| Advertentie | |
| 
 | 
					|
| 

| 

||
| 

Citaat: 

Final Destination 2 was ook geweldig.   Die gast die die glasplaat op z'n kop krijgt en aan het eind dat kind bij de barbeque die ontploft. En dan die moeder die een arm ofzo op d'r bord krijgt.  

Am I just paranoid? 
	Am I just stoned?  | 
	||
| 

| 

||

Verwijderd

| 

Citaat: 

De enige 2 keren dat ik American History X heb gezien was de gecensureerde.Misschien dat ik er later nog wat bedenk.  | 
	|
| 

| 

||
| 

Citaat: 

Ik ben het hier dus met MTpower eens. (en dat is ook de reden dat de meeste Charles Bronson-films ook erg humoristisch zijn...) 

In war there is only one favorable moment. The greatest talent is to know it. - Napoleon Bonaparte 
	 | 
	||
| 

| 

||
| 

Citaat: 

That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya. 
	 | 
	||
| 

| 

||
| 

Citaat: 

That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya. 
	 | 
	||
| 

| 

||
| 

Citaat: 

| 
	||
| 

| 

||
| 

Citaat: 

In PI, als die gast de boormachine in zijn eigen hoofd duwt, al zie jet het niet, je krijgt een prima beeld voor ogen  

A righteous infliction of retribution manifested by an appropriate agent 
	 | 
	||
| Advertentie | 
| 
				 | 

| 

| 

||
| 

Citaat: 

En voor het tweede gaat voor mij hetzelfde op.  | 
	||
| 

| 

||

Verwijderd

| 

Citaat: 

| 
	|
| 

| 

||
| 

Citaat: 

| 
	||
| 

| 

||
| 

Citaat: 

Ik vond overigens vooral die waar de documantairemakers zo'n inheems meisje verkrachten behoorlijk naar. 

| 
	||
| 

| 

||
| 

Citaat: 

| 
	||
| 

| 

||
| 

Citaat: 

| 
	||
| 

| 

||

Verwijderd

| 

Citaat: 

| 
	|
| 

| 

||
| 

Citaat: 

Why doesn't George R.R. Martin use Twitter? Because he killed all 140 characters. 
	 | 
	||
| 

| 

||
| 

Citaat: 

Maar na 1 uur, slappe verhalen van die oude mensen wist ik het ook wel weer. En hij is nog niet uit maar denk wel dat die hier gaat thuishoren . De nieuwe film van Eli Roth in samenwerking met Quentin Tarantino, hostel moet de ziekste film ooit worden, wat ik hoor  
	Laatst gewijzigd op 13-12-2005 om 18:29.  | 
	||
| 

| 

||
| 

Citaat: 

| 
	||
| 

| 

||
| 

Citaat: 

Hostel schijnt inderdaad erg gaaf te worden, Puta.  | 
	||
| 

| 

|||

Verwijderd

| 

Citaat: 

Overigens ben ik niet zo van enge/schokkende films, kan ik stomweg niet tegen ![]() Maar deze scènes: Citaat: 

vind ik ook wel goede voorbeelden ja..  | 
	||
| 

| 

||
| 

Citaat: 

Die scene uit Men behind the sun is ook om misselijk van te worden inderdaad, ook dat hij na afloop dat lege lichaam zelf weer naar buiten mag rijden.  | 
	||
![]()  | 

| 

|