Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-12-2005, 16:26
groovy
groovy is offline
Ik weet dat er al ontelbaar veel topics zijn geweest over dit standje, maar toch kon ik niet echt een antwoord vinden m.b.v. de zoekfunctie..

ik wil heel graag dus bovenop bij het vrijen, maar op de 1 of andere manier komt mijn vriend dan niet echt diep in me..net alsof er een soort muur is bij mij zeg maar..daar botst hij dan als het ware tegenaan en het voelt niet prettig..eigenlijk weet ik ook echt niet hoe het moet, dus hebben jullie misschien tips over hoe hij beter in me kan komen, wat ik dan moet doen enzo?

Alvast heel erg bedankt!

Liefs
Met citaat reageren
Oud 16-12-2005, 16:28
Verwijderd
Ik heb het probleem dat ik de techniek om op en neer te gaan mis als ik bovenop zit.
Met citaat reageren
Oud 16-12-2005, 16:48
Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Het IJzeren Gordijn werd in 1989 afgebroken, misschien dat je eens moet denken aan explosieven
Met citaat reageren
Oud 16-12-2005, 16:58
groovy
groovy is offline
ik wist dat ik iets vergeten te zeggen was...alleen zinnige reacties graag
Met citaat reageren
Oud 16-12-2005, 17:07
Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Goed dan...

Misschien is bovenop wel gewoon niet aan jou besteed
Met citaat reageren
Oud 16-12-2005, 17:16
M'ne
M'ne is offline
moeilijk, bij ons werkte het ook niet echt. Maar de laatste tijd zit er (naar mijn idee) een 'zeer' stijgende lijn in. Misschien gewoon vaak proberen (en langzaam opbouwen?)
Oud 16-12-2005, 17:52
Tripo
Tripo is offline
misschien is ze lul te klein?
Met citaat reageren
Oud 16-12-2005, 17:55
EggeD
EggeD is offline
Kleine lullen botsen toch niet tegen muren ?
Oud 16-12-2005, 17:57
Verwijderd
Misschien moet je meer je bekken kantelen?
Met citaat reageren
Oud 16-12-2005, 18:02
Tripo
Tripo is offline
je moet sowieso niet met je lul tegen de muur gaan staan
Met citaat reageren
Oud 16-12-2005, 23:16
Magican
Magican is offline
Tja, lullig
Oud 16-12-2005, 23:37
Nona
Nona is offline
Probeer een beetje draaiende bewegingen met je bekken te maken (van voor naar achter). Dan kun je misschien de juiste positie vinden. En experimenteer ook eens met de hoek van je bovenlichaam ten opzichte van hem.
Oud 17-12-2005, 02:38
CrazY G
CrazY G is offline
je zegt het zelf al, je hebt een muur in je kut!
Oud 17-12-2005, 09:38
groovy
groovy is offline
toch wel opvallend, dat alleen mensen van het vrouwelijke geslacht hier nuttige reacties kunnen geven..

jee ik wist niet dat het niveau hier zo laag lag

Nouja, vanaf nu alleen vrouwelijke reacties graag (wist wel dat wij meer niveau hebben )
Met citaat reageren
Oud 17-12-2005, 10:04
ExVaal
ExVaal is offline
Wat meer voorover hangen, zodat je zegmaar over hem heen hangt.
Met citaat reageren
Oud 17-12-2005, 13:15
Verwijderd
Citaat:
Vaal schreef op 17-12-2005 @ 11:04 :
Wat meer voorover hangen, zodat je zegmaar over hem heen hangt.
Ik wilde juist zeggen dat ze wat meer naar achteren moet gaan hangen
Met citaat reageren
Oud 17-12-2005, 13:42
Dark Red
Dark Red is offline
Misschien dat hij gewoon tegen je baarmoedermond aanduwt?
Oud 17-12-2005, 14:13
Thee Muts
Thee Muts is offline
Probeer idd eens wat uit met de stand van je bekken en de rest van je lichaam. Als je je bekken kantelt, veranderd daarmee ook de doorgang van de vagina. En dus kan hij wellicht beter bij je naar binnen komen. Experimenteer daar dus gewoon eens mee. Je kunt bijvoorbeeld helemaal plat op hem liggen met je benen wijd of juist dicht tegen elkaar. Wat meer omhoog gericht met je bovenlichaam, of helemaal op je knieën. Of juist jouw benen binnen die van hem, zodat je de doorgang als het ware verlengt.

Er zijn zoveel dingen mogelijk, en alle houdingen zorgen weer voor een andere doorgang bij jou van binnen. En op gegeven moment vind je dan een houding waarin hij heel soepel ver bij jou naar binnen kan
Oud 17-12-2005, 14:31
Kikkiee
Kikkiee is offline
Citaat:
Dark Red schreef op 17-12-2005 @ 14:42 :
Misschien dat hij gewoon tegen je baarmoedermond aanduwt?

ze zei al dat hij niet ver in haar komt, dat lijk mij niet het geval als je tegen de baarmoedermond aanduwt
Met citaat reageren
Oud 17-12-2005, 14:42
groovy
groovy is offline
Citaat:
Kikkiee schreef op 17-12-2005 @ 15:31 :
ze zei al dat hij niet ver in haar komt, dat lijk mij niet het geval als je tegen de baarmoedermond aanduwt
haha nee precies! nu hoef ik het zelf niet meer te typen
Met citaat reageren
Oud 17-12-2005, 14:44
groovy
groovy is offline
Citaat:
Thee Muts schreef op 17-12-2005 @ 15:13 :
Probeer idd eens wat uit met de stand van je bekken en de rest van je lichaam. Als je je bekken kantelt, veranderd daarmee ook de doorgang van de vagina. En dus kan hij wellicht beter bij je naar binnen komen. Experimenteer daar dus gewoon eens mee. Je kunt bijvoorbeeld helemaal plat op hem liggen met je benen wijd of juist dicht tegen elkaar. Wat meer omhoog gericht met je bovenlichaam, of helemaal op je knieën. Of juist jouw benen binnen die van hem, zodat je de doorgang als het ware verlengt.

Er zijn zoveel dingen mogelijk, en alle houdingen zorgen weer voor een andere doorgang bij jou van binnen. En op gegeven moment vind je dan een houding waarin hij heel soepel ver bij jou naar binnen kan
thx, dat ga ik eens proberen tis gewoon ook dat ik een beetje verlegen hierin ben, best belachelijk, want voor de rest laat ik me echt helemaal gaan in de seks en doen we alles bij elkaar en vinden we alles ook heerlijk, maar tis gewoon dat ik weet dat hij dat met zijn ex heeft gedaan, en ik uit ervaringen met mijn ex weet dat het niet echt lukte..en nu wil ik niet dat het bij hem ook niet lukt..dan denk ik van dat het bij zijn ex allemaal soepel ging en dan kom ik en is het 1 uur prutsen en dan nog niks ofzo
Met citaat reageren
Oud 17-12-2005, 14:49
Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
groovy schreef op 17-12-2005 @ 15:44 :
dan denk ik van dat het bij zijn ex allemaal soepel ging en dan kom ik en is het 1 uur prutsen en dan nog niks ofzo
Dat idee moet je dus ook van je af zetten, wat dat doet er nu helemaal niet toe. Hij heeft nu een relatie met jou en dus ook seks met jou en dat is dus op jullie eigen manier. Er is geen standaard manier om seks te hebben en met elke partner is het anders, voelt het anders, gaat het anders en doe je dus ook andere dingen. En julie doen samen de dingen waar jullie je prettig bij voelen en daarmee kun je dus ook zeker dingen uitproberen.

En zeker als je het er met hem over hebt dat je daar eens wat meer mee wil experimenteren, gaat hij daar zeker wel in mee en wordt het dus echt iets van jullie samen
Oud 17-12-2005, 15:24
groovy
groovy is offline
Citaat:
Thee Muts schreef op 17-12-2005 @ 15:49 :
Dat idee moet je dus ook van je af zetten, wat dat doet er nu helemaal niet toe. Hij heeft nu een relatie met jou en dus ook seks met jou en dat is dus op jullie eigen manier. Er is geen standaard manier om seks te hebben en met elke partner is het anders, voelt het anders, gaat het anders en doe je dus ook andere dingen. En julie doen samen de dingen waar jullie je prettig bij voelen en daarmee kun je dus ook zeker dingen uitproberen.

En zeker als je het er met hem over hebt dat je daar eens wat meer mee wil experimenteren, gaat hij daar zeker wel in mee en wordt het dus echt iets van jullie samen
Mjah dat wil ik ook heel graag, dat we samen experimenteren en dat we lekker nieuwe dingetjes kunnen proberen, dan wordt het inderdaad ook echt iets van ons samen en dat wil ik! Maar op de 1 of andere manier ben ik nooit zo handig geweest in standjes haha Maar mss ben ik ook wel te ongeduldig
Met citaat reageren
Oud 17-12-2005, 15:52
juno
juno is offline
Het komt echt allemaal vanzelf wel. Maar waarom wil je dat perse binnen een paar weken? Het samen ontdekken van van alles en nog wat duurt jaren, als het goed is tenminste.
Met citaat reageren
Oud 17-12-2005, 16:05
groovy
groovy is offline
Citaat:
juno schreef op 17-12-2005 @ 16:52 :
Het komt echt allemaal vanzelf wel. Maar waarom wil je dat perse binnen een paar weken? Het samen ontdekken van van alles en nog wat duurt jaren, als het goed is tenminste.
nee ik bedoel niet te ongeduldig in de trant van dat ik alles in een paar weken wil ontdekken, maar dat als ik een standje probeer, dat ik meteen wil dat dát lukt, en niet eerst moeten 'prutsen' enzo..

Ik ben ruim een jaar met hem samen dus ik vond het nu wel tijd worden om eens lekker wat te gaan experimenteren
Met citaat reageren
Oud 17-12-2005, 18:57
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
groovy schreef op 17-12-2005 @ 17:05 :
nee ik bedoel niet te ongeduldig in de trant van dat ik alles in een paar weken wil ontdekken, maar dat als ik een standje probeer, dat ik meteen wil dat dát lukt, en niet eerst moeten 'prutsen' enzo..

Ik ben ruim een jaar met hem samen dus ik vond het nu wel tijd worden om eens lekker wat te gaan experimenteren
Groot gelijk, maar kunt niet bij elk experiment verwachten dat het meteen de eerste keer slaagt. Doe rustig aan, ontdek wat voor verschillen het uitmaakt hoe je je bekken hebt, hoe ver je naar voren/achteren gaat zitten, of je voorover, achterover hang of gewoonrechtop gaat zitten, op en neer of heen en weer, maakt allemaal zoveel verschil... Ga gewoon proberen en je merkt vanzelf wat jou en hem het beste ligt.
Oud 17-12-2005, 20:50
Jones
Als je bovenop al experimenteren noemt...

maar let maar niet op mij, ik ben een man dus ik zeg niks zinnigs
Met citaat reageren
Oud 18-12-2005, 09:55
groovy
groovy is offline
Citaat:
Jones schreef op 17-12-2005 @ 21:50 :
Als je bovenop al experimenteren noemt...

maar let maar niet op mij, ik ben een man dus ik zeg niks zinnigs
nee daar bedoel ik dus vanalles mee, wees maar niet bang hoor, mijn vriendje heeft niet te klagen

en zoals ik al zei..liever reacties van vrouwen, aangezien het niveau dan toch net een ietsiepietsie hoger ligt en er dan tenminste wordt ingegaan op mijn vraag..daar is dit forum tenslotte toch voor
Met citaat reageren
Oud 18-12-2005, 10:17
groovy
groovy is offline
Citaat:
AngelLena schreef op 17-12-2005 @ 19:57 :
Groot gelijk, maar kunt niet bij elk experiment verwachten dat het meteen de eerste keer slaagt. Doe rustig aan, ontdek wat voor verschillen het uitmaakt hoe je je bekken hebt, hoe ver je naar voren/achteren gaat zitten, of je voorover, achterover hang of gewoonrechtop gaat zitten, op en neer of heen en weer, maakt allemaal zoveel verschil... Ga gewoon proberen en je merkt vanzelf wat jou en hem het beste ligt.
dank je wel, dat ga ik ook zeker proberen ik vind het gewoon toch een beetje eng..en sommige reacties hier helpen dan ook voor geen meter
Met citaat reageren
Oud 18-12-2005, 12:19
Verwijderd
Citaat:
groovy schreef op 18-12-2005 @ 11:17 :
dank je wel, dat ga ik ook zeker proberen ik vind het gewoon toch een beetje eng..en sommige reacties hier helpen dan ook voor geen meter
geen reden om dit eng te vinden

maar welke houding neem je precies aan wanneer het niet lukt (of lukt het inmiddels wel?)
Met citaat reageren
Oud 18-12-2005, 12:27
2B!
2B! is offline
Citaat:
groovy schreef op 18-12-2005 @ 10:55 :
en zoals ik al zei..liever reacties van vrouwen, aangezien het niveau dan toch net een ietsiepietsie hoger ligt en er dan tenminste wordt ingegaan op mijn vraag..
Je hebt de juiste nog niet gevonden

En ik heb niets aan die van AngelLena toe te voegen, die vat het wel samen.
Met citaat reageren
Oud 19-12-2005, 13:18
groovy
groovy is offline
Citaat:
2B! schreef op 18-12-2005 @ 13:27 :
Je hebt de juiste nog niet gevonden

En ik heb niets aan die van AngelLena toe te voegen, die vat het wel samen.
haha of de foute jongens voelen net de behoefte om hier te reageren

maar die van AngelLena vond ik inderdaad ook goed
Met citaat reageren
Oud 19-12-2005, 14:18
JJ13
JJ13 is offline
probeer het gewoon rustig, zorg dat je nat genoeg bent en ga bovenop hem zitten, dan kan je bv rustig op en neer gaan, heel langzaam van boven naar beneden. je vriend kan ook eens een paar keer stoten (aanrader )
Oud 19-12-2005, 15:34
2B!
2B! is offline
Citaat:
groovy schreef op 19-12-2005 @ 14:18 :
haha of de foute jongens voelen net de behoefte om hier te reageren
Nogmaals bedankt
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten