Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-12-2005, 20:25
Go
Go is offline
Gehandicapte vrouw wurgde hond zelf
De 49-jarige gehandicapte vrouw die zei dat haar hondje door twee jongeren was gewurgd, heeft dat verhaal verzonnen.

Aangifte
Dat meldt het Openbaar Ministerie. Ze deed in november aangifte van beroving en mishandeling. Nu blijkt dat ze zelf verantwoordelijk is voor de dood van haar dier. De vrouw heeft psychische moeilijkheden, zegt het OM.

Riem
De vrouw zei dat de jongeren geld van haar wilden. Ze mishandelden haar toen ze niets bleek te hebben. Ze zouden het hondje aan zijn riem aan een hek hebben gehangen. Het OM weet nog niet of de vrouw wordt vervolgd.

Bron
---

Geert Wilders had nog wel 10000 euro uitgeloofd voor de tip die leidde tot de aanhouding van de daders. Bovendien stelde hij Kamervragen over dit onderwerp aan Balkenende. En de Dierenbescherming had ook een beloning uitgeloofd. Wat een stelletje amateurs toch, vooral die Wilders.
Advertentie
Oud 20-12-2005, 20:26
Verwijderd
Het bewijst des te meer wat voor populist Wilders eigenlijk is.
Oud 20-12-2005, 20:28
Verwijderd
Hahahahahahahahahaha.

En dit artikel staat nu voor de derde keer op het forum, maar maakt niet uit. Het blijft een 'leuk' stuntje.
Oud 20-12-2005, 20:29
T_ID
T_ID is offline
10.000 euro voor het OM en een slotje voor deze thread?
Oud 20-12-2005, 20:29
Verwijderd
Krijgt OM nou die 10k of wat?

Laatst gewijzigd op 20-12-2005 om 20:32.
Oud 20-12-2005, 20:32
Verwijderd
Citaat:
Grimm schreef op 20-12-2005 @ 21:29 :
Nee die gaat Wilders natuurlijk aan het OM geven.

Slotje enzo.
Oud 20-12-2005, 20:32
Go
Go is offline
Citaat:
Grimm schreef op 20-12-2005 @ 21:29 :
Of zij zelf . Zij heeft bekend en daarmee de dader van de opknoping van het hondje bekend gemaakt.

Laatst gewijzigd op 20-12-2005 om 20:37.
Oud 20-12-2005, 20:33
Verwijderd
Ja, als die 10k was uitgeloofd voor de gever van de tip die leidde tot de aanhouding dan moet die vrouw het zelf krijgen natuurlijk.
Oud 20-12-2005, 20:36
Go
Go is offline
Het past niet helemaal in mijn straatje, maar gaan we niet 'de verkeerde kant op in dit land'? Daarmee bedoel ik vooral de overspannen media-aandacht destijds na de dood van het hondje en de manier waarop publieke personen zich bemoeien met incidenten, zoals prins Bernard destijds met een aantal supermarktmedewerkers en nu Wilders met de dood van het hondje.
Oud 20-12-2005, 20:38
Verwijderd
Citaat:
gerwin schreef op 20-12-2005 @ 21:36 :
Het past niet helemaal in mijn straatje, maar gaan we niet 'de verkeerde kant op in dit land'? Daarmee bedoel ik vooral de overspannen media-aandacht destijds na de dood van het hondje en de manier waarop publieke personen zich bemoeien met incidenten, zoals prins Bernard destijds met een aantal supermarktmedewerkers en nu Wilders met de dood van het hondje.
Als je de statistieken van het CBS naslaat over het percentage gelovigen in dit land, hoe kun je dan nog beweren dat het de verkeerde kant opgaat?

En waar is dat slotje nou?
Oud 20-12-2005, 20:41
Verwijderd
Citaat:
Mephostophilis schreef op 20-12-2005 @ 21:38 :
Als je de statistieken van het CBS naslaat over het percentage gelovigen in dit land, hoe kun je dan nog beweren dat het de verkeerde kant opgaat?

En waar is dat slotje nou?
Oeh, hoe fout.

Waarom slotje? We kunnen hier toch ons 'ongenoegen' lekker uiten over alles wat scheef zit? (a)
Oud 20-12-2005, 20:45
Go
Go is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 20-12-2005 @ 21:38 :

(...)
Je kunt de zaak natuurlijk op verschillende manieren bekijken; ik heb heb nu over dit aspect. Waar ik mij het meest zorgen over maak is het signaal dat prominente personen met hun 'actie' afgeven. Prins Bernard destijds door die beloning uit te loven, en even later werd Anja Joos mishandeld, met de dood als gevolg. Wilders maakt in eerste instantie zichzelf natuurlijk belachelijk, maar tast daarnaast de geloofwaardigheid van de volksvertegenwoordiging als zodanig nog extra aan door deze beloning uit te loven.
Oud 20-12-2005, 20:53
Verwijderd
Het is maar goed dat de Partij van de Dieren nog niet in het parlement vertegenwoordigd is.

Straks komt er nog een maatschappelijke discussie over de vraag of gehandicapten ook huisdieren mogen houden.

(met een kinderwens kunnen ze tegenwoordig al helemaal niet aankomen)
Oud 20-12-2005, 20:56
akumabito
akumabito is offline
Humor
Oud 20-12-2005, 20:57
Go
Go is offline
Citaat:
jw1985 schreef op 20-12-2005 @ 21:53 :
Het is maar goed dat de Partij van de Dieren nog niet in het parlement vertegenwoordigd is.

Straks komt er nog een maatschappelijke discussie over de vraag of gehandicapten ook huisdieren mogen houden.

Het gaat mij er niet zozeer om dat een gehandicapte haar hondje vermoord, want, hoe gek het misschien ook mag klinken, er zijn genoeg niet-gehandicapten die dat ook doen (nee, geen ervaring ). Ook niet zozeer dat zij een valse aangifte doet; ook dat komt wel vaker voor. Het gaat mij hoofdzakelijk om de media-aandacht en de rol die iemand als Wilders (en de Dierenbescherming) daarin spelen. Is er ooit publiekelijk getwijfeld aan de juistheid van het bericht? Ik heb althans niks gehoord.
Oud 20-12-2005, 21:01
Verwijderd
Die Wilders moet die 10000 euro lekker zelf houden, en een goede kapper zoeken.
Hopelijk verlost die hem van zijn wilde haren zodat de arme man zich de volgende keer in weet te houden in plaats van zijn mondje te roeren.
Oud 20-12-2005, 21:41
Floris_22
Floris_22 is offline
Citaat:

De laatste keer scheelde het maar een haartje! Ik vrees met grote vrezen dat ze het de volgende keer net wel redden.
Maar valt er in ieder geval weer wat te lachen.
Oud 20-12-2005, 23:07
Roos
Roos is offline
Ik vond het echt erg om dit te horen. Ik vond het zo'n zielig verhaal, dacht echt: die mevrouw had alleen dat hondje nog om van te houden, en dat is nu vermoord.

Wat een ziek wijf
Oud 20-12-2005, 23:44
Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
gerwin schreef op 20-12-2005 @ 21:36 :
Dat is ook wat ik zei.
Oud 21-12-2005, 02:17
hhendrikxx
hhendrikxx is offline
Citaat:
Roos schreef op 21-12-2005 @ 00:07 :
Ik vond het echt erg om dit te horen. Ik vond het zo'n zielig verhaal, dacht echt: die mevrouw had alleen dat hondje nog om van te houden, en dat is nu vermoord.

Wat een ziek wijf
Same for me!

Ik denk idd dat deze vrouw 'ziek' is...
Oud 21-12-2005, 02:28
Joostje
Joostje is offline
media.
Oud 21-12-2005, 07:43
Levitating Nun
Levitating Nun is offline
Citaat:
Roos schreef op 21-12-2005 @ 00:07 :
Wat een ziek wijf
Ze is psychisch niet in orde
Oud 21-12-2005, 09:51
Verwijderd
Citaat:
Levitating Nun schreef op 21-12-2005 @ 08:43 :
dus een ziek wijf

maar wel gaar enzo
Oud 21-12-2005, 09:54
Vice
Vice is offline
Citaat:
Lijkt mij eigenlijk best een leuke actie.
Oud 21-12-2005, 09:58
Verwijderd
Citaat:
Levitating Nun schreef op 21-12-2005 @ 08:43 :
Ik denk het ook ja.
Advertentie
Oud 21-12-2005, 10:07
kalinho
kalinho is offline
Citaat:
akumabito schreef op 20-12-2005 @ 21:56 :