Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-01-2004, 13:37
Kawoutertje
Kawoutertje is offline
Op aanraden hier dan nog eens:

Citaat:
'k Ben ook MySql aan't proberen, maar van servers etc ken ik echt minder dan mijn hond er van kent (je moet niet vragen...).

Ik heb MySql juist geinstalleerd en opgestart zoals met alles zoals hieronder al gezegd, het enige verschil is dat ik met Asp werk, en dat graag zou blijven doen. Nu, wanneer ik MySql-Front openen, moet ik daar een server ingeven en een username met paswoord.
Zoals ik al zei, ik ken er helemaal niets van, dus kan iemand mij mss uitleggen wat ik daar allemaal moet invullen? Om Asp te testen gebruik ik ISS (5 denk ik), maar ik heb daar nog nooit een username of paswoord moeten ingeven.
Oud 05-01-2004, 19:38
Verwijderd
Je kan via Google verschillende howto's vinden, bijv:

http://pkgmaster.com/howto/casp_mysql_howto.shtml

Ik persoonlijk raad het echter niet aan. Het is veel netter en beter om gewoon de tools te gebruiken die bij elkaar passen. Dus als je ASP gebruikt, gebruik dan SQL Server.. en als je PHP gebruikt, MySQL of Postgres.

Via ODBC kun je overigens wel alle SQL servers benaderen. Zoek maar eens op ODBC en ASP
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten