Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-06-2002, 20:55
lieve
lieve is offline
Oké, bij mijn neven op school is er iets gebeurd wat op de school waar ik ga NOOIT zou kunnen gebeuren.
Op het einde van het jaar hebben die een Schoolfuif gegeven, nog voor de bekendmaking van de resultaten, zodat iedereen nog zou kunnen genieten van een goei fuif voor de ouders kwamen zagen over de uitslag.
De leerlingen van de school mochten mensen uitnodigen maar die op een uitnodigingslijst zetten.
Waardoor enkel de leerlingen die dus uitgenodigd waren, binnen mochten.
Toen ik arriveerde schrok ik me weer bijna dood;
op de dansvloer stonden allemaal jonge leerkrachten te dansen op muziek zoals Rammstein,Nickelback,.... en je zag dat die mensen dat ook effectief goede muziek vonden... dat is nu het voordeel aan een school met een jongere generatie leerkrachten....
Gewoon de max!
Ik wou nu echt dat ik bij mijn neven op school zat.

Misschien nog een leuk ideetje!?
Oud 28-06-2002, 08:13
Frida
Frida is offline
Heb je geen leerlingenraad op school?
Wij hebben/hadden ook helemaal niets "leuks" op school, buiten een studieuitstap nr een museum (wat opzich nog leuk werd ja ..)

Nu hebben we met de leerlingen samen een winkel geopend en allerlei dingen georganiseerd ('n keer een car wash op een vrije namiddag, 'n keer een openbare-fuif ( tegen betaling) georganiseerd, koekjes verkopen, etc) en met dat geld konden de leerlingen zelf een fuif organiseren, en ze hebben een minitrip met de klas gemaakt

's misschien een ideetje voor op langer termijn. Maar het versterkt ook zeker de band tussen de leerlingen
Oud 28-06-2002, 12:13
Balance
Balance is offline
wij hadden vandaag (laatste lesdag) op het schoolplein allemaal van die opgeblazen toestellen staan enzo, van die klim- en klouter gevallen... verder rodeostier, bak met water waar je de ander (zittend op een balk) in moet gooien, levend sjoelen enzo nog veel meer..
was ook erg leuk, docenten deden ook mee, hoewel ze vooral aanmoedigden
Maar op zich is het bij zulk soort dingen ook heel goed mogelijk dat een deel van de leraren meedoet. het lijkt dan alsof we hele coole docenten hebben enzo, terwijl het maar een deel is!
al die ouwe docenten doen dat allemaal niet!

kdenk dus dat je maar eens moet gaan denken over de andere docenten op je neven hun school... daar zal 't dan wel mee meevallen
Oud 28-06-2002, 13:35
lieve
lieve is offline
Onze school zit wat in geldnood door onze vorige directeur, deze directeur moet de kastanjes uit het vuur halen.
Waardoor wij dus niet teveel moeten rekenen op geld van de school, de leerlingenraad is op onze school ook al geen fluit waard, misschien komt daar volgend jaar wel verandering in.( ik zat daar spijtig genoeg het verlopen jaar niet in, mocht niet van een bepaalde leerkracht!)
De leerkrachten zijn bij ons bijna allemaal te lui om iets te doen,wat door leerlingen zelf is opgebouwd.
De inzet van de leerlingen gaat door ook door achteruit.....
en de reputatie ook.
Het is volgend jaar mijn laatste jaar, en ik wil MIJN school waar ik vanaf mijn 2,5 jaar toch al naartoe ga. Toch eens in de kijkers zetten en laten uitblinken vantussen al die andere scholen,en kunnen zeggen dat ... zelfs al hebben wij niet veel geld... wij ook een leuke school kunnen hebben.
Ik denk dat ik deze topic beter eens afdruk en volgend jaar in de map van onze leerkrachten steek. Misschien valt dan ... hun EURO!
groetjes
Oud 28-06-2002, 18:17
Verwijderd
zoiets heb je bij ons ook buiten de schoolfeesten om. de schoolfeesten worden bij ons gehouden in axis.. een disco waar ik anders ook altijd heen ga.. en die schoolfeesten zijn er zo 3 a 4 per jaar! dus das wel coewl.. en dan hebbe we met carnaval nog een feest in TIME OUT (kenne de meeste van jullie denk ik wel... want daar is mental theo altijd op vrijdag avond) en dan komen al die leraren verkleed! kei coewl.!!! ik heb zelfs met een paar leraren gedanst hahaha das egt zooooo raar!!! en dan met kerst is er ook nog altijd een gala in time out.. alleen is da dan nie geregeld door school maar door een paar mense uit de leerlingenraad.. en das ook kei coewlll alleen kome daar nie zoveel leraren.. zou wel leuk zijn... als daar veel leraren komen... zie je die mense ook eens in pak... of je dikke bolle juffrouw in een gala jurk hahahhaha
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten