Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik vind 'm niet zo bijzonder eigenlijk; kan er niet mee zitten als ie eruit gaat. Maar eerlijk gezegd heb ik dat bij een hele hoop kandidaten. Alleen Lieske, Menno en Ingrid vind ik wel leuk. En van Chantal ben ik wel benieuwd hoe dat met die dating gaat lopen. D'r hebben nu al 60 mannen gereageerd. Iig 3 daarvan voldoen volledig aan het profiel en daar gaat Hummie ook een gesprek mee houden. Uiteindelijk mag Chantal dan ook kiezen of ze één van die mannen in 't BB huis wil laten logeren..
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
Nou ja ik moet jullie teleurstellen.
![]() ![]() Miskraam: Geboorte van een niet-levensvatbaar kind voor de 28e zwangerschapsweek. Daarna spreekt men van een doodgeboren kind. bron |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
en dat kun je nu nog niet weten, want je weet toch nooit hoe de bewoners gaan stemmen. Als Dido niet genomineerd wordt kan ze er ook niet uit de eerst volgende keer. Lijkt mij. Tenzij het allemaal een grote nepperij is. ..of ik begrijp het verkeerd en maak je zelf gewoon voorspellingen ![]() Laatst gewijzigd op 14-10-2005 om 12:04. |
![]() |
||
Citaat:
Of had. Hè hè. ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
Dat is overigens ook de reden waarom ik wilde dat Tanja er in bleef (niet gestemd overigens): het lijkt me leuk als d'r straks een (huil)baby in 't huis is. Dat Tanja d'r dan in moet blijven, nou ja... dat is niet anders. Ben wel benieuwd hoe zij straks omgaat met dat kind: of ze dan helemaal veranderd of alleen maar chagrijniger wordt.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Dus tja... ik begrijp haar reactie dan wel. OF ze ging er gewoon al vanuit. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Vanavond extra lange aflevering tussen 19:30-20:30 .. Misschien dat er dan wat interessants te zien is. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
::.Big Brother.:: levi's | 501 | 08-10-2005 19:54 | |
Films, TV & Radio |
big brother terug op nl tv danielle84 | 37 | 27-04-2005 15:28 | |
De Kantine |
heb je weleens een bekend/beroemd iemand zien lopen op straat?? potverdorie | 114 | 12-03-2003 09:47 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Big Brother: Nederland een afluisterstaat? dystopia | 21 | 13-09-2002 15:44 | |
Films, TV & Radio |
[poll]moet er een 4e big brother komen?????? miss-tess | 43 | 30-05-2002 13:52 | |
Films, TV & Radio |
yes staracadamy is dood Verwijderd | 32 | 18-03-2002 03:01 |