Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Waar ik overigens ongeveer 14 uur te jong voor ben, maar ik wil mee doen, ook al maak ik geen kans. Oh, en omdat er soms gewoon engelse zinnen in me opkomen. Oke, ik hoor je commentaar nog wel? ![]() @ Mrink: dankje ![]() 'I failed, but that wasn't my problem' -> 'that wasn't the problem' De klemtoon ligt nu op het goede woord, denk ik.
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
The nights kan nooit een plaats zijn. Meervoud kan nooit één plaats zijn. Verder vind ik dit dromerige zinnen die inhoudsloos zijn. Daar hou ik niet van. Nights were precious to me because only then I could find the truth. Sowieso zou ik dit nog eens nalezen op stijlvastheid. Het ene moment gebruik je don't en het andere moment do not. Waarom? Als je schrijft, moet je nadenken over waaròm je iets op die manier wilt zeggen en over wat je precies wilt zeggen. Ik heb de indruk dat je dat niet goed (genoeg) gedaan hebt. |
![]() |
||
Ik vind het mooi, maar dat wist je ook al
![]() Dit stukje vind ik het mooist: Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Stranger in my Dreams (songtekst) Man of Chrome | 4 | 23-03-2005 22:26 | |
Verhalen & Gedichten |
Dream On martijn1905 | 3 | 02-09-2004 14:47 | |
Verhalen & Gedichten |
Only Dreams... An0ukj3 | 5 | 05-01-2002 21:20 | |
Verhalen & Gedichten |
Dream Verwijderd | 0 | 13-12-2001 10:17 | |
Verhalen & Gedichten |
i have a dream lilian12 | 0 | 11-09-2001 11:20 | |
Verhalen & Gedichten |
gedichten= baby I love you, unanswered love, whiskey dreams vempire | 4 | 30-08-2001 00:40 |