Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Die foto's zijn zo gemaakt, beetje bordje maken, op vakantie een mooie locatie zoeken, klaar. Namen opschrijven is ook niet zoveel werk. En al was het wel veel werk, wat is daar mis mee? Bovendien belanden onze kaarten niet na 2 weken bij het oud papier; we krijgen *serieus* altijd van iedereen te horen dat ze zich weer verheugen op onze kerstkaart. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Ik stuur alleen digitale (zelfgemaakte) kerstkaarten naar mijn échte vrienden.
Aan kerstkaarten kopen doe ik niet. Ik vind het persoonlijk een beetje commercieel allemaal en verplicht overkomen. Daar komt bij dat als ik iemand vergeet die mij wél een kaart stuurde (of ik stuur die bewust geen kaart) dan krijg je weer een hoop gezeur in de trend van "ik stuur jou wel een kaart, maar krijg niks terug" etc. Ik kgrijg daar zo'n "voort wat, hoort wat" gevoel bij. (Voor nieuwsgierigen --> Dit is mijn kerstkaart voor dit jaar: http://www.deviantart.com/view/25975673/ ("prettige feestdagen aan iedereen in de wereld") |
![]() |
||
Citaat:
Nou, ik stuur mijn kerstkaarten vaak ruim op tijd, zodat de andere partij nog tijd heeft om mij wat terug te sturen ![]()
|
![]() |
mn zelfgemaakte natuurlijk
www.hallmarkgreetz.nl |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
'k Wou dat ik ook goed kon tekenen... |
![]() |
||