![]() |
|
![]() |
Hi, wij zijn 5 gasten van 18 t/m 24 jaar. Wij zijn op zoek naar een gemotiveerde drummer, het liefste in omgeving Eindhoven/Den Bosch of Tilburg.
De muziekstijl die we willen maken is oldschool hardcore met punkcore en metal-core invloeden. Dit is vrij duidelijk te merken omdat er 2 zangers zijn binnen de band. 1 met een metal-stem en 1 met een hardcore-stem. Wij zijn dus ook op zoek naar iemand die beide stijlen kan waarderen. Op http://www.purevolume.com/strikeintime kun je 3 nummers beluisteren. Het nummer Left For Nothing is opgenomen met de 2e zang! (we werken pas een paar maanden met 2 zangers) Deze nummers zijn opgenomen in de Midas studio met onze oude drummer! Op onze site kun je het nummer left for nothing ook downloaden, het andere nummer wat er staat is momenteel offline... tjek www.strikeintime.nl voor contact gegevens enzo |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Weer wat geleerd vandaag ;-)
||
Citaat:
Ik gebruik nooit het scheldwoord homo , omdat ik persoonlijk niets tegen homo's heb. Overigens zou ik het je wel melden als ik het was , wat dus helaas niet zo is ![]()
||
![]() |
Citaat:
enne eurocore...dat zei iemand uit maastricht een keer, dat we eurocore maken...dus ja, dat moet je inderdaad niet serieus nemen ![]() maareh...drummers? |
![]() |
||
Citaat:
Eurocore is met muntjes als plectra en huge muntjes als bekkens.. |
![]() |
|
|