Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
En Eend, ik heb gesolliciteerd voor een stageplek op de plaats waar jij hebt gezeten, maar jammergenoeg hadden ze daar geen plaats meer. Maar misschien dat ik er nog een andere stage kan gaan doen ![]()
||
Citaat:
![]() Al heb ik wel ervaring met die houding hoor, gister kreeg ik nog te horen dat iemand echt niet naar zo'n snotneus als ik zou luisteren ![]()
||
Citaat:
![]() Och, dat kind had gewoon niet zoveel overwicht, haha! En twee jaar terug was er een nog ergere stagiare, whahaha! Die kon de groep echt niet aan. "Eend, ga je nog stofzuigen?" "Nee." "Waarom niet?" "Zou jij het doen?" "Ik zit hier niet." "Je lult er omheen." OMG, dat kind was gewoon vreselijk en toen was ik 17 en dat kind 19/20. Dan zou je toch wel een bepaald overwicht moeten hebben. Ze ging constant de sociotherapeuten erbij halen, maar wij waren best gemeen voor haar. Ik zat eens tv te kijken en toen besprak ze met een socio wat ze moest doen bij bepaalde mensen. Wat dachten ze? Eend luistert niet mee? ![]() ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Grtjs.
||
Citaat:
![]() Welke unit werk jij? Ik op de LZA - unit 4 (voorkant) Toevallig, zeg! PS. Paul krechting vindt het zelfs zo schandalig dat hij geen geld durft te vragen voor de kamer die ik er huur.. Unit 10 is dan ook erg berucht om zijn verwarmingsbuizen die de gehele nacht keihard knetteren, brr ![]()
Laatst gewijzigd op 14-02-2005 om 12:05. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() De muren zijn dan ook niet wit, maar gebroken wit. Dat haalt net een stuk beklemmend gevoel weg. En juist door alle andere kleuren in het gebouw, wordt die witte muur niet eens opgemerkt. Alleen op de Time-Out kamer had ik last van die witte muren, want daar heb je ook gewoon niks tegen de muren aan staan. De kamer klinkt hol en dat maakt het allemaal nog groter en leger. Alleen de muren waren wel raar in die kamer. Waarschijnlijk geluidsdicht of zo. In ieder geval zit er nu een deuk in ![]() ![]() Maargoed... Ik ben het er mee eens dat sommige Psychitrische Ziekenhuizen nogal wit zijn, ja.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
Hij heeft ons wel teruggepakt. Ook heb ik eens alle knopjes van de kastjes wat losgedraaid, zodat je ze lostrok als je iets wilde openen. Die nacht heb ik weer de nachtdienst horen lachen, het was dezelfde gast ![]() Voor de rest kan ik even niks bedenken, maar ik heb er toch echt een partij afgelachen daar ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() "Nee, daar moet geen peper op!" "O, zout dan?" "Man, denk toch eens na." "Doe het dan zelf!" Zo grappig ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() met 1 begeleider maakte ik altijd tripjes, heel grappig, gingen we in gedachte naar een bos met roze olifanten en kabouters en elfjes enzo. misschien dat ik daarom wel psychotisch ben geworden haha! |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Discussie: Bestaat Geestelijke Ziekte Mitch Plat | 185 | 27-04-2006 19:35 | |
Psychologie |
Een aantal vragen over jeugdhulpverlening. Verwijderd | 16 | 24-02-2005 12:37 | |
Psychologie |
Depressieve vriend Verwijderd | 18 | 07-07-2003 15:26 |