Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
maar hij werkt lekker met windows 3.1 dus kan alnog een internet servertje worden(oftewel downloadcomputer) of muziekdoos kan nog veel mee igg. bedankt iedereen voor zijn advies. en Desecrator: heb nog een oude 6.2 distributie gevonden die is als ik het goed gezien is voor een 386 gemaakt.(gecompileerd) Groetjes Edwin
||
![]() |
Citaat:
of die digital(pentium pro 200) aan de praat krijgen. de optie compaq staat ok nog open. Groetjes Edwin
||
![]() |
Citaat:
![]() http://sunsite.dk/mulinux/ Is al eerder iets wat je zoekt ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ga wel verder op die compaq en de digital.(die hopelijk werkent te krijgen is) Groetjes, Edwin
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
Maar wat heb je d'r an, zal ook wel een HD van iets van 100MB ofzo inzitten. IMHO aardig waardeloos. |
![]() |
|
![]() |
Voor gebruik heb je er niets aan, behalve als je Linux wilt leren op een heel erg langzame manier.
![]() Als routertje is het ding daarentegen weer perfect. [edit]Ja, die heb je niet nodig. ![]() Conan... dacht dat 386'ers makkelijk tientallen - zo niet honderden - computers van internet kan voorzien |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Je zal terug naar de ipfw tijden moeten gaan op een 2.0 kernel. Works like a charm ![]() Maar ja, ik heb mijn oude 386 een paar jaar geleden weggedonderd. Ik heb hier nog een P166 liggen *vraagt zich af wat 'ie ermee gaat doen* Misschien eens OpenBSD uitproberen ofzo ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
en dr kan nog zat mnee router is niet nodig. (is mijn modem al)
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() Conan... denkt dat met een 386 alles kaal moet ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik las laatst een discussie op Slashdot.org over E17. 1 van de aspecten van E is dat het snel is en zelfs met 32MB RAM nog redelijk werkt ![]() Aan de andere kant zijn er nu overal idioten die schreeuwen dat het nutteloos is 'nog een desktop voor Linux' te ontwikkelen en dat het beter zich te concentreren op KDE en GNOME. 'De hardware is toch snel genoeg', blaat... Want zij niet schijnen te snappen: wat een op een P166 snel werkt, vliegt op een Athlon ![]() Vooral bij intensief gebruik van je PC is het goed als de basis klein en snel is. Maar goed, ik dwaal hier mijlenver af ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||||||
![]() |
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Windows 95 werkte al niet snel op 32 MB. ![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() IceWM is heerlijk snel en vrijwel al het nuttige van KDE of Gnome zit er in of kan er in. Citaat:
![]() Een OS moet gewoon snel zijn, inderdaad. Als het langzaam is, is alles langzaam. Bad idea. Conan... 'vroeger was alles beter' klopt ook niet |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Wat ik zo stom vind: GTK op zich is best snel en daardoor is GNOME (panel etc) ook redelijk snel. Waarom hebben ze in hemelsnaam die resourcevretende Nautilus met Mozilla er standaard ingezet? ![]() ![]() En KDE is weer 'te' modulair. Alles is erop gericht met elkaar te communiceren en in verschillende lagen geprogrammeerd -> sloom. Misschien als de libs 1 keer geladen worden en in de cache verblijven dat het hele zooitje een stuk sneller wordt (probleem met dynamic linking van C++ bindings onder GLIBC) ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|