Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Wel lastig als zoveel kleuren je niet staan en je de rest niet mooi vind.. ![]() |
![]() |
|
![]() |
t boeit me helemaal niks want k boycot stranden dat vind ik wel zooooooooooooooow saai dat massale liggen en stinken op zo'n strand. dan ga ik liever naar een afgelegen strandje met een paar mensen en dan gelijk ook gwoon naakt. of anders voor de vrouwen een bikini, badpak whatever ze wil en de jongens een string.
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
|
Geen jongen, toch een mening.
Ik heb voor deze zomer 3 bikini;s, allemaal triangel. De ene is van de HM en had ik al vorig jaar, is roze met wit en paars en nog wat kleuren De andere 2 zijn nieuw en van O'Neill. De ene is roze en de andere turqoise of felblauw o.i.d De broekjes hiervan zijn ergg hooggesneden maar ook erg laag ![]() Ben er blij mee ![]() |
![]() |
|
Haai Haai,
Kben ook geen jongen, en wou ook niet echt mijn mening geven over bikini's (mijne is een felle roze/paarse triangle met bloemetjes) maarruh voor de forumbazin: Waarom niet bruin dan? Door bruin lijk je bruiner en het is gewoon een mooie kleur (niet poepbruin maar een beetje exotisch bruin!) Nou ja dat was het dan! ![]()
|
![]() |
|
|