Advertentie | |
|
![]() |
|
Oké zij is op iemand anders. Tja dan voel je de bui wel hangen natuurlijk.
Dan kun je of niks zeggen en zo doorgaan of er met haar over praten. Zeg haar dat je gevoelens voor haar hebt en als ze een goede vriendin is zal ze heus niet opeens al het contact verbreken. Misschien is een periode wat minder contact een optie? Overleg met haar. Of zeg niks en laat het zo Door lopen.
|||
![]() |
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
De laatste keer dat ik bij haar bleef slapen was dat wel alleen... Maar we spreken nooit echt speciaal één op één af. Laatst gewijzigd op 04-11-2015 om 19:15. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Door tijd met haar alleen door te brengen kan je elkaar wat beter en op een andere manier leren kennen dan met anderen erbij. Misschien gaat ze jou wel anders zien na een paar keer leuk afspreken. Je hoeft echt niet gelijk te zeggen dat je verliefd op haar bent (beter van niet), stel eerst maar eens voor om samen wat leuks te gaan doen! Jullie kunnen samen gaan skaten, wandelen, taart bakken, pizza maken, film kijken, naar de dierentuin of kinderboerderij, een hamburger halen bij de McDonalds...
||
![]() |
Citaat:
![]() Maar het is en blijft zeer lastig aangezien we heel vaak praten over haar verliefdheid op die andere jongen... We praten daar erg vaak over, en ja dan verlies ik de hoop wel, moet ik zeggen. Ik probeer haar wel zo goed mogelijk te helpen met die jongen, want wat ik echt wel is natuurlijk dat ze gelukkig is. En als dat spijtig genoeg met hem moet zijn... dan... dan kan ik gewoon haar beste vriend blijven. That's it. Maar ergens wil ik dat niet echt... Het zijn een beetje tegenstrijdige gevoelens. |
![]() |
|
![]() |
Ik snap je wel...
En het is best lastig, maar probeer inderdaad een één op één gesprek met haar te voeren. Ga samen iets leuks doen en praat er dan over. Vraag ook eens naar haar gevoelens voor die jongen. Of wat haar gevoelens voor jou zijn, dus wat zij in jou ziet. En dan kun je haar vertellen wat jij voor haar voelt... ;-) |
![]() |
|
Begin langzaam aan te zeggen, je bent echt mooi en ik? en dan zegt ze jij ook en dan lachen.. Paar dagen zo doorgaan en dan steeds verder gaan je bent echt knap ofzo, en dan vertellen wat je voor haar voelt.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Verliefd op beste vriendin Kerstmannetje | 1 | 21-12-2014 11:03 | |
Liefde & Relatie |
Verliefd op beste vriendin Iceteaislekker | 2 | 11-06-2013 07:46 | |
Liefde & Relatie |
Verliefd op beste vriendin... TomTom16 | 18 | 14-06-2011 13:42 | |
Liefde & Relatie |
[Meisjes bekijk AUB] Verliefd op beste vriendin. MCanoniem | 4 | 24-02-2010 23:54 | |
Liefde & Relatie |
verliefd op beste vriendin jjaacckk5 | 6 | 24-10-2008 11:14 | |
Liefde & Relatie |
Verliefd op beste vriendin Aguy | 17 | 18-07-2003 07:58 |