Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-03-2002, 14:30
Verwijderd
ik ben zo blij en ga straks de vlag uithangen groot feest mensen. of waren er serieus mensen die dit leuk vonden???
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-03-2002, 14:32
DaaF
DaaF is offline
Ik vond het teringstrak.. Volgens mij is het een roddel,en gaat het niet kappen..

Met citaat reageren
Oud 15-03-2002, 14:33
wicce
wicce is offline
dood?

o, op die mnier

------------------
~~ whoever saves one life, saves the world entire ~~

[Dit bericht is aangepast door wicce (15-03-2002).]
Oud 15-03-2002, 14:34
miro
miro is offline
Keek er nooit naar maar hoezo is het "dood" dan?
Met citaat reageren
Oud 15-03-2002, 14:35
de
de is offline
het is eindelijk van het scherm af
Met citaat reageren
Oud 15-03-2002, 14:41
Nena21
Nena21 is offline
Ik las het net ja
Wegens tegenvallende kijkcijfers.
Ik vond er toch niks aan dus boeiend
Met citaat reageren
Oud 15-03-2002, 14:52
Krugdinho
Krugdinho is offline
ik keek er nooit naar
Oud 15-03-2002, 14:53
bubbeltjes
bubbeltjes is offline
--> Films & TV
Met citaat reageren
Oud 15-03-2002, 15:02
Verwijderd
Ik heb staracadamy nog niet gezien, wel kleine stukjes. Het leek mij wel een leuk programma, leuk id ok...
Jammer voor de bewoners dat het gestopt is. Lijkt me dan echt een teleurstelling...
Met citaat reageren
Oud 15-03-2002, 15:54
Paulaah
Paulaah is offline
Voor de bewoners vind ik het echt zielig.. Mij doet het erg weinig heb het een paar keer gezien, en ik vond het niet boeiend...
Met citaat reageren
Oud 15-03-2002, 17:16
Shox
Shox is offline
eindelijk van de buis............
Met citaat reageren
Oud 15-03-2002, 17:21
Conan the Librarian
Conan the Librarian is offline
Hoppa, Happy Days terug.

Hopelijk beseffen ze bij Yorin nu dat die kijkmaarmee-programma's al niet meer leuk zijn sinds de eerste Big Brother. En misschien daarvoor al wel niet.
Met citaat reageren
Oud 15-03-2002, 17:25
crazy_ ella
crazy_ ella is offline
lekker belangrijk
Met citaat reageren
Oud 15-03-2002, 19:03
Piccola
Piccola is offline
Net zo beters!
Met citaat reageren
Oud 15-03-2002, 19:15
HipHopSter
HipHopSter is offline
Citaat:
crazy_ ella schreef:
lekker belangrijk

Oud 15-03-2002, 19:27
MeCute1983
MeCute1983 is offline
Citaat:
bertbart schreef:
Jammer voor de bewoners dat het gestopt is. Lijkt me dan echt een teleurstelling...
dat lijkt me idd nogal balen jah!

in principe was het wel een leuk idee, hoewel het natuurlijk hartstikke gecopieerd was van dat Starmaker, maar goed BB2/ de Bus 2 & BB The Battle sloegen ook aan..
Niet bij mij overigens ik zap er wel eens langs, maar veel langer dan tien minuten kon die troep me nooit boeien

------------------
Ik zag je in een vlaag, en in 1 klap waren alle vlinders weer terug, die ik onlangs nog zorgvuldig uit mijn buik verjaagd had... <<Kuzzie aan Piccola>

[Dit bericht is aangepast door MeCute1983 (15-03-2002).]
Oud 15-03-2002, 19:30
konflict
konflict is offline
Al die dozen die hun opleiding/baan hebben afgebroken omdat 'staracademy gewoon zooooooooooooooooooooooooooooooooo'n goede grote geweldige glorieuze kans is'

Met citaat reageren
Oud 15-03-2002, 20:01
scala
scala is offline
eindelijk worden die reality programma's wat minder populair...!!voor die bewoners is het idd jammer, hoop je op een succesvolle carierre of iig een hoop kansen en dan mislukt het zo.
Met citaat reageren
Oud 15-03-2002, 20:06
Bluesummers
Bluesummers is offline
Citaat:
yes staracadamy is dood
heeft het ooit geleefd dan?
Oud 15-03-2002, 20:11
Verwijderd
Geen wonder. 'k heb nooit de moeite ervoor genomen om naar dat programma te kijken.
Tis wel errug jammer voor de bewoners. Maar ja, sh*t happens.
Met citaat reageren
Oud 15-03-2002, 20:15
jenny13
jenny13 is offline
van de buis?
beter
pff
ik heb het een keer gezien
echt klote
ik keek wel weer de eerste big brother en big brother de battle half en starmaker maarreh overal waar een parodietje op komt... nix aan (big brother 2 bv.)

kuz
Oud 15-03-2002, 21:27
HipHopSter
HipHopSter is offline
Citaat:
jenny13 schreef:
van de buis?
beter
pff
ik heb het een keer gezien
echt klote
ik keek wel weer de eerste big brother en big brother de battle half en starmaker maarreh overal waar een parodietje op komt... nix aan (big brother 2 bv.)

kuz
euh ik wil niet veel zeggen maar alle programma´s die na big brother gekomen zijn zijn slappe aftreksels van dat programma! je doet net alsof alleen bb 2 een aftreksel was maar das natuurlijk onzin...
Oud 15-03-2002, 21:28
HipHopSter
HipHopSter is offline
Citaat:
konflict schreef:
Al die dozen die hun opleiding/baan hebben afgebroken omdat 'staracademy gewoon zooooooooooooooooooooooooooooooooo'n goede grote geweldige glorieuze kans is'

hihi lullig ja
Oud 15-03-2002, 22:44
MeCute1983
MeCute1983 is offline
Citaat:
DaaF schreef:
Volgens mij is het een roddel,en gaat het niet kappen..
helaas...

Citaat:
Staracademy schreef:
Het doek valt definitief

Nu de Star Academy is gesloten, blikt de internetredactie terug op dertig bijzondere dagen. Twaalf Studenten werden vierentwintig uur per dag gevolgd, op school en in huis, door twintig camera's, vastberaden de top in Stardom te bereiken.

De verkorte opleiding in de showbizz viel sommigen zwaar. In de eerste week viel één van de twaalf al af. Kimm, in het dagelijks leven studente aan de Hotelschool, was genoodzaakt de Star Academy te verlaten wegens knobbeltjes op haar stembanden. Doorgaan met de vele zanglessen zou onverantwoord zijn. Voor haar in de plaats kwam de roodharige Vicky. Zij werd binnen de kortste keren volledig geaccepteerd door de groep overige Studenten.

Deze groep bestond verder uit de muzikale Allan, spontane Angela, zachtaardige Curt, topkok Jan-Dick, aantrekkelijke Etiënne, goedlachse Jeroen, nuchtere Joop, meevoelende Karin, recht-voor-z'n-raap-Klaartje, flirterige Sharon en mooie Tessa. Deze twaalf aankomende Stars kregen zes dagen per week les op het gebied van dans, zang en toneel. Hun enthousiaste Docenten, Erwin (dans), Lisa (zang), Jaco (muziek), Khaldoun (drama) en Simone (drama en studiebegeleiding), zetten zich iedere dag opnieuw in om de Studenten klaar te stomen voor een beroep in de showbusiness.

De Studenten werden met zichzelf geconfronteerd. 'Meer van jezelf laten zien' was het advies dat de Docenten keer op keer gaven. En dat deden de Stars. Er werd gehuild tijdens de toneelles, geschreeuwd op het schoolplein, gezweet in de balletzaal, gezoend tijdens scènes, gelachen aan tafel en gekletst voor het slapen gaan. De Studenten kregen op hun kop dat ze vroeger naar bed moesten gaan en verschenen met iets minder grote wallen onder hun ogen. Er werden stunt-, clown- en acrobatiekworkshops gegeven. En artiesten van (inter)nationale allure vereerden de Stars met een bezoek aan de Academy: Darren Hayes, Xander van Volumia!, Marco Borsato, Trijntje Oosterhuis, Sita en Gabrielle deelden hun ervaringen met de groep.

Maar dat was niet alles. Angela mocht haar grote idool Jill Scott interviewen na afloop van haar concert in Paradiso. Tessa en Klaartje zochten Shakira op in Amsterdam om even met haar te praten. Joop en Klaartje speelden een scène uit Dangerous Liaisons met Hugo Metsers III en Elle van Rijn. Jan-Dick, Vicky en Angela werden beloond voor hun goede rapport en bezochten de set van Goede Tijden Slechte Tijden om een scène te spelen met Bas Muis (Stefano) en Aukje van Ginneken (Charlie). Last but not least werd de groep door Carlo Boszhard getest in een speciale aflevering van Monte Carlo.

Natuurlijk verliep de opleiding niet zonder slag of stoot, want ook bij deze 'real life'-serie werd er genomineerd. Bij de eerste nominatie, twee weken na aanvang, viel het doek definitief voor Karin. De andere Studenten hadden graag de elf weken durende training afgemaakt, maar het mocht niet zo zijn. Vanochtend moesten zij het Huis voorgoed verlaten, wegens teleurstellende kijkcijfers. Speciaal voor de fans van Star Academy wordt vanavond de laatste aflevering uitgezonden op Yorin om 18.55 uur.

Oud 15-03-2002, 22:48
MeCute1983
MeCute1983 is offline
Citaat:

En artiesten van (inter)nationale allure vereerden de Stars met een bezoek aan de Academy: Darren Hayes...
Waaaah!!! Heb ik Dárren gemist?!

Waarom waarschuwt niemand mij even?!

Ohja.. omdat niemand natuurlijk kijkt
Toch jammer
Oud 16-03-2002, 08:46
WolterB
WolterB is offline
ben t af en toe tijdens t zappen tegegekomen, maar was echt nix aan, komt er nu misschien een goed prodramma voor terug
Oud 16-03-2002, 10:52
HipHopSter
HipHopSter is offline
Citaat:
WolterB schreef:
ben t af en toe tijdens t zappen tegegekomen, maar was echt nix aan, komt er nu misschien een goed prodramma voor terug

happy days
Oud 17-03-2002, 13:23
Verwijderd
die beroemde sterren die kwamen eisden wel dat op het eind van het programma hun nieuwe clip werd afgespeeld. over eigenbelang gesproken
Met citaat reageren
Oud 17-03-2002, 14:13
Iduna
Iduna is offline
Citaat:
MeCute1983 schreef:
Waaaah!!! Heb ik Dárren gemist?!

Waarom waarschuwt niemand mij even?!

Ohja.. omdat niemand natuurlijk kijkt
Toch jammer
ik oowk Darren gemist!
grrr, stom programma...
Met citaat reageren
Oud 17-03-2002, 17:40
Klaine Je
Klaine Je is offline
Citaat:
*Juliah* schreef:
ik oowk Darren gemist!
grrr, stom programma...
URGH
Ik vind hem ook lekker...*zwijmel*
meehwheh
Oud 17-03-2002, 21:29
Bienie
Bienie is offline
zozo, is het gestopt?
Kom ik ook nog eens wat te weten...

Wel lekker voor ze , die d88 natuurlijk allemaal dat het net zo suc6vol zou worden als starmaker , en dat ze het huis uit zouden komen als sterretjes

niet dus
Oud 18-03-2002, 03:01
Verwijderd
liedje was wel cool intro nummer
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten