Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-12-2005, 15:17
web meisje
web meisje is offline
Mee eens of juist niet, met argumentatie graag, want ik moet de stellign morgen in de klas presenteren. Ben benieuwd!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-12-2005, 16:07
Wawl
Wawl is offline
Nee, hoewel marketing de smaak van (vooral) jongeren wel kan beinvloeden.
Oud 20-12-2005, 17:09
Verwijderd
Nee. Niet alleen werkt marketing (althans een bepaald soort) ongelooflijk op mijn zenuwen, met die schreeuwerige NIEUW, NU NOG MEER SMAAK-onzin, maar bijna altijd gaat de smaak van nieuwe producten erop achteruit.

Het gaat immers nog altijd om de smaak. Laatst had Albert Hein ook zijn eiersalade weer 'verbeterd' wat met veel bombarie en geschreeuw gepaard ging. Nou, niet te vreten natuurlijk. Ik erover klagen, geen respons, dan maar overgestapt op Johma, die gelukkig wel gewoon het oude recept zijn blijven gebruiken.

Marketing managers must die
Met citaat reageren
Oud 20-12-2005, 17:10
Verwijderd
Nare man heeft een ingebouwde haat tegen managers.
Met citaat reageren
Oud 20-12-2005, 17:13
Verwijderd
Dat is even niet het punt. Ik vind het gewoon stom dat er altijd vanalles veranderd wordt aan eten. Hebben die marketeers soms nog nooit gehoord van het adagium 'never change a winning team'?
Met citaat reageren
Oud 20-12-2005, 17:31
Barry K
Barry K is offline
Ik ben het wel eens met dat 'image' het misschien van smaak wint.
Als je lays chips even lekker vind als andere chips dan kiezen de meesten (denk ik) toch voor lays vanwege de image, dat heeft niet alleen met de marketing strategieen te maken maar ook met smaak.
Oud 20-12-2005, 20:12
Verwijderd
Neuh. Marketing is niet alleen het promoten/aanprijzen van producten, maar ook het analyseren van de markt en de behoeftes van (potentiële) klanten. Smaak zal beïnvloed worden door Marketing, maar kan er niet van winnen of verliezen. Simpelweg omdat een appel ook niet van een dvd-speler kan verliezen.
Met citaat reageren
Oud 20-12-2005, 20:28
pyres
pyres is offline
smaak is subjectief

naar mijn mening valt er weinig te beargumenteren
Oud 20-12-2005, 20:34
Verwijderd
Citaat:
FuSe schreef op 20-12-2005 @ 21:12 :
Neuh. Marketing is niet alleen het promoten/aanprijzen van producten, maar ook het analyseren van de markt en de behoeftes van (potentiële) klanten. Smaak zal beïnvloed worden door Marketing, maar kan er niet van winnen of verliezen. Simpelweg omdat een appel ook niet van een dvd-speler kan verliezen.
Met citaat reageren
Oud 22-12-2005, 13:02
Verwijderd
Ik ben er heilig van overtuigd dat de hedendaagse jeugd verpest wordt door marketing van TMF.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten