Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() maar volgens mij pakte ik dan altijd een gewoon stukje borduurpapier en dat plakte ik dan op de kaart ofzo. ik weet het niet meer zo goed ![]()
||
Citaat:
![]() Maar piepschuim plakt niet en om nou ieder piepschuimstukje te gaan lijmen ![]() Dubbelzijdig plakband is hier een goede oplossing voor ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
En wij hadden d'r altijd een speciaal 'zaagje' voor: iets in de vorm van een figuurzaag, alleen dan kleiner. En op de plek waar normaal het zaagje zat, zit dan een koperdraadje dat warm gemaakt wordt en zo het 'piepschuim' smelt, waardoor je er perfect doorheen komt ![]()
||
Citaat:
![]() Dat is dus niet van dat normale doorzichtige plakband, maar dat is van dat wat dikkere witte spul met aan 2 zijden plak kant. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Lijkt me wel erg veel werk om op die manier van die kleine stukjes uit te snijden ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Volgens mij is van dat dubbelzijdige plakband (wat dus idd wel dik genoeg is ![]() ![]() ![]() ![]() Van dat spul dus. ![]() Laatst gewijzigd op 20-12-2005 om 07:48. |
![]() |
||
Citaat:
al m'n vriendinnetjes die bij me kwamen knutselen waren altijd hartstikke verbaasd over dat ding en wilden niet anders dan er de hele tijd mee snijden ![]()
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() 'k heb er op school en in de ontdekhoek wel eens meegewerkt, maar thuis niet. ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
had ik echt niet door ![]() best wel domme reactie vanmezelf als ik 'm nu nalees ![]()
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Depressie of aanstellerij? dreklop | 8 | 02-05-2014 00:13 | |
De Kantine |
Stel een vraag aan de forumer onder je. #duizend Missy | 500 | 03-01-2011 20:13 | |
Psychologie |
Het Grote Lucht-je-Hart-topic # 152 Hawahaai | 500 | 16-01-2010 21:05 | |
Psychologie |
Het-Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #116 rare kwast | 492 | 19-12-2007 21:11 | |
ARTistiek |
Kerstkaart Ieke | 20 | 24-12-2004 17:34 | |
ARTistiek |
Vorproefje: binnenkort in de winkels: Jantje zonder Reclame! Verwijderd | 3 | 05-09-2001 08:05 |