|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
ze zei al dat hij niet ver in haar komt, dat lijk mij niet het geval als je tegen de baarmoedermond aanduwt
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
tis gewoon ook dat ik een beetje verlegen hierin ben, best belachelijk, want voor de rest laat ik me echt helemaal gaan in de seks en doen we alles bij elkaar en vinden we alles ook heerlijk, maar tis gewoon dat ik weet dat hij dat met zijn ex heeft gedaan, en ik uit ervaringen met mijn ex weet dat het niet echt lukte..en nu wil ik niet dat het bij hem ook niet lukt..dan denk ik van dat het bij zijn ex allemaal soepel ging en dan kom ik en is het 1 uur prutsen en dan nog niks ofzo
|
||
|
|
||
|
Citaat:
En zeker als je het er met hem over hebt dat je daar eens wat meer mee wil experimenteren, gaat hij daar zeker wel in mee en wordt het dus echt iets van jullie samen
|
|
||
|
Citaat:
Maar mss ben ik ook wel te ongeduldig
|
||
|
|
||
|
Citaat:
![]() Ik ben ruim een jaar met hem samen dus ik vond het nu wel tijd worden om eens lekker wat te gaan experimenteren
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
![]() en zoals ik al zei..liever reacties van vrouwen, aangezien het niveau dan toch net een ietsiepietsie hoger ligt en er dan tenminste wordt ingegaan op mijn vraag..daar is dit forum tenslotte toch voor
|
||
|
|
||
|
Citaat:
ik vind het gewoon toch een beetje eng..en sommige reacties hier helpen dan ook voor geen meter
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() maar welke houding neem je precies aan wanneer het niet lukt (of lukt het inmiddels wel?) |
|
|
|
||
|
Citaat:
![]() En ik heb niets aan die van AngelLena toe te voegen, die vat het wel samen. |
||
|
|
||
|
Citaat:
maar die van AngelLena vond ik inderdaad ook goed
|
||
|
|
||