Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-06-2002, 12:31
Shox
Shox is offline
Junichi Inamoto staat in de belangstelling van PSV. Manager Frank Arnesen van de Eindhovenaren bekeek de Japanse middenvelder in de wedstrijd tegen Rusland, maar hij ontkent vooralsnog dat de interesse concreet is: "Hij staat al enige tijd op onze schaduwlijst en mocht bijvoorbeeld iemand vertrekken, dan is hij inderdaad een belangrijke kandidaat."

Zou het voor hem een goede optie zijn om te vertekken naar PSV? Of gaat Arsenal hem nog een serieuze kans geven eigenlijk denk ik het laatste omdat hij zich nu min of meer aan het ontwikkelen is.....................en straks daadwerkelijk klaar is voor het grote werk in de Premier L.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-06-2002, 12:35
colL
colL is offline
Nou zal wel goed zijn voor PSV en het Nederlandse voetbal, weer wat meer bekendheid, en denk natuurlijk aan al die troep die verkocht gaat worden in Nederland en Japan zoals je ook al ziet bij Ono van Feijenoord, moet je alleen al die kleren al is zien met die Japanse tekens. Nee maar ik denk niet dat Inamoto daadwerkelijk vertrekt bij Arsenal, nou ja het is wel mogelijk maar dan niet naar PSV!
Met citaat reageren
Oud 10-06-2002, 13:14
DJ Incompetent
DJ Incompetent is offline

Voor zijn ontwikkeling én voor PSV () lijkt me t wel t beste om eerst een paar jaar in nederland te spelen.

Maar goed, 2 wedstrijden zeggen ook niet alles natuurlijk, ook al volgen ze hem al langer.
Met citaat reageren
Oud 10-06-2002, 16:53
Lyx
Lyx is offline

LOL
arsenal is zo dom geweest om het contract te beeindigen van inamoto voor het begin van WK
als ze nou fftjes hadden gewacht hadden ze nog veel geld kunnen verdienen aan inamoto

maargoed inamoto is transfer vrij

dus de constructie inamoto + zak geld <=> v. bommel kan dus niet meer

hopelijk komt inamoto naar PSV

nederlandse competitie word dan (nog) bekender in azie
en maybe komen dan ook nog paar koreanen

Bron Inamoto Transfer Vrij
Oud 11-06-2002, 08:29
Utreg_Nr1
Utreg_Nr1 is offline
Zou inderdaad wel mooi zijn, 2 Japanse vedettes in Nederland.
Eigenlijk zou Ajax dan Nakata moeten halen, heeft de top 3 ieder een Japanner in de selectie

Maar ja, wat te denken van Feyenoord dan. die Tomasson zomaar laat gaan, die gozer is nu flink aan het schitteren op het Wk, dus ze hadden minstens (naar mijn idee) zo'n 20 miljoen euro kunnen vragen ..
Oud 11-06-2002, 10:21
Lyx
Lyx is offline
Citaat:
Utreg_Nr1 schreef:
Eigenlijk zou Ajax dan Nakata moeten halen, heeft de top 3 ieder een Japanner in de selectie

Maar ja, wat te denken van Feyenoord dan. die Tomasson zomaar laat gaan, die gozer is nu flink aan het schitteren op het Wk, dus ze hadden minstens (naar mijn idee) zo'n 20 miljoen euro kunnen vragen ..
tomasson was transfer vrij
Oud 11-06-2002, 10:29
Utreg_Nr1
Utreg_Nr1 is offline
Citaat:
Lyx schreef:

tomasson was transfer vrij
Duh, maar als ze hem nou eerder hadden verkocht, of zijn contract verlengde en hem met een vertrek clausule lieten gaan ... nu lopen ze een vette geldpot mis
Oud 11-06-2002, 12:02
Dr_KlawChi
Dr_KlawChi is offline
Citaat:
Utreg_Nr1 schreef:

Duh, maar als ze hem nou eerder hadden verkocht, of zijn contract verlengde en hem met een vertrek clausule lieten gaan ... nu lopen ze een vette geldpot mis
CONCLUSIE: Feyenoord is even DOM als ARSENAL!
Met citaat reageren
Oud 11-06-2002, 13:32
scara
scara is offline
Citaat:
Dr_KlawChi schreef:

inderdaad, grote fouten van beide ploegen.
mocht ik die vent van psv zijn: kopen die japanner !!
Oud 11-06-2002, 13:58
Firebolt
Firebolt is offline
Citaat:
Dr_KlawChi schreef:

CONCLUSIE 2: Dr_KlawChi is dus even dom als ................
Oud 13-06-2002, 19:09
The Senna Fan
The Senna Fan is offline
Dat mannetje is best wel goed. Net niet goed genoeg voor het premiership maar in ned kan hij veel laten zien denk ik.
Oud 18-06-2002, 18:54
The Dancing Demon
The Dancing Demon is offline
Citaat:
Utreg_Nr1 schreef:

Zou wel goed zijn voor Ajax, is in elk geval beter dan Ibrahimovic,maar dat is ook niet zo moeilijk natuurlijk.

En ach, Feyenoord heeft van Hooijdonk en Ono nog, daar kan Ajax nog wat van leren
Met citaat reageren
Oud 22-06-2002, 14:01
The Dancing Demon
The Dancing Demon is offline
Heeft PSV aan de drie Koreanen die Hiddink meebrengt nog niet genoeg dan ?
Met citaat reageren
Oud 22-06-2002, 14:45
gehaktbal
gehaktbal is offline
Inamoto gaat al naar Gamba osaka ofzo, las ik ergens
Met citaat reageren
Oud 22-06-2002, 20:36
Boogie
Boogie is offline
Citaat:
The Dancing Demon schreef:
Heeft PSV aan de drie Koreanen die Hiddink meebrengt nog niet genoeg dan ?
Inamoto is een Japanner
maar het is een speler die mij zeer positief opvalt, hij kan veel met de bal. Heeft ook mooie doelpunten gemaakt (waaronder een mooie dribbel tegen België die twijfelachtig werd afgekeurd)
Reageren

Regels voor berichten