| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
Laatst gewijzigd op 03-12-2005 om 22:23. |
||
|
|
||
|
Citaat:
Dat valt wel mee. Een keer per week (altijd op zondag) is niet echt veel als ik andere mensen hoor. Ik eet eigenlijk veel meer dingen als brood en pasta dan friet. ![]() Ja op school gaan we donderdagavond altijd eten omdat we altijd dan laat college hebben. Tja, dan naar de Mensa meestal, aangezien dat voer geen hoge kwaliteit heeft pak je meestal het lekkerst. Maar de friet daar is helemaal niet vettig, dat valt dus best wel mee.
|
|
||
|
Citaat:
Niet alleen friet hoor amar ook cola shoarma etc. Mja ieder zijn ding he
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
Gekookte witlof vind ik bijvoorbeeld om te kotsen... maar een rauwe witlof salade met nootjes en rozijnen daarentegen
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
Maar ik verbaasde me echt erover. Zo veel vet eten eet ik niet echt (ondanks dat de hoeveelheid groente en fruit bij mij ook weinig is ), 1 keer in de week frietjes meestal. Shoarma valt ook best wel mee. Ach ja... ![]() Cola drink ik inderdaad heel veel ja. Ben er verslaafd aan. Naja, het is niet supervet, maar er zit wel ontzettend veel suiker in.
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
Ben dinsdag uit eten geweest en 1 van de amuses was een creme brulee van truffel, super
|
|
|||
|
Citaat:
, 1200 euro de kilo ![]() Weet ik weer een leuke amuse , ik heb nu flensje met ganzelever ingerold, ham mousse met gedroogde tomaat .Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
Rauwe witlof salade met rozijntjes en nootjes vind ik dan wel weer heel erg lekker
|
||
|
|
||
|
Citaat:
Maar eerst blanceren, dan eventjes bakken met suiker en room erop = heerlijk.
|
|
||
|
Citaat:
Gevarieerd is het over wat ik in het algemeen eet niet echt nee, maar dat vind ik ook niet echt nodig.
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
![]() Zelf een soep maken is meer werk dan courgettes vullen of risotto, die is in 20 minuten klaar.
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
En als een scampi en een langoustine hetzelfde is, moet jij mij eens vertellen, waarom het zo een groot prijsverschil is En natuurlijk de smaak van een langoustine is veel zachter en het vis vlees is veel zachter van structuur.Maja, ik ben maar een domme kok dus
Laatst gewijzigd op 18-12-2005 om 00:31. |
||
| Advertentie |
|
|
![]() |
|
|