Advertentie | |
|
![]() |
|
http://www.brinkster.com/
Ze hebben daar een codebase, forum en gratis ASP hosting (30 MB account) Verder kun je ook in het Microsoft Developer Network zoeken, daar vind je op bijna elke vraag wel een artiekel. Succes
||
Citaat:
Daar bouw ik vooral ASP applicaties voor het onderhoud van system...zie www.timproducts.com Daarnaast werk ik ook net telefooncentrales...
||
Citaat:
![]() Meestal gebruik ik de combinatie van Serverside VBScript en Remoteside Javascript... Maar prive gebruik ik meestal PHP, zakelijk alleen maar ASP, de meeste bedrijven in de beveiligingsbranche waar we op dit moment actief zijn, betalen liever wat meer voor de naam... What's in the name ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
ASP/Access omzetten naar php/(MySQL) JJzD | 14 | 24-10-2005 18:41 | |
Software & Hardware |
[MySql & Asp] Hoe gebruik ik MySql met Asp Kawoutertje | 1 | 05-01-2004 19:38 | |
Software & Hardware |
Asp Kawouter | 9 | 01-09-2003 22:15 | |
Software & Hardware |
Asp help katten | 2 | 30-06-2003 13:35 | |
Software & Hardware |
ASP op apache? Noisecrew | 2 | 14-05-2003 19:43 | |
Software & Hardware |
Brinkster + ASP.. Verwijderd | 14 | 18-03-2003 22:06 |