droomt. Er zijn veel varianten op deze droom. Verlamming, Iemand zit op je, Dromen dat je moeilijk beweegt alsof je je door stroop beweegt, Je bent ingewikkeld in je dekens, En natuurlijk veel meer. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
Dromen kunnen ook al iets van de toekomst laten zien. Of kunnen je voor personen waarschuwen. Als je nou zegt hoe die wazigheid en troebel in zicht komen..
|
![]() |
||
Citaat:
Maar hoe gaat het sinds die zomer? Doet hij dingen waardoor je hem niet meer vertrouwt, of doet hij juist enorme moeite om weer jouw vertrouwen te winnen? Vaak komt dit soort onzekerheid ook terug in een periode als het niet meer zo goed gaat tussen jullie twee. (Ik ken het gevoel. Mijn vriend is niet vreemd gegaan, maar het is wel uit geweest tussen ons. Af en toe ben ik ook nog bang dat het weer uit gaat en word ik verdrietig. Met name als ik dmv liedjes herinnerd word.) Als je verder tips wilt hoe je er vanaf komt, kun je misschien een topic op Liefde & Relatie openen. Daar komen meer mensen die je advies kunnen geven ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Maar soms ben ik bang dat die droom een teken is ofzo.. dat hij juist nu ook vreemdgaat ofzo? Maar dat kan gewoon niet, we zijn eigenlijk altijd bij elkaar.. zucht wat een gedoe ![]() (die liedjes..oh damn heel herkenbaar ja.. een liedje kan je gewoon kut laten voelen.. hoe raar is dat hehe)
||
Citaat:
Ik zou zeggen: praat er met je vriend over dat je deze dromen hebt. Zeg dat je het nog steeds moeilijk hebt. Naar mate je er meer over praat, zul je meer vertrouwen terug krijgen. Succes ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Kzal 't wel 's proberen
||
![]() |
Citaat:
![]() Wat ook werkt als je droom aan het vervagen is, is hard in je handen wrijven.
||
Citaat:
![]() Oh ja, dit is een heel bekende, maar ik weet niet of veel mensen het ook echt doen in hun droom: jezelf in je arm knijpen, om te controleren of het nou echt een droom is ![]() ![]()
||
Citaat:
Ik snap het ook al niet.
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()