Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Alsook, niet elk kantoor is btw plichtig. Daarboven komt nog eens dat ze enkel de visa nr's gingen controleren en dat pas bij de factuur de visa rekening gestuurd ging worden. Toch is het hele bedrag reeds van visa afgegaan, zonder dat hiervoor enig stuk ondertekend werd, of enige toelating gegeven werd |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
Je kan ze er trouwens alleen aan ophangen als ze het ergens hebben gehad over een totaalbedrag zonder er btw bij te rekenen, dan hadden ze moeten schrijven dat het totaal ex. was.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Daarbij komt het feit dat het in een showroom was, waar volgens mij sowieso bijna nooit BTW inbegrepen zit aangezien de doelgroep bedrijven zijn, niet consumenten. Heb je eigenlijk een betalingsdocument ondertekend toen je met visa betaalde? Want ofwel heb je getekend en dan heb je de volledige prijs gezien lijkt me ofwel heb je niet getekend en mogen ze legaal gezien het geld niet van je rekening halen. (of vergis ik mij hier?) |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Principieel heel mooi, maar ik vrees dat je er dan meer tijd en geld in moet steken dan wat ze schuldig is. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Normaal gezien zou zo'n zaak volgens mij voor de vrederechter verschijnen aangezien het gaat om een geschil dat dat lager is dan 1860 EUR, maar ik weet niet of dat ook zo is wanneer één van de betrokkene van een andere nationaliteit is. Ik zeg niet dat het ondoenbaar is, maar ik zou dan toch eerst wat meer zekerheid proberen te vergaren over het al dan niet in mijn recht zijn. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar misschien kan dat in België wel helemaal niet. |
![]() |
||
Citaat:
iig, zo is t in Nederland geregeld.
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Volgens mij komt zo'n zaak dus gewoon voor een vrederechter. Of het feit dat het om een buitenlands bedrijf gaat de zaak verandert (en de klacht dus ergens anders moet voorkomen) zou kunnen. Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Veel geluk ermee alleszins ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Alsook, de bestelbon die wij meekrijgen was zonder enige prijs en geen enkele vermelding van de extra kosten. |
![]() |
||
Citaat:
Het is niet omdat u zo'n stoel daarvoor nodig zou hebben dat iedereen zo is, gelieve nuttige reacties te geven. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Hoe voel jij je op seksueel gebied topic - deel 3 Zebra | 500 | 04-07-2006 23:53 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Detective? duivelaartje | 35 | 24-08-2004 01:17 | |
De Kantine |
Help!! Strepen op me laminaat! [CP]Grinttegel | 19 | 22-10-2003 15:33 | |
Muziek |
Heb jij een lied met speciale waarde? Deliveran©e | 43 | 18-11-2002 17:41 | |
Lifestyle |
After-Meetingtopic Verwijderd | 506 | 30-10-2002 19:43 |