Advertentie | |
|
![]() |
|
Je zegt zelf dat het gevoel van 'haar leuk vinden' nog niet helemaal weg is. Denk je niet dat je de hoop op 'meer' blíjft houden als je met haar af zou gaan spreken? Daarom wil zij dat niet, denk ik.
Ik kan me haar gevoel heel goed voorstellen. Bij elk lief ding dat zij doet of zegt krijg jij hoop. Dat is, geloof me, echt om gek van te worden. Zowel voor haar als voor jou trouwens. Als ik jou was zou ik het gewoon hierbij laten. |
![]() |
|
Gewoon even laten rusten. DAn kan ze er nog rustig over nadenken. Heeft ze toch behoefte om met je af te willen spreken, dan hoor je het wel. Ga gewoon verder met je leven. Anders wordt je veel te opdringerig en daar kan ze van schrikken.
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik sluit me redelijk aan bij wat Waltz zegt. Alleen vind ik wel dat ze vreemd reageert. Ik denk dat als ik zelf in haar plaats was ik tenminste nog contact met jou zou proberen te houden, ondanks dat ik zou denken: misschien houdt hij hoop, misschien zoekt hij er wat achter als ik hem aanraak, zoiets. Toch zou ik een vriend van mij nooit laten vallen vanwege het feit dat hij mij misschien nog wel een beetje leuk vind.
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Misschien wil ze niet met je afspreken omdat ze bang is dat diegene die zij leuk vindt dan wat verkeerds zou gaan denken en dat ze bang is dat het dan nooit meer wat zal worden tussen haar en die ander!
Als ik jou was liet ik haar gewoon links liggen en zou ik verder gaan met m'n leven! Er zijn meer vrouwen dan kerken op de wereld ![]()
|
Verwijderd
|
Is dat nou zo vreselijk raar dan? Als ik weet dat een jongen mij leuk heeft gevonden en ik vermoed dat hij dat nog steeds doet, en ik wil echt helemaal niets met hem, dan durf ik er ook niet zo goed mee af te spreken, hoor. Het is echt vreselijk kut als iemand je overduidelijk leuk zit te vinden en jij bent daar echt helemaal niks mee van plan. Dan kan iemand nog zo vaak zeggen dat ze alleen vriendschap willen (of met alleen vriendschap ook tevreden zijn), maar daar wordt de situatie niet minder ongemakkelijk om.
Dus. |
![]() |
|
Wist je dat jij haar leuk vond/vindt? Want als een jongen mij leuk vindt terwijl ik heel iemand anders leuk vind dan zou ik ook niet met die jongen gaan afspreken omdat hij dan misschien hoop krijgt of iets dergelijks. Maar ik zou ook niet zeggen dat ik 'geen tijd' heb maar het gewoon eerlijk zeggen denk ik. Maar dat ligt aan het geval..
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
hele tijd verliefd, wat moet ik nu doen? elzattara | 5 | 01-07-2009 16:12 | |
Liefde & Relatie |