![]() |
|
denk hierin mee aan de toekomst van mystiek!
geef tips, voorstellen etc. om te zorgen dat mystiek weer lekker druk bezocht gaat worden! hoe denk jij dat we ervoor kunnen zorgen dat mystiek weer een goed bezocht forum kan gaan worden? Sommige leden hebben aangegeven Mystiek op het moment wat saai te vinden. Samen met *oma* hebben wij besloten om dit topic in het leven te roepen om de leden wat inspraak te geven in wat er moet gebeuren ![]() Tips zijn welkom! x-spekkie-x Misschien ook even handig: de naar de discussie op beleidszaken ![]()
Laatst gewijzigd op 14-07-2005 om 01:21. |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
pimp my mystiek... ik denk dat hij ook mee wil helpen ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() God daarentegen past duidelijk op Religie ![]()
||
Citaat:
![]() Maar om mensen te vinden met tijd die geen vergoeding vragen is een heel stuk moeilijker! Mensen die echt ervaren zijn zullen niet zo snel op een scholieren forum (waar vaak niet zo'n enorme interesse is) komen, vanwege tijdsgebrek en misschien ook wel vanwege 'stomme' reacties. Ik denk dat je voor een specifiek mystiek onderwerp (bv reiki) gewoon naar een specifiek (bv reiki) forum moet gaan ![]()
||
Citaat:
![]() Zodra alles rond is, zal ik een topic openen en deze sticky maken.
||
Citaat:
![]() zoals ik tegen lady of the dark al zei, wil ik ook best pm-en of meehelpen hoor ![]() maarja dat hoor ik dat wel ![]()
|
![]() |
||
Citaat:
Mensen die iets te maken hebben of willen hebben met mystic zijn ook nog eens erg gevoelige personen . Ze zijn snel van hun stuk gebracht, en kunnen hun gevoelens/bevindingen nooit verdedigen. Anders was het immers geen mystic. Ik weet ook dat dit betoog helemaal nergens iets aan bijdraagt. maarja het kan maar gezegt zijn ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Beleidszaken |
Mystiek stopt miv 6 maart! x-spekkie-x | 82 | 18-04-2006 07:52 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 |