Advertentie | |
|
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
Ze is helemaal gefascineerd door pijn en dood, is verslaafd aan paracetemol en snijdt. en ik was vergeten dit in de beginpost te zetten, maar op zolder probeerde ze dus ook der polsen door te knagen en dergelijke. En ze weet er amper nog wat van, wil geen hulp aannemen en T2 is het helemaal zat en kan het niet meer aan en wil niets meer met der te maken hebben. Citaat:
Het heeft in totaal van ongeveer 4 uur tot 7 uur geduurd. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Een angstaanval zou hier een vrij logisch gevolg van kunnen zijn. Je geeft het antwoord eigenlijk al. Citaat:
Je zou dit met haar moeder kunnen bespreken, overtuig haar dat ze echt geholpen moet worden. Hoe reageer je op T2's reactie van: "ik ben het zat en ik wil niets met haar te maken meer hebben" en wat vind je van de reactie? Mocht ze zichzelf in de tussentijd iets ernstigs aandoen (wat ik niet uitsluit), voel jezelf dan niet verantwoordelijk daarvoor, je hebt gedaan wat je kon! |
![]() |
||||
![]() |
Citaat:
De moeder van T1 en die van de persoon in kwestie hebben me beide ook al becomplimenteerd op dat ik zo rustig bleef ed. maar het gaat er nu dus meer om wat er nú gedaan moet worden. Citaat:
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Mijn verhaal Undertow | 21 | 10-05-2011 15:39 | |