Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Laatst gewijzigd op 22-12-2005 om 21:01. |
![]() |
||
Citaat:
Een andere oplossing is wel het proberen te verwijderen van het krasje. Daar zijn genoeg spullen voor te vinden dacht ik. |
![]() |
||
Citaat:
En heb je al geprobeerd het op een akkoordje te gooien met de winkelier? Misschien kun je voorstellen dat hij het toestel terugneemt en jij een ander product van hem koopt voor minimaal dezelfde prijs. Laatst gewijzigd op 22-12-2005 om 21:31. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
@ TS: weet je zeker dat er een kras op het LCD schermpje zit en niet op de lens? Ik zou eerlijk gezegd niet weten hoe je een kras op een LCD schermpje kunt maken. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() En ontopic: als in de voorwaarden staat dat het artikel onbeschadigd moet zijn, wat mij wel logisch lijkt,dan heb je niet echt een poot om op te staan, lijkt me.
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Of het de heersende mening is weet ik niet, ik denk het niet, maar ik zou het nogal flauw vinden als winkels toepasselijkheid van hun algemene voorwaarden zouden verliezen doordat ze niet elke klant een exemplaar meegeven. Een klant weet dat ze er zijn en als de klant iets specifieks wil weten, zoals de risicoverdeling in geval van koop op proef, dan moet de klant erom vragen. Wat dat betreft ben ik wel een beetje van de oude stempel: ik vind dat het consumentenrecht niet helemaal in het teken moet komen te staan van een oerdomme, hulpeloze consument. Dan gaan we echt de Amerikaanse kant op, waar men het begrip 'risicosfeer van de consument' gewoon helemaal niet kent (of wil kennen). Trouwens, even helemaal los van academische vingeroefeningen, ook al zouden de algemene voorwaarden hier helemaal niet van toepassing zijn of zou het betreffende beding vernietigbaar zijn, dan nog zou ik denken dat het risico gewoon bij de klant ligt. Laatst gewijzigd op 23-12-2005 om 14:51. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Was er toevallig net mee bezig ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Laatst gewijzigd op 25-12-2005 om 18:08. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Bij mijn vorige 2 baantjes mocht ik ook alles (binnen een bepaalde termijn; de één 14 dagen, de ander 8 dagen) terugnemen. Gebruikt of niet: als het nog maar te verkopen was, oftewel onbeschadigd. Dat gold zowel voor de inhoud als voor de verpakking (opengemaakt mag wel, maar niet opscheuren oid). Plakbandje om de verpakking weer dicht te doen (indien nodig) en terug de winkel in. Zo gaat het zo vaak.
|
![]() |
|
|